AndroidHealthClinic

Terugtrekkende haarlijn, de hel is begonnen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Silentio

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2009
Berichten
7.306
Waardering
890
Lengte
1m93
Massa
106kg
Het laatste jaar merk ik dat mijn inhammen op slag een stuk groter zijn geworden. In het midden is alles nog net als vroeger het is dus echt enkel op de zijkanten, terwijl ik vroeger nog zo'n mooi rondje rond mijn gezicht had, blijkbaar is de ouderdom uiteindelijk toch ingeslagen. :mad: (27jaar)

Wie heeft het nog (net) ondervonden, hoe gaan jullie er mee om? Het blijft een taboe onder mannen om er over te praten irl heb ik ondervonden.
Kaal is geen optie, gemillimeterd wel. Maar zijn er nog andere opties qua haircuts die het acceptabel maken?
Wat met finasteride? helpt blijkbaar enkel tegen kaalheid op je kruin (waar ik bijlange na nog geen last van heb.)
 
Ga langs de huisarts
 
Kalen is geen keuze, kaal zijn wel. :)
 
Ronnie, Phil, Dexter, Flex, Branch alle bbers hebben een kale kop! da hoor sooo
 
hmm al lang heb iik dat haar goed kort houden juist kapsel erbij zoeken en het staat zelfs goed dan
 
Ben al kalend sinds mn 23e
Gewoon tondeuze erover, waarschijnlijk als ik niet kalend was had ik hetzelfde gedaan.
Hoe meer je je er tegen verzet hoe erger het voor je is.
Doe er wat aan of stop met klagen.
 
Ben al kalend sinds mn 23e
Gewoon tondeuze erover, waarschijnlijk als ik niet kalend was had ik hetzelfde gedaan.
Hoe meer je je er tegen verzet hoe erger het voor je is.
Doe er wat aan of stop met klagen.

Ik klaag niet, ik zoek gewoon de beste optie. Het laatste wat ik wil is een van die kerels die alles tracht te doen om het te verbergen, of veel te lang met een haircut rond lopen die niet voor hun haarstructuur werkt.
 
bij mij is het ook rond die leeftijd 27/28J begonnen, loop nu al paar jaar met tondeuzekop rond, en nu op deze leeftijd heb ik er zeker geene rg meer in, maar ja begrijp het, als het voor je dertigste begint, maak je je dan wel wat zorgen, gelukkig is het bij mij erg traag gegaan tot mijn 40, is eigenlijk tot aan 40j bij inhammen gebleven
dus kan zijn dat het bij jou ook lang stabiel blijft zoals nu
vooral omdat je zegt dat je zeker nog niet begint te kalen op de kruin, ik ben nu zelfs nog niet kaal op de kruin
 
Laatst bewerkt:
Ik begin ook aardig kaal te worden en ik kan er niet mee zitten ,Je doet er toch niks tegen,Ze nemen me maar zoals ik ben :D
 
broske nemen idd, anders ziet het er niet uit
 
Ik ben 34 en mijn haarlijn is nog exact hetzelfde als toen ik 16 was. Ik zal eerder grijs worden dan kaal.
 
Accepteer het en maak het zo kort mogelijk. Niets zieliger dan een man die bijvoorbeeld zijn haar gaat verven, en/ of trucs uithaalt om zijn inhammen e.d te 'verdoezelen'.
 
Vanaf 21 heb ik gewoon de tondeuze erover heen gehaald. Kan niet zeggen dat ik heimwee heb naar m'n oude kapsel.

Tuurlijk k*t als het begint, maar uiteindelijk is kaal macht.
 
Niks gedaan, epic care of mijn haarlijn wijkt.
 
idd, het beste is een tondeuzekopke scheren, staat het best, vooral ook bij mij, ik heb nl krullend haar en dan vind ik het erg lelijk als je vooraan kaal bent en langs achter een bos krullen, precies Sjakie van de Flodders
 
Kort is hoe dan ook de enige mogelijkheid, het ziet er inderdaad niet uit als je lange manen hebt en dan bovenop ergens een kale plek.
 
ik kies altijd voor 3mm, mag niet teveel blinken ook he
 
Vroeger droeg ik mijn haar lang naar achteren, nu begin in kaal te worden (25 jaar) en heb ik mijn haar kort laten knippen. Dit staat meteen al een stuk beter. Ook ben ik hiermee naar de huisarts gegaan, die me heeft doorverwezen naar een dermatoloog. Hier heb ik vervolgens finasteride voorgeschreven gekregen. Dit houdt m'n haar goed in standt.
 
bij mij is het een paar jaren terug begonnen, ik houd men haar nu heel kort en zo valt het het minste op. aan finasteride wil ik niet beginnen, men libido is voor mij wel veel belangrijker en die andere bijwerkingen schrikken me toch ook wel af (gyno, brainfog). Een kort geschoren kopje staat bij de meeste mensen nog wel goed en er zijn nog wel veel vrouwen die op kaal vallen ook hoor, kijk maar naar vin diesel bv. , maar het neemt niet weg dat het voor vele mannen nog steeds erg klote is
 
Back
Naar boven