Fitness Seller

Test-100 en 1AD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nielsjuh

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
6
Waardering
0
Heyz,

Nog ff een vraagje voor de kenners. Zou het mogelijk zijn om voor een maand te kuren met deze twee prohormonen? Of word het dan teveel van het goede? Want de prijs is toch aardig hoog :mad:

Trainsuh verder!

Niels :p
 
Je gaat het zelfde product niet stacken. Eerst wat meer reserach doen voor je er aan begint. Het zij niet zomaar snoepjes. Je neemt of test 100 of 1 ad 1 ad word 1 test. Stacken met nor diol of 4 ad
 
Precies wat zwier zegt !!

Je gaat toch ook geen test met test stacken

of wat dacht je van een winni oral en injectie kuurtje

en als je 1-test gaat stacken doe het dan met 4ad
 
'kzou het idd ook niet doen nee. Maar je hebt bu 1-TU op de markt, nog veel beter dan Test100. Ga ik binnekort zelf ook nemen!

Suc6!!
 
ik zou helemaal niet stacken tenzei je een transdermal gaat nemen. de orale opname van 4-ad is waardeloos
 
Originally posted by Zwier
Je gaat het zelfde product niet stacken. Eerst wat meer reserach doen voor je er aan begint. Het zij niet zomaar snoepjes. Je neemt of test 100 of 1 ad 1 ad word 1 test. Stacken met nor diol of 4 ad

Inderdaad. Het zal totaal doelloos zijn om het een minder potentieel prohormoon met een gelijksoortig potentiëler prohormoonn te gebruiken. Het enige wat je ermee berijkt is een lege portemonnee :p

Neem test-100 of 1-tu samen met een nor-diol of iets als equimax.
 
he he eindelijk

Kon geen bericht reageren omdat internet steeds error aagaf. Klote kabel :D Ik zag dat ik het verkeerde in had gevuld hahah heb de namen stom ja door elkaar gehaald :stupid:. Bedoelde ook 4ad inplaats van 1ad. Sorry :P Maar ik zie dus dat die twee goed te combineren zijn. Nou nog maar eens kijken waar ik aan 4ad kom. Eerst maar ff test-100 alleen proberen voor een maand :D :cool: En natuurlijk goed blijven eten.

Thanks voor jullie reacties verder!!

Dan ga ik nu eerst Wanadoo Kabel aanklagen hahaha :p

Keep Pumping ! :thumbs:


Niels :D
 
Re: he he eindelijk

Originally posted by Nielsjuh
Kon geen bericht reageren omdat internet steeds error aagaf. Klote kabel :D Ik zag dat ik het verkeerde in had gevuld hahah heb de namen stom ja door elkaar gehaald :stupid:. Bedoelde ook 4ad inplaats van 1ad. Sorry :P Maar ik zie dus dat die twee goed te combineren zijn. Nou nog maar eens kijken waar ik aan 4ad kom. Eerst maar ff test-100 alleen proberen voor een maand :D :cool: En natuurlijk goed blijven eten.

Thanks voor jullie reacties verder!!

Dan ga ik nu eerst Wanadoo Kabel aanklagen hahaha :p

Keep Pumping ! :thumbs:


Niels :D

Als je echt pas 17 bent, dan zou ik zeker niet met hormonen gaan kloten.
 
Back
Naar boven