AndroidHealthClinic

Test 250mg + Tren E 400 + Tren Ace Kickstart Logje

Bezoekers in dit topic

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
2.673
Waardering
439
Ik ga een klein logje bijhouden van mijn huidige kuur. Ik ga niet veel posten, zoals schemas en voeding. Het is meer om het later nog eens terug te kunnen lezen. Ik zal proberen elke week een standaard update te posten.

Kuur:

1-10: 250mg Test E (prik om de 3,5 dag)
1-10: 400mg Tren E (prik om de 3,5 dag)
1-3: 100mg Tren Ace EOD

Doel:
droge massa en mogelijk vet% nog wat laten dalen.

Hiervoor heb ik 6 weken Cruise gedaan op 250mg en daarvoor een cutkuur test - primo. (on sinds maart) In mijn cruise voeding langzaam verhoogd naar 500clas boven onderhoud.

Ik was afgelopen zaterdag 3 weken bezig. Dat zal mijn eerst meetpunt zijn. Ik zal proberen te loggen in een standaard format zoals hieronder waarbij ik de belangrijkste punten steeds benoem. Als ik bepaalde punten vergeet, meldt ze dan, dan vul ik het lijstje aan.

Eind week 3:

Gewicht: +4 kilo
Voeding: 500 cals boven onderhoud
Vocht / Vet:
naar mijn idee nauwelijks toegenomen. Abs zijn nog goed zichtbaar in de spiegel als ik flex. Wel merkt ik dat de elastiek van mijn sokken een afdruk achter laten dus er zit toch iets van vocht. Ik ga over een paar dagen weer laten meten door mijn begeleider en dan weten we hoe het met het vet% staat. Ik verwacht nog steeds op 10-11% te zitten zoals aan het begin van de kuur.
Kracht: Geen drastische krachttoename in de vorm van zwaardere gewichten. Merk wel dat ik gemakkelijk meer setjes pak.
Conditie: nog steeds goed
Agressie: niet toegenomen. Ben van mijzelf niet agressief.
Slapen: gaat erg goed
Zweten: nog niet toegenomen
Acne: geen last van
Libido: is prima, niet drastisch toegenomen of afgenomen.
Gyno: mijn kleine gyno is weer iets gevoeliger en groter geworden, tijdens mijn cruise heb ik hiervoor nolva en Aromasin genomen maar daar werd ik echt emo van. Ga er nu niet meteen iets tegen nemen.

Samengevat: Goede massa toename in de eerste weken, nog geen typische Tren sides merkbaar. Tot nu dus erg tevreden!

Sinds afgelopen zaterdag heb ik voeding op onderhoud gebracht en ga nu 2 weken op onderhoud zitten om te kijken wat dat gaat brengen. Ik ben nu al tevreden over de massa toename, die een stuk harder gaat dan ik verwacht had. Nu dus even op onderhoud om te kijken of ik massa kan aanzetten of was vet kan laten zakken.
 
ben benieuwd!!
 
In, succes man.
Lijkt me interessant ik zou in het vervolg ook graag een soort gelijke kuur doen
 
In !

Zit in ongeveer zelfde kuur, succes met het behalen van je doelen !
 
in! succes
 
Update:

Vandaag vet laten meten. Is gezakt van 10,5% naar 10,1%. Ik heb deze week op onderhoud gezeten qua cals en dat zag ik wel in de spiegel. Gewicht is sinds vorige week 0,5kg gezakt.

Eind week 4:

Gewicht: +3.6 kilo
Voeding: Deze week op onderhoud
Vocht / Vet: Vet / vocht is iets gedaald door lagere voeding. Vandaag dus gemeten op 10.1% Dit was 4 weken geleden 10.5. De aangekomen massa is dus pure VVM.
Kracht: Geen drastische krachttoename in de vorm van zwaardere gewichten. Merk wel dat ik gemakkelijk meer setjes pak.
Conditie: onveranderd
Agressie: Totaal niet aanwezig. Sterker nog. Ik lijk zelfs een beetje een emotioneel watje te worden. Deze week 2-3 keer iets op tv gezien wat zielig of juist heel leuk was, iets met ouders en kinderen enzo en zat met tranen in mijn ogen. WTF!!
Slapen: onveranderd
Zweten: onveranderd
Acne: onveranderd
Libido: is prima, niet drastisch toegenomen of afgenomen.
Gyno: onveranderd

Samengevat: Deze week minder gegeten en had daar wel wat moeite mee. Ik eet toch liever wat meer. Maar dit minder eten heeft wel duidelijk invloed gehad om mijn vet/vocht. Abs komen beter uit nu. Ik twijfel nog of ik voeding ga verhogen voor wat schone massa of nog 1 week op onderhoud blijf en kijken wat er gebeurd.
 
Update:

Ik zit nu midden in mijn 5e week. Van de ene kant begin ik bijna te twijfelen aan mijn tren omdat ik echt geen sides ervaar. Of ik kan heel goed tegen tren of ze moeten nog komen. Het merk wat ik heb staat goed aangeschreven en weet van andere gebruikers dat mijn batchnummers legit zijn. De snelle gewichtstoename bewijst ook wel dat deze AAS legit zijn.

Voeding heeft deze week weer iets boven onderhoud (kleine surplus van 300-400 cals max) gezet en massa komt er meteen weer flink bij zonder stijging van vet of vocht.

Midden week 5 (dus 4,5 week erop zitten):

Gewicht: +4,8 kilo
Voeding: Afgelopen week kleine surplus (300-400 boven onderhoud)
Vocht / Vet: Vet / vocht is onveranderd sinds laatste meeting. Het zal nog steeds 10.1% zijn, denk ik.
Kracht: Geen drastische krachttoename in de vorm van zwaardere gewichten. Merk wel dat ik gemakkelijk meer setjes pak.
Conditie: onveranderd, nog steeds goed. Gisteren 30 minuten cross trainer na mijn KT en ging prima.
Agressie: Totaal niet aanwezig.
Slapen: onveranderd, slaap goed
Zweten: onveranderd, zweet nauwelijks (niet meer dan normaal, zweet normaal ook weinig)
Acne: onveranderd, wel vettere huid op gezicht en kleine mee-eters. Geen dikke ontstoken puisten.
Libido: is prima, niet drastisch toegenomen of afgenomen.
Gyno: onveranderd, nog steeds heel klein beetje aanwezig maar niet zichtbaar, zo klein is het. Licht pijnlijk als ik er op druk.
Eetlust: erg goed, heb moeite om niet de hele dag mijn buik vol te vreten. Ik moet mij dus een beetje inhouden.
Testicles: niet gekrompen maar ben al 5 maanden ON en waren sowieso niet gekrompen. Neem er geen HCG bij op dit moment.


Ik heb getwijfeld om de laatste 4 weken van mijn kuur licht te geen cutten of recompen, omdat ik toch al erg mooie massa gepakt heb de eerst 4 weken en vind van mijzelf dat ik niet veel meer massa nodig heb. Maar gezien mijn eetlust is het op dit moment erg moeilijk voor mij om onder onderhoud te eten. Daarnaast zou ik de laatste weken nog wat kunnen zakken in vet, maar eind juli is de zomer al bijna voorbij, met het risico dat ik na de zomer weer wat zou stijgen in vet. Beter dus nu de focus op nog wat schone massa door een lichte surplus aan cals. Als ik uiteindelijk op een + 6-7 kilo uitkom, dan ben ik meer dan tevreden. Deze massa proberen we dan vast te houden over de winter heen zonder vet te laten stijgen, waarna ik voorjaar 2016 begin met een diepe cut richting 6-7% vet%.
 
gaat goed hjer! had deze log nog opgemerkt. ga je hierna wel off of cruisen? mocht je off gaan zou het beter zijn om tren eerder te laten stoppen dan te test toch, wat ik begrepen heb uit andere logs en reacties hier?
 
Ik laat test inderdaad even doorlopen, misschien zelfs 3-4 weken. Daarna off.

Denk ik .... :D
 
Kleine update:

Ga mijn voeding 100-200 cals verhogen zodat ik 400-500 cals boven onderhoud zit. Ik wil de laatste 4 weken nog minimaal 2 kilo VVM aankomen. Dan zou ik in totaal op 7 kilo uitkomen en dan ben ik dik tevreden!
 
Misschien ben ik ongeduldig of het komt doordat de eerste weken zo hard gingen met tren ace kickstart ..... Ik zit nu een kleine week op ongeveer hetzelfde gewicht. Vet% is onveranderd. Ik ga nog 1 week door op een surplus van 500-700 cals. Als dat geen zoden aan de dijk zet, overweeg ik 1 vialtje tren ace te halen voor de laatste 3 weken op 100mg EOD naast de 400mg tren e per week. Met nu alleen 400mg tren e lijkt het toch een stuk minder.

Met tren ace vlogen de kilo's eraan de eerste weken :)

Opvallende side: ik laat echt de hele dagen rotte scheten. Zeker enkele tientallen per dag. Voor de tren had ik hier nauwelijks last van.

Is dit normaal met tren?
 
Misschien ben ik ongeduldig of het komt doordat de eerste weken zo hard gingen met tren ace kickstart ..... Ik zit nu een kleine week op ongeveer hetzelfde gewicht. Vet% is onveranderd. Ik ga nog 1 week door op een surplus van 500-700 cals. Als dat geen zoden aan de dijk zet, overweeg ik 1 vialtje tren ace te halen voor de laatste 3 weken op 100mg EOD naast de 400mg tren e per week. Met nu alleen 400mg tren e lijkt het toch een stuk minder.

Met tren ace vlogen de kilo's eraan de eerste weken :)

Opvallende side: ik laat echt de hele dagen rotte scheten. Zeker enkele tientallen per dag. Voor de tren had ik hier nauwelijks last van.

Is dit normaal met tren?

Eerlijk gezegd pumpie , je moet niet zoveel naar de weegschaal kijken . Ja , weegschaal is een indicatie van vooruitgang maar met een aas als tren , omdat het de mogelijkheid toelaat om vet te verbranden en vvm aan zetten kun je beter afgaan op spiegel
 
Ja, ik ben ook gewoon ongeduldig man. Spiegel laat de afgelopen dagen geen verschil zien in vet, vandaar dat ik de indruk heb dat ik stil sta. Dat, naast 0,0 tren sides begin ik te twijfelen over mijn tren. Ondergedoseerd? of de sides moeten nog komen?

Ik kijk het sowieso nog even een weekje aan hoe het gaat. Dan kan ik een beter oordeel vellen.

Deze week zal het trainen wel moeilijker worden met die hitte + slechte airco in de gym.

Gelukkig heb ik wel airco op mijn slaapkamer :)
 
Opvallende side: ik laat echt de hele dagen rotte scheten. Zeker enkele tientallen per dag. Voor de tren had ik hier nauwelijks last van. Is dit normaal met tren?

idem ditto hier en sinds ik de t3 geupt heb nog erger :p
 
Midden week 6 (dus 5,5 week erop zitten):

Voeding iets verder verhogen heeft effect gehad zo lijkt het.

Gewicht: +5,6 kilo
Voeding: Surplus van 500-700 boven onderhoud
Vocht / Vet: Vet / vocht is onveranderd.
Kracht: Geen drastische krachttoename in de vorm van zwaardere gewichten. Merk wel dat ik gemakkelijk meer setjes pak.
Conditie: onveranderd, nog steeds goed. Deze week geen cardio gedaan.
Agressie: Totaal niet aanwezig.
Slapen: onveranderd, slaap goed
Zweten: onveranderd, zweet nauwelijks (niet meer dan normaal, zweet normaal ook weinig)
Acne: Huid is iets minder vet dan tijdens tren ace.
Libido: is prima, niet drastisch toegenomen of afgenomen.
Gyno: onveranderd, nog steeds heel klein beetje aanwezig maar niet zichtbaar, zo klein is het. Licht pijnlijk als ik er op druk.
Eetlust: erg goed, heb moeite om niet de hele dag mijn buik vol te vreten. Ik moet mij dus een beetje inhouden.
Testicles: niet gekrompen maar ben al 5 maanden ON en waren sowieso niet gekrompen. Neem er geen HCG bij op dit moment.

Samengevat: voeding iets verhogen lijkt effect te hebben gehad. Toch weer mat massa erbij en vet is zeker niet gestegen, eerder een klein beetje gedaald mogelijk. Eind juli word ik weer gemeten.
 
ik snap wel dat je twijfelt aan je tren, welk merk heb je?
 
ik snap wel dat je twijfelt aan je tren, welk merk heb je?


Rood wit.

De groei gaat goed maar nog steeds 0,0 sides.

Ik geloof best dat de tren werkt want deze gains zijn niet van de 250 test, waar Ik toch al opzat in mijn cruise.

Er ia hier wel eens vaker geroepen: men wil graag de tren sides ervaren zeker te weten dat se tren goed is. Maar misschien kan ik er gewoon goed tegen. Misschien moet ik de volgende keer een ander merk proberen om te zien of ik daar wel sides heb.

Maar verder wil ik dus niet klagen hoor. Gains zijn goed maar gewoon geen sides, en eigenlijk is dat ook wel prima zo!
 
Update:

Weinig nieuws te melden qua sides. Nog steeds geen van de zogenaamde Tren sides.

Gewicht: +6,6kg. Dit had wat meer kunnen zijn maar door het warm weer, drukte op de zaak en een lang weekend buitenland met slechte voeding hebben voor wat minder resultaat gezorgd, denk ik. Maar toch 1 kilo erbij sinds mijn laatste update 11 dagen geleden
Vet: nog steeds 10,1% (vandaag gemeten)
Voeding: iets boven onderhoud gezeten, daar zat ook een junk weekend tussen waardoor ik wat vocht vast hield (toch zeker 1,5kilo). 2-3 dagen later was dit weer weg na 3 dagen iets onder onderhoud en cleane voeding.
Training: gaat nog steeds lekker, setjes gaan goed en herstel is top.


Kortom: nog steeds erg tevreden met deze kuur. Nog 2-3 weken te gaan en dan gaat de tren eruit en ga ik verder op alleen 250mg test.

De komende 2 weken ga ik op onderhoud eten of net 200-300cals erboven. De spiegel laat zien dat het er goed uit ziet op dit moment dus 6-7 kilo is mooi voor deze kuur. Klinkt misschien gek, maar veel huger hoef ik niet te worden naar mijn idee. Dus ik ga niet meer 500-700 cals clean bulken de laatste weken. Het gekke is ook dat als ik mijn fotos van nu en aan het begin van mijn kuur bekijk (for personal use only) ikzelf het verschil niet eens zoveel zie. Maar van mensen om mij heen hoor ik wel dat ik flink gegroeid ben.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel cals eet je en wat zijn je lengte gewicht vetpercentage?
 
Nou zo graag zou ik niet de tren sides willen ervaren. Zit voor het eerst aan tren a en merk al sides. Ik heb trendromen, gisteren sarcastisch en lichtelijk agressief. Je mag mijn sides graag overnemen haha. Ga je hierna nog een bridge doen?
 
Back
Naar boven