AndroidHealthClinic

TEST BOARD lezen aub (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Mensen dit board is om de nieuwe versie te testen, voorlopig dus.

Als er problemen opduiken/bugs dan mag je die hier posten.

Let niet op de layout want die is niet defenitief.

bedankt :thumb:
 
nou ik heb er al een aantal gevonden.

en ik begin met een vraagje: is de karma uitgezet want ik kan niets meer zien bij mn user cp. wl ik daar uitkomen moet ik me opnieuw inloggen, ook na meerdere malen t geval bij andere secties.

dan wil ik mn private messages bekijken waar ik in mn sent items lijst kom ipv mn hoofdmneu met mn nieuwe of oude messages. as ik vervokgens bij mn :Confirmed Private Message Receipts: op biv. Tongpo klik om zn profiel te zien krijg ik de volgene melding:This user has not registered and therefore does not have a profile to view.(weet niet of dit daarvoor ook al was maar ik tetse t even uit:)

de tracking lijst is ook verwijderd overigens.

ik zal wel ff verder speuren naar bugs. en eerlijkheidshalve gebiede mij te zeggen dat ik blij ben dat t niet de voorlopige layout is:thumb:

te groot beeld...wordt er scheel van:D is slecht voor t trainen want dan pak ik de verkeerde dumbels:)


update: ik moest wederom opnieuw inloggen en hij erkende mn wachtwoord niet. had nog 1 poging te gan anders mocht ik 15 minuten niet meer inloggen. toen bovenin geprobeerd (kleine vensters bovenaan t forum ipv het grote loginscherm) en toen lukte t wel

T, als je me weg wil hebben kan je dat ook gewoon netjes vragen he. ipv dat ik er zo achter moet komen:sad:

groot pluspunt is t ovrzicht van je verschillende usercp-selecties. nu kan je bijv. in 1x je sig kiezen ipv naar beneden te scrollen..gemakzucht he, t blijft je beste vriend:D

ook mooi dat je nu ziet op welke topic als laatst s gereageerd en door wie.

ook wel een leuke bijmomstigheid is dat je ziet wie er een bepaalde topic bekijken op dat moment.

en hey, ik ben geen freak meer...of ik dit nu als pluspunt moet zien is dan een tweede..

hoe kan je zien of ieand online is? zie t nergens terug in een thread..agh t gevinkte hokje is geel (of is t groen???) van iemand die online is.

als ik een sectie wil betreden en wil posten en me moet inloggen alla, das nu al bekend maar dan keer ik ook terug naar de hoofdsctie ipv waar ik een post wou plaatssen
 
Laatst bewerkt:
EIN-DE-LIJK zeg....!!!!

verdorie! Ik kan niet meer posten, en aan de stilte hier te zien zijn r meer mensen met hetzelfde probleem. Bij mij vroeg hij ELKE keer om mijn inlogcode als ik iets wou posten. Kon wel gewoon het forum lezen maar niet posten :(

Nu had ik dus ff al mijn cookies en bestanden en shit verwijderd en nu doet hij het wel :) Relaxed!

Dus als meer mensen dit probleem hebben, ff cookies verwijderen. Oh ja, Admin op mijn mail hoef je niet meer te reageren!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet mij continue opnieuw inloggen :(
 
jij mag blij zijn dat ik geen karma kan uitdelen..een negatieve wel te verstaan he :mad:

brengt me op t volgende punt: waarom is dat weg?:D
 
Op rob zijn reply (ik kan volgens mij ook niet meer quoten) ik moet mij dus steeds opnieuw inloggen en ik heb mijn pc vandaag naar fabrieksherstel gebracht dus alles was leeg en moest internet opnieuw erop zetten dus daar ligt het niet aan
 
patje79 zei:
Op rob zijn reply (ik kan volgens mij ook niet meer quoten) ik moet mij dus steeds opnieuw inloggen en ik heb mijn pc vandaag naar fabrieksherstel gebracht dus alles was leeg en moest internet opnieuw erop zetten dus daar ligt het niet aan

niet?:D

gewoond reply rechts onder de post. lins staat de normale replyknop
 
admin zei:
Mensen dit board is om de nieuwe versie te testen, voorlopig dus.

Als er problemen opduiken/bugs dan mag je die hier posten.

Let niet op de layout want die is niet defenitief.

bedankt :thumb:


Waar is al mijn Karma gebleven, alles is weg en ik ben nu weer een Registered User, dat is wat minder.
Daarbij moet ik ook steeds opnieuw inloggen.

Ik hoop echt dat jullie hier uitkomen.

gr
Mike alias ccnp
 
tis maar goed dat ik niet zoveel karma had:D
 
dandyman zei:
tis maar goed dat ik niet zoveel karma had:D

Ja dat is ook wel zo, misschien moet jij juist meer karma geven :D
 
Ik heb natuurlijk alle vertrouwen in T, maar om eerlijk te zijn, vond ik de vorige lay-out een stuk beter. Ik weet niet waar het aan ligt, maar op een of andere manier ga ik (net zoals dandy al zegt) scheel naar m'n laptop zitten kijken :D

Maar ik heb begrepen dat dit een tijdige lay-out is, dus ik ga er vanuit dat het wel goed komt :thumb:
 
Hierbij dan 2 opmerkingen:

- Het is soms moeilijk te zien of een topic uit meerdere pagina's bestaat (wanneer je het topic al geöpend hebt)

- Wanneer je kiest voor 'post reply' dan moet je opnieuw je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
 
Tongpo ik weet niety wat ze nog gaan veranderen aan de layout dus kan je niet direct antwoorden.

Nadat de beta bugvrij is en er een vaste layout is zal ik alles terug aanpassen...
 
Volgens mij werkt de search functie ook niet helemaal lekker meer. Op het woord 'creatine' no results.
 
he gare is dat ik na deze reply wel deze thread naar voren krijg???
 
squeezer zei:
Volgens mij werkt de search functie ook niet helemaal lekker meer. Op het woord 'creatine' no results.
Is nog niet geïndexeerd.
 
squeezer zei:
he gare is dat ik na deze reply wel deze thread naar voren krijg???
Deze zin begrijp ik niet.
 
admin zei:
Deze zin begrijp ik niet.
Ik bedoel dat als er in een thread nu opnieuw het woord 'creatine' wordt toegevoegd dat deze wel searchable is. Wellicht dat er een nieuwe index aangemaakt wordt.
 
Ja klopt. Vandaag word de index trouwens terug aangemaakt :)
 
admin zei:
Ja klopt. Vandaag word de index trouwens terug aangemaakt :)

uhmm, het enige wat ik mis... eerst kon je als je ingelogd was meteen klikken op topics die je nog niet gezien had....

stond er iets van 103 new topics 544 new messenges after the time you left... tenminste zoiets.. en dan kon je daar op klikken

Dat mis ik nu..
 
Back
Naar boven