MuscleMeat

test 100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

drake

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2002
Berichten
3
Waardering
0
hallo iedereen,

Een tijdje geleden stelde ik al een vraag omtrent 3andro-extreme. Ik heb ondertussen het product geprobeerd en kan zeggen dat de werking eerder flauw is. Het enige merkbare effect is de energie boost door de hoge dosering ephedra. Ik kan alvast zeggen dat het af te raden is om de pillen te combineren met cafeïnehoudende dranken zoals koffie. Zelf heb ik ondervonden dat je hartslag de pan uitswingt en dat je ledematen oncontroleerbaar beginnen te trillen.

Nu heb ik echter een nieuwe vraag. Ik heb de laatste tijd erg veel informatie ingewonnen omtrent TEST 100 en aanverwanten...Ik heb echter ondervonden dat er erg uiteenlopende meningen zijn omtrent de producten.
De ene keer is men vol lof de andere keer breekt men alles af.
Wie kan mij zijn ervaringen doorspelen opdat ik een beter zicht heb op de werking, de gevolgen, de nadelen en het behoud van de vooruitgang na een kuurtje.

Alvast bedankt.
 
dit is m'n laatste week van m'n test-100 ''kuur''
k heb er tot nu toe zo n 4,5 kilo mee gepakt en heb nog n paar dagen te gaan ..... dus kan niet echt klagen
zit nu op 80 kilo dat was m'n doel tegen de zomer
 
Ik heb zelf negatieve resultaten van dichtbij gezien, maar de resultaten van biktank zijn ook mogelijk! Ik denk dat de dosering heel goed mogelijk een oorzaak is van verschillende resultaten!
Beter nog dan Test100 is natuurlijk 1TU.
 
Originally posted by BIGTANK
dit is m'n laatste week van m'n test-100 ''kuur''
k heb er tot nu toe zo n 4,5 kilo mee gepakt en heb nog n paar dagen te gaan ..... dus kan niet echt klagen
zit nu op 80 kilo dat was m'n doel tegen de zomer


Hoelang duurde je kuur en hoeveel caps nam je per dag ?
Is je vet percentage ook omhoog gegaan tijdens je kuur of denk je dat het (grootste gedeelte) pure massa is ?
 
in totaal duurt t 4 weken ,
ben nu met de laatste week bezig
2 caps per dag , vet is ook omhoog gegaan maar het meerendeel is toch pure massa me rug en schouders zijn n stuk groter geworden . ik had meer massa kunnen pakken door m'n benen zwaarder / vaker te trainen .

gr BT
 
He Bigtank had je ook een beetje een steroiden look, dat je duidelijk 4,5 kilo massa erbij zag. of was het meer creatine achtig wel aankomen maar niet duidelijk te zien?
 
t is wel duidelijk te zien ..
t is vooral de gasten in de gym opgevallen en m'n vienden
die zeggen dat ik aardig ben gegroeid
k heb al 6 weken geen creatine gebruikt ....
volgende maand weer s n keer
 
hey bigtank
raad jij 2 caps aan of zou je er beter 3 kunnen neme
ik heb nog nooit iets genome op ph etc gebied
ik wil ca 5 kg erbij ook ..

alvast tnx voor t advies
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf ben nu met 1TU bezig (de verbeterde versie van test100) en ik neem 4caps per dag voor 4weken!
 
En wat is je progressie?

Heb je trouwens zekerheidshalve bloed laten prikken? Ze claimen dat het geen invloed op je lever/andere lichaamsfuncties heeft, maar goed, wie weet. :)
 
Originally posted by MrJ
En wat is je progressie?

Heb je trouwens zekerheidshalve bloed laten prikken? Ze claimen dat het geen invloed op je lever/andere lichaamsfuncties heeft, maar goed, wie weet. :)

Het is een undecanoaat, dus heeft inderdaad geen invloed op de lever. Wel zal het je endocriene systeem onderdrukken, maar dat is met alles wat hormonaal is.
 
Originally posted by drake
hallo iedereen,

Een tijdje geleden stelde ik al een vraag omtrent 3andro-extreme. Ik heb ondertussen het product geprobeerd en kan zeggen dat de werking eerder flauw is. Het enige merkbare effect is de energie boost door de hoge dosering ephedra. Ik kan alvast zeggen dat het af te raden is om de pillen te combineren met cafeïnehoudende dranken zoals koffie. Zelf heb ik ondervonden dat je hartslag de pan uitswingt en dat je ledematen oncontroleerbaar beginnen te trillen.

Gek he... prohormonen en fatburners moet je zoiezo niet combineren. Dit is geen ideale combinatie.

En dan nog...3 andro xtreme is zo oud als de weg naar rome. Dus de resultaten sucks ook.
 
Hoofdzakelijk klierfuncties, hormoonproducerende processen en neurologiche responses. Het is een veel omvattend systeem, wat eigenlijk niet zomaar 123 is uit te leggen.
 
Back
Naar boven