XXL Nutrition

Test 250 tren 400 verhogen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mercenaries5

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Beste bbers

Momenteel zit ik in me 4e week van mijn cut kuur

Test-e 250 pw
Tren e 400 pw
Mast-e 200 pw
Arimidex 0.5 oad
Hcg 1000 pw

Resultaten zijn goed elke week gaat er wel 0.5 kilo af en vet % zakt ook mooi. Bloedruk is ook in orde en zweet wel meer maar niet het overdreven nacht zweet. Alleen merk ik dat ik steeds vaker niet lekker in me vel zit. Ook zijn er deze week erectieproblemen gekomen. Zou het meerwaarde hebben om test te verhogen naar 500 ookal is het een cut ? Of kan dit juist zijn door een tekort aan oestrogeen en die arimidex eruit moet ? Heb al eerder tren gebruikt in een bulk hiervan veranderende ik juist in een sex machine.

Stats:
104 kilo
12,2 % vet
1.86 m
 
hcg is te laag wat ik al vaker heb geschreven, gister nog

als je niet weet wat vooraf je E2 was, moet je niet zomaar je oestrogeen platleggen ! snap echt niet dat mensen zomaar Ari gaan nemen, zeker op lage dosis als 250mg E.
Had ik je ook al eerder aangegeven btw
 
Klopt je hebt eerder aangegeven hcg te verhogen en oestrogeen te meeten. Maar ben eindelijk van de gyno af van daar dat ik het niet durfde zonder ari. Maar test laten voor wat her is hcg omhoog en bloed blijven meeten is jou advies ?
 
evt. provi erbij en ari op vakantie sturen. gynovorming kun je beperken met Nolva 10mg eod, alleen als het echt nodig is
 
Doe ik dat. Mast dosis ook prima toch?
 
jahoor, je kunt na week of 6 je test ook naar 500 gooien als geen last met oestrogeen hebt. Tren kan prima op 200/250, net wat je wilt. Tren kan ook je prolactine fucken, dus als je gaat meten, pak dat er ook ff bij
 
Te weinig oestrogeen of mentale klachten door de tren lijkt inderdaad het meest voor de handliggend.
De dosering androgenen verhogen is in dit soort gevallen eigenlijk nooit de oplossing.
Wat Bullshark voorstelt is top
 
0.5 ari nemen zonder bloedwerk bij 250mg test is gewoon ook fucking dom lol.
 
Back
Naar boven