MuscleMeat

Test 250 E en Anavar

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
2 dec 2011
Berichten
13
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik ben net gestart met Test 250 E (e.w.) en na de 3 de week start ik met 40 mg Anavar in dezelfde kuur.
Stel me voor:
1-9 Test E (e.w.)
3-10 Anavar 40 (e.d.)
11-13 Nakuur (Nolvadex)

Ben 60 jaar en 189 en 93 kilo en athletisch en heb al een goeie spieropbouw. Sportief ingesteld en doe veel sporten (o.a bergklimmen, roeien, rennen, squash en natuurlijk fitness. Train al langere tijd en deed nog nooit een kuur. Wil een klein zetje waardoor ik meer lean massa opbouw en ook vet verbrand en definitie bereik. Symmetrie en verhoudingen van body zijn prima/

Graag verneem ik van jullie suggesties en ervaringen van diegenen die de kuur ook deden. Ik wil wel een blog bijhouden met daarin natuurlijk de resultaten//
 
Succes :thumbs:

Heb je wel jouw vitale functies en je bloedwaarden laten checken alvorens je begonnen bent?
 
Succes :thumbs:

Heb je wel jouw vitale functies en je bloedwaarden laten checken alvorens je begonnen bent?

Ja heb ik gedaan, alles ligt vast nu als mooie uitgangswaarden voor na de kuur.
Dank voor advies/
 
Maandag was de eerste inject/ alles prima en vandaag woensdag beetje stijf gevoel in inject plaats. Eet lekker en denk dat de eerste echte krachtverbeteringen en muscle opbouw pas over een paar weken komen als ik in week 3 ook met Ana start. De testo gaat geleidelijk werken en eenmaal op gang doet t zijn werk.-) Voelde me vandaag lekker en actief. Doe een goed split programma 4 / 5 keer per week en vandaag deed ik schouders. Alle splits gecombineerd met biceps/ triceps en abs/

20160206_184555.jpg
 
Erg net fysiek voor 60 jaar, respect! Ben benieuwd wat een kuur doet op die leeftijd, succes!
 
Hoezo na 3 weken beginnen met var?
Ben benieuwd wat het je gaat brengen!
Succes en blijf posten
 
Snap dat wel, wanneer test begint te kicken, kickt hij de var erbij..., dus dan begint die shit lekker te knallen zelfs op die lage dosis test dus!

OT: goed fysiek, door al het sporten zie je er jonger uit.

Succes met je kuur, zou eigenlijk je test ietsje hoger zetten of iets anders erbij om echt wat te voelen, maar dit moet zeker al iets gaan doen.

Succes man!
 
Misschien om wat leverwaarde te besparen.
Op zich is 9 weken var ook niet super ideaal.
Ik vind het een verstandige keuze.

Btw, leuk om eens iemand op leeftijd te zien hier met een rustig kuurtje.
Ik ben benieuwd!
 
ziet er goed uit benieuwd hoe het eind vd kuur eruit ziet.
 
Snap dat wel, wanneer test begint te kicken, kickt hij de var erbij..., dus dan begint die shit lekker te knallen zelfs op die lage dosis test dus!

OT: goed fysiek, door al het sporten zie je er jonger uit.

Succes met je kuur, zou eigenlijk je test ietsje hoger zetten of iets anders erbij om echt wat te voelen, maar dit moet zeker al iets gaan doen.

Succes man!


Dank je wel/ ja helemaal mijn idee wat je hierboven schrijft/ Inderdaad de combi en tijsdsplanning is van belang. Eerst wat bulk en dan wat cut/ Samen goeie toename voor een eerste kuur. Ik post af en toe wel met evt ook na een tijdje weer een pic/
 
2 de inject afgelopen maandag gehad. Traint wel lekker begin wat kracht toename te voelen/ benen en armen en rug/ eet goed en neem sinds gisteren ook multivits en omega 3 visolie/ kijk uit naar de Ana die ik vanaf volgende week erbij ga doen. Kom dan uit op 1-11 Testo en 3-10 Ana

5434bcd9-d80f-4845-9e66-55ab2040be85.jpg
 
Begonnen met de Ana/ merk wel dat het werkt maar moet nog wennen aan de toppen en dalen. Neem er 1 s morgens bij ontbijt en dan 1 voor trainen en 1 na trainen en 1 met de caseine shake voor slapen./ Bij elkaar 40 mg pd Daarnaast natuurlijk de 250 Testo E ew
De combi is lekker want door het anabole klimaat dat door de A wordt onderhouden, kan de testo goed werk doen als muscle bulker. Daarnaast zorgt A voor wat vocht afvoer en droger worden van body. Gewicht nu op 96 kilo schoon.
Dinsdag a.s. mijn 5 de inject. De kuur met Testo gaat 10 weken duren en de Ana laat ik dan nog even door lopen tot in week 12. Daarna nakuur van 2 weken om het systeem weer te activeren.-)
 
Doe nu Ana 50 e.d. naast de Testo 250 E e.w.
Ik word al wat droger en schouders /armen komen mooi in proportie met grote defi nitie en op armen mooie aderstructuur/ Prima gevoel die Testo met Ana gecombineerd. Slaap echter ligt en ben vroeg wakker. Conditie is prima en sport veel.
Testo bouwt op en Ana maakt strak en doet ook opbouw werk. Wat na de kuur waarschijnlijk overblijft is lean muscle mass en een mooi en goedgevormd lijf. Ik post binnenkort een paar pics/
 
Nog 3 weken te gaan en verhoogde 2 weken geleden naar Test E 500
Mooie resultaten//
 
Viel het resultaat tegen met de test op 250?
Ben benieuwd naar je progressie!
 
Viel het resultaat tegen met de test op 250?
Ben benieuwd naar je progressie!
De kuur was geweldig/ de eerste 6 weken E 250 daarna 5 weken E 500 metin de laatste 8 weken Anavar erbij 50 mg p.d.
Ben nu net 2 weken uit de kuur en viel wel terug in gewicht,
Voor de kuur k 89
Tijdens de kuur laatste weken k 99
Nu na de kuur 2 weken later k 95,5

Veel gedfefinieerder dan voor de kuur en hard lean muscle erbij. Goeie ontwikkeling en symetrische opbouw. Kan het iedereen aan raden.
Behoorlijki veel goeie reacties om me heen en zichtbaar en groot verschil. Je vloelt je tijdens de kuur erg lekker, onvermoeibaar en enorm gemotiveerd.
Nu na de kuur wel even lastig om 'de batterij ' niet bij je te hebben en dat merk je wel met trainen. Hoewel ik zat even met wat minder maar door toch goed door te trainen kom je vanzelf weer op je eigen productie uit. Wil dat zo volhouden zeker 8 maanden en dan evt een volgende kuur doen. Lichaam moet nu eerst weer helemaal schoon worden en alle functies moet en weer worden uitgevoerd. Door goed te blijven trainen, gaat je lichaam ook snel werr zijn eigen testo maken en kan ke weer verder og natuurlijke wijze opbouwen.

Nog even op je vraag antwoorden: nee die 250 viel niet tegen, maar toen ik 500 nam was het ook wel direct een nog betere opbouwer..
Hangt ook af van de sups die je neemt. En ook trainingsritme en rust.
 
Ben jij van plan om off te gaan hierna of niet?
Yep ben nu 2 weken off en vel wel dat er even minder stuwing is.. maar met trainen en regelmaat kom je vanzelf weer in je eigen ritme en komen alle functies terug, die nodig zijn voor je bio-ritme. Ik denk er over om over bijv 8 maanden weer zo n lekkere kuur te doen..
 
Back
Naar boven