XXL Nutrition

Test 250 tren 600 mast 400 t3 50mcg

Bezoekers in dit topic

IIFYM

Cool Novice
Lid geworden
5 jun 2013
Berichten
179
Waardering
6
Lengte
1m84
Massa
43kg
Vetpercentage
13%
Ik wil binnenkort een cut cycle starten om super droog en hard te staan. Momenteel sta ik op 9/10% vp op 94,5kg wil richting de 7/8% met het liefst het zelfse gewicht.

Zit er aan te denken low carbs te gaan doen met 1gr vet per vvm 2.5gram per vvm eiwitten en elke 2/3 u voeding.

Cycle als volgt

1-12 Test 250
1-10 Tren 600
1-10 Mast 400
T3 50mcg
3x 250iu hcg pw

Verder bij de hand:
Aro, ari, nolva, femara

Hoe denken jullie over deze cycle, alle tips zijn welkom
 
Aro, ari, nolva, femara......alle 4 bij de hand? Beetje overkill!

Hoogstens aro en nolva bij de hand.....die heb je toch al nodig voor pct. Femara is te zwaar en aro vind ik altijd beter dan ari.

Verder prima cycle....ik zou voor HG grade T3 gaan. Ik heb nl nu spijt van mijn UG T3. T3 zou ik uitproberen wat werkt. Eerst 25mcg dan langzaam omhoog tot wat fijn voelt.
 
Aro, ari, nolva, femara......alle 4 bij de hand? Beetje overkill!

Hoogstens aro en nolva bij de hand.....die heb je toch al nodig voor pct. Femara is te zwaar en aro vind ik altijd beter dan ari.

Verder prima cycle....ik zou voor HG grade T3 gaan. Ik heb nl nu spijt van mijn UG T3. T3 zou ik uitproberen wat werkt. Eerst 25mcg dan langzaam omhoog tot wat fijn voelt.


Ik heb het bij de hand. Wil niet zeggen dat alles gebruikt word. Maar mocht iets nodig zijn is het er. En heus niet allemaal besteld voor deze cycle maar overgehouden etc van andere ;)

Maar waarom hg ipv ug t3 kan je dat uitleggen?

Was sws van plan eerst op 25 mcg te beginnen en dan rusig aan naar 50mcg.


Wat denk je van de test tren mast ratio op deze manier, met dan als doel hard en droog??
 
Goede UG doet niet onder voor HG T3, maar er zijn wel wat merken waarvan de T3 bij mij idd ook weinig doet..

Verhouding test/tren/mast zijn prima zo :)

Perfect cutkuurtje imo.
 
Goede UG doet niet onder voor HG T3, maar er zijn wel wat merken waarvan de T3 bij mij idd ook weinig doet..

Verhouding test/tren/mast zijn prima zo :)

Perfect cutkuurtje imo.

Thanks bro, ik ga denk ik eerst deze ug proberen. Die ene met de rood witte kleuren die niet nagemaakt word. Kijken of het bevalt.

Tevens eerste ervaring mbt mast.. Ben benieuwd.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Gebruik hiernaast verschillende supps alleen zit nu te denken aan iets om de lever te beschermen. Een soort liver support. Iemand hier ervaring mee en zo ja wat raden jullie aan? Tren en t3 tabs zijn nou noet echt lever vriendelijk.

Verder gebruik ik optimum multi vitamines, biergist, calcium, d3..

Haal al mijn eiwitten trouwens uit voeding geen onnatuurlijk rommel zoals shakes.. Heeeeeeel enkel 1tje omdat ik dan na de training niet in de gelegenheid ben om direct te eten oid..
 
Leuk kuurtje, ik start hier maandag ook mee. Alleen start ik mn t3 op 75 mcg. en misschien de tren op 800.
 
ik ga denk ik eerst deze ug proberen. Die ene met de rood witte kleuren die niet nagemaakt word. Kijken of het bevalt.

Die is heerlijk he :D:cool:
 
Die is heerlijk he :D:cool:

Haha eerste x bro ben benieuwd!!

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Leuk kuurtje, ik start hier maandag ook mee. Alleen start ik mn t3 op 75 mcg. en misschien de tren op 800.

Sick stunna! En dan test op 250 en mast op 400? Hoe doe je je voeding en wat zijn je stats nu?
 
Is er uberhaupt wel UG T3? ken alleen maar HG.
 
Haha eerste x bro ben benieuwd!! ---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ---------- Sick stunna! En dan test op 250 en mast op 400? Hoe doe je je voeding en wat zijn je stats nu?

Yup test op 250 mast op 400.
Qua voeding ga ik carb cyclen
250 eiwit
50 vet
carbs wisselen tussen 400-200-0 repeat.

weeg nu 106 @ 8-9-10 % ongeveer.
 
Doe je de t3 de hele kuur meelopen? Klinkt als een mooie cycle.
 
Yup test op 250 mast op 400.
Qua voeding ga ik carb cyclen
250 eiwit
50 vet
carbs wisselen tussen 400-200-0 repeat.

weeg nu 106 @ 8-9-10 % ongeveer.

Nice man! Ik kom van de 103 af flink en nu 95 ongeveer. Denk over 2-3 week beginnen. Zit trouwens nog te denken om te gaan loggen met bloedwaardes enzo erbij. Tevens ook fotos

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Doe je de t3 de hele kuur meelopen? Klinkt als een mooie cycle.

Jup, t 3 gata gehele kuur mee zo er nu gepland is. Doe het puur voor de tren die t3 onderdrukt.
 
Back
Naar boven