AndroidHealthClinic

test 250mg deca 200 mg d boll 30 mg nakuur nolvadex wat denken jullie?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RomeoX

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2005
Berichten
81
Waardering
1
Lengte
1m74
als eerste kuur

inclusief voedingsschema's trainingschema's eiwitten enz

week 1 tot 10 250 mg test per week

week 1 tot 8 200 mg deca per week

week 1 tot 6 30mg d boll

dan 2 weken niks

dan 6 weken 20 mg nolvadex per dag


laat ff weten thnQ
 
Zou dboll op 40 mg doen en maar 4 weken
 
zou je bij die nakuur nolvadex op en af moeten bouwen denk bij nolvadex niet of wel?
 
Nu zitten we dus in 2 topics over 1 kuur te ouwehoeren,bro's....wat onoverzichtelijk zo.

Wat Ikke al zegt....4 weken dbol is genoeg.

Nolva eerste 2 weken 40mg per dag en daarna 2 weken 20mg per dag.
 
je wil maar niet luisteren he ga nou maar eerst een voedingsschemamaken post die erbij nadat je 20 kg ben aangekomen en dan kijken we wat er goed voor je is.
 
waarom denk jij dat je beter 4 weken d boll kan nemen op 40 inplaats van 6 op 30 i.v.m lever enz zeker??
 
bravo ik weet dat die voedingsschema belangrijk is en die kuur is ook pas in de toekomst maar ben idd al bezig geweest om een goede voedings schema samen te stellen maar een voedings schema ligt nogal persoonlijk van mens tot mens en valt niet mee om dat echt perfect af te stellen

mag ik vragen of jij wel is hebt gekuurt en wat je maten zijn kwa lengte gewicht en vet %
 
dit was ook mijn eerste kuurtje maar ik had dboll op 20mg en ging als kool succes
 
RomeoX zei:
waarom denk jij dat je beter 4 weken d boll kan nemen op 40 inplaats van 6 op 30 i.v.m lever enz zeker??


Je weegt nog geen 70 kilo en dan denk ik dat 30mg wel volstaat....je kan altijd nog verhogen als het niet genoeg is.

Na die 4 weken gaan de test en deca wel werken dus dan zijn orals niet meer nodig.
 
Ik vind je voorstel helemaal top! Houden zo! ;)
 
Kerel, je weet dat je met een beter dieet veel verder komt.
2800 kcal is veel te weinig om te bouwen.
Probeer eens 4000+

Erg veel goede schema's op dit board
 
veel geluk met je 6 weken nolva ... door de lange halfwaarde van Nolva zelf en metabolieten zit het na 4 en zeker na 6 weken nog een hele tijd in je lichaam. De meeste mensen denken dat ze dan lekker klaar zijn met de nakuur maar dat is zeker niet het geval, hierdoor zie je ook vaak problemen na een nakuur ontstaan. Wil je een goede nakuur doen dan aromasin + clomid en hcg (bij voorkeur tijdens je kuur).

4cc
 
Ik zie nu die nakuur pas....ff over het hoofd gezien.

Ik zei toch in ander topic dat je de eerste 2 weken 40mg nolva en dan 2 weken 20mg moet doen?

Geen 6 weken 20mg want dat slaat nergens op,kerel.
 
4CC zei:
veel geluk met je 6 weken nolvadex ... door de lange halfwaarde van Nolva zelf en metabolieten zit het na 4 en zeker na 6 weken nog een hele tijd in je lichaam. De meeste mensen denken dat ze dan lekker klaar zijn met de nakuur maar dat is zeker niet het geval, hierdoor zie je ook vaak problemen na een nakuur ontstaan. Wil je een goede nakuur doen dan aromasin + clomid en hcg (bij voorkeur tijdens je kuur).

4cc

uhh, hcg lijkt mij niet nodig als je zo laag kuurt.
Pas wanneer je lang en/of zwaar kuurt kan het handig zijn.

Nolva voor 4 weken is genoeg.
 
heey!ik had deze kuur ook al es voorgesteld en toen zeiden de meeste dat zoiezo de test naar 500mg moest!maar jij bent wel een stuk lichter!te licht vind ik!maah jah!!
 
RomeoX zei:
bravo ik weet dat die voedingsschema belangrijk is en die kuur is ook pas in de toekomst maar ben idd al bezig geweest om een goede voedings schema samen te stellen maar een voedings schema ligt nogal persoonlijk van mens tot mens en valt niet mee om dat echt perfect af te stellen

mag ik vragen of jij wel is hebt gekuurt en wat je maten zijn kwa lengte gewicht en vet %

wel gekuurt en 1,89 en 103 kg en 18 jaar
 
iron devoted zei:
heey!ik had deze kuur ook al es voorgesteld en toen zeiden de meeste dat zoiezo de test naar 500mg moest!maar jij bent wel een stuk lichter!te licht vind ik!maah jah!!

250mg is ook te laag
 
uhh, hcg lijkt mij niet nodig als je zo laag kuurt.
Pas wanneer je lang en/of zwaar kuurt kan het handig zijn.

nolvadex voor 4 weken is genoeg.

Dat is onjuist ...onderdrukt is onderdrukt in een zware of lichte kuur moet je in beide gevallen je test weer opstarten en gebruik je het op de juiste manier dan kan het geen kwaad.

4cc
 
Dat is onjuist ...onderdrukt is onderdrukt in een zware of lichte kuur moet je in beide gevallen je test weer opstarten en gebruik je het op de juiste manier dan kan het geen kwaad.

4cc

Dan noem ik dat weer onjuist :p

Al die middellen die jij opnoemt om van zo'n klein kuurtje te herstellen vind ik echt overkill.
Ik zit nu een week in mn nakuur met alleen nolva en clomid (na zware kuur) en ik loop de hele dag met hoofdpijn etc.
Zo goed is die zooi echt niet, en zeker de clomid niet.

TS doet er verstandig aan met enkel nolva na te kuren.
 
Dan noem ik dat weer onjuist :p

Al die middellen die jij opnoemt om van zo'n klein kuurtje te herstellen vind ik echt overkill.
Ik zit nu een week in mn nakuur met alleen nolvadex en clomid (na zware kuur) en ik loop de hele dag met hoofdpijn etc.
Zo goed is die zooi echt niet, en zeker de clomid niet.

TS doet er verstandig aan met enkel nolvadex na te kuren.

Een tijd terug was ik ook van de nolva/clomid beweging maar daar denk ik nu anders over vooral het feit dat mensen niet weten of nou nolva of clomid voor bijwerkingen zorgen (clomid krijgt altijd de schuld) en er eigenlijk geen toegevoegde meerwaarde is. Een AI + serm + hcg tijdens de kuur is zeker geen overkill en klein kuurtje of niet een goede nakuur is gewoon belangrijk.

Nolva alleen is zeker geen goede nakuur in mijn ogen en na 4 weken nolva is je nakuur nog niet voorbij dankzij de lange halfwaardetijden van Nolva en metabolieten. Het duurt ongeveer 5 halfwaardetijden tot een medicijn tot 95% is geelimineerd in het lichaam en de halfwaardetijd van Nolva kan na een paar weken oplopen tot ongeveer 12 dagen ... en dan vragen mensen zich af waarom er tegenwoordig complicaties zijn die er vroeger niet of bijna niet waren ...denk dat dit een van de redenen is. Bovendien zorgt Clomid voor een toename in je libido in tegenstelling tot Nolva.

4cc
 
Back
Naar boven