MuscleMeat

test alone voor mij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe dan DHT +test (proviron, winny,anavar, etc)
 
Dus als je Test. zou combineren met proviron ben je van dat gedonder af??
 
Proviron voorkomt de aromatisering in oestrogeen omdat het bindt aan het enzym aromatase, dus geen oestrogene neveneffecten.
Nadeel is proviron bindt ook aan de androgene receptors waardoor andere androgenen minder effect hebben. Dit verminderd de gains aanzienlijk. Dus continu gebruik tijdens een massa kuur niet aan te raden. Om te cutten of voor lean mass ideaal. 50-100 mg provi/dag en halve gram test/wk event. propionate om de 2 -3 dagen.
 
Het verminderd de gains, maar (cut&paste uit BC's beroemde proza op http://www.bodybuilding.com/fun/catprov.htm):

The second use is in enhancing the potency of testosterone. Testosterone in the body at normal physiological levels is mostly inactive. As much as 97 or 98 percent of testosterone in that amount is bound to coïtus hormone binding globulin (SHBG) and albumin, two proteins. In such a form testosterone is mostly inactive. But as with the aromatase enzyme, DHT has a higher affinity for these proteins than testosterone does, so when administered simultaneously the mesterolone will attach to the SHBG and albumin, leaving larger amounts of free testosterone to mediate anabolic activities such as protein synthesis. Another way in which it helps to increase gains. Its also another part of the equation that makes it ineffective on its own, as binding to these proteins too, would render it a non-issue at the androgen receptor.

In geval van test zouden de nadelen dus nog wel mee moeten vallen. Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je best wel proviron in de laatste 2 weken van je kuur zou kunnen gebruiken, naast wellicht incidenteel gebruik tijdens de rest van je kuur als je echt een bolle kop krijgt. Daarentegen, ipv 2 weken aan het eind, zou ik toch weer winny preferen (week of 5-6) om een hardere look te krijgen....?
 
Originally posted by oldy
In geval van test zouden de nadelen dus nog wel mee moeten vallen. Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je best wel proviron in de laatste 2 weken van je kuur zou kunnen gebruiken, naast wellicht incidenteel gebruik tijdens de rest van je kuur als je echt een bolle kop krijgt. Daarentegen, ipv 2 weken aan het eind, zou ik toch weer winny preferen (week of 5-6) om een hardere look te krijgen....?
Het reduceert altijd de gains, ook doordat je geen oestrogene activiteit meer hebt.
Geen vochtretentie en dat betekend ook vocht in de spieren wat toch 70% van een spier uitmaakt.

Als hij echt geen neveneffecten wil dan moet hij zoiezo continu arimidex of een dht derivaat gebruiken.
Enkel nolvadex komt echt in aanmerking in noodsituaties door de snellere werking.

Maar als ik het moest doen dan was het voor massa nolva als oestro blokker en alleen bij zichtbare probs.
 
duss als ik hier alles zo lees zou ik gewoon geen clomide er door heen moeten gebruiken..dus:

week 1> 750mg sustanon
week 2 t/m 8 500mg sustanon

na 5 dagen pregnyl
en ongeveer na twee weken iedere dag 50mg clomide???

zou dit zo een goeie massa kuur zijn (mijn 2de dan trouwens)
 
Doe maar die gram frontload week1, met enanthaat dan 9 weken halve gram.
HCG niet nodig IMO
nolva dex post cycle 3 weken na de kuur 2 weken 40mg en 2 weken 20mg/d

Is leuk kuurtje dan. kan je misschien een logboek bijhouden hier zodat we de resultaten eens zien.
 
Ik denk dat stromba juist wel goed samengaat met test.
Mischien iets minder kilo's maar wel echte kilo's en geen water wat je er na de kuur weer aftraint.
zelf ga ik volgende week beginnen met de bread and butter kuur zoals beschreven op deze page alleen vervang de d-bol juist door stromba om 1 vocht 2 oestro.
 
Originally posted by admin
Doe maar die gram frontload week1, met enanthaat dan 9 weken halve gram.
HCG niet nodig IMO
nolva dex post cycle 3 weken na de kuur 2 weken 40mg en 2 weken 20mg/d

Is leuk kuurtje dan. kan je misschien een logboek bijhouden hier zodat we de resultaten eens zien.

dus met test enanthaat in plaats van sus frontloaden werkt het dan sneller ofzo?? en geen 8 maar 10 weken kuren (had namelijk gelezen dat het bij 8 weken makkelijker voor je lichaam was om te herstellen en dat je hierna toch niet meer echt groeide) en hoeoz heb ik die hcg niet nodig en nolva in plaats van clomid???

maaruhhh dat logboek ga ik zeker bijhouden!!
 
ik heb trouwens ook nog dianabol epuhxu of hoe heet dat nog eens zou ik dan als ik het met die sus kuur zou stacken meer massa winnen of is dit niet de moeite waard was dit aan het denken omdat je met test pas na een week of 3 begint te groeien en met dianbol gelijk
 
kijk jongens hier spreekt een man met ervaring.ieder reager anders op bepaalde AS ik zou zeggen neem met verstandt.laat je niet gek maken met ml. ik ben het ook met big cat eens dat is iemand met een hoop verstand van AS.
 
Originally posted by admin
Ik denk idd dat die laatste zin een béétje belangrijker is.

Even belangrijk hoor. Te weinig of teveel wegen allebei door. Te weinig vanwege het lage resultaat en verhoogd risico op langere termijn, en te veel vanwege de accute nevenwerkingen en je financiele toestand, daar groei zeker geen lineaire factor is.
 
Idd even belangrijk...
 
Back
Naar boven