MuscleMeat

Test/bold 3e kuur

Bezoekers in dit topic

Cruzader

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2011
Berichten
389
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Zal me allereerst even voorstellen dat vind ik wel zo netjes.

Ik ben antony 24 jaar en doe ongeveer 5 jaar aan fitness.
Verder sport ik al vanaf me 4e, ik ben begonnen met voetbal en uiteindelijk vanaf me 15e gekickboxt.
verder heb ik me ongeveer 3 jaar ingelezen voordat ik aas ben gaan gebruiken en heb ik van mijn fouten geleerd tijdens de 1e kuur.

- Bf 13,4 %
- lengte 183 cm
- gewicht 98 kg

ik ben sinds 3 weken terug begonnen met mijn 3e kuur

1-14 test enathaat 1000 mg pw
1-14 bold 1000 mg pw

Dit bericht had ik dus 1,5 week geleden gepost en wil vanaf nu mijn dagboek bijhouden omdat het nu pas gaat beginnen:)


week 1 & 2 : libido stijging en wat vocht gepakt tot nu toe 3 kg erbij.

week: 3 = sinds deze week heb ik het gevoel dat ik ineens de afgelopen dagen veel droger ben geworden ik begon met een vetpercentage van 14.2 en zit nu op een percentage van 13.4.
iemand enig idee hoe het komt ik eet verder erg schoon zit hoog in de eiwitten rond de 280 gram per dag.
Zou het zo kunnen zijn dat het door de bold komt? maar zet er aan de andere kant toch 1 gram test bij per week.

Ik train 5x per week waaronder ik ook minimaal 3x een half uur cardio erbij pak om niet teveel vet aan te komen.
train erg lkr de afgelopen 2 weken heb weer veel meer kracht dan de afgelopen tijd en het lijkt ook wel of ik de test sneller merk dan voorheen misschien omdat ik het al vaker heb gebruikt.

ik ga dus zoveel mogelijk bijhouden hoe mijn kuur verloopt.

grt antony
 
Laatst bewerkt:
Leuk. Ik volg :)
 
ik volg ook succes
 
Week 3,5

Tot nu toe nog weinig gemerkt wel een sterk verhoogd libido nog en kracht is ook wat omhoog gegaan maar alles gaat geleidelijk.

heb nog niet echt het gevoel dat ik veel gegroeit ben in de spiegel maar dat verwacht ik ook nog niet na 3,5 week.

Hoop dat ik de de komende weken ga knallen.

gewicht 98.8

grt
 
Laatst bewerkt:
Met 2g roids EW moet je toch al serieus aan het groeien zijn? anywayzz succes!
 
Met 2g roids EW moet je toch al serieus aan het groeien zijn? anywayzz succes!

heb tot nu toe een kilo of 4 gepakt maat eet echt schoon en doe er ook veel cardio bij zie wel dat ik voller ben maar met nog niet echt iets zien bedoel ik meer de lijnen maar dat zal de komende weken wel komen, test duurt altijd een week of 4 bij mij en dit is mijn eerste ervaring met bold ben er benieuwd naar wat het gaat doen.
kwa eetlust nog niets gemerkt gewoon hetzelfde als in het begin.
kracht is wel wat omhoog pak 20kg meer op de bank nu zit op 120kg nu.
wacht geduldig af de komende weken.

grt
 
ow 4kg..ja das lang niet slecht!
 
Komt goed! ;-)
 
Ondertussen begin ik te merken dat ik hard aan groeien ben niet zo zeer kwa kilo's maar de lijnen beginnen nu echt te komen. Kracht is ook een stuk omhoog gegaan deze week,
pak nu 6x 130kg BP en dat is voor mij een persoonlijk record hoop de komende weken nog lekker verder te knallen aangezien ik nog 12 weken te gaan heb.

Zit te twijfelen om de laaste 6 weken winny erbij te pakken om nog een stuk harder uit de kuur te komen maar kijk wel tegen die tijd.

BF: 13.8% iets gestegen dus.
Armomtrek:1 cm erbij van 38,5 naar 39,5 cm
Borstomvang 112 cm (niet gemeten ervoor duidelijk verschill)
Gewicht 100.2 kg

grt
 
Laatst bewerkt:
Heb een soortgelijke kuur achter de rug, had er ook winstrol en masteron in de laatste 6 weken bijgezet, ik kwam er heel scherp uit, en ik ben iemand die heel snel vet opneemt. Nu 4 maanden later ben ik bijna niets kwijt en nog scherp genoeg! Als ik jou was zette ik er nog winstrol bij de laatste 6 weken, kwestie van profiteren van de situatie :D succes man
 
Na een tijdje te zijn weggeweest even een nieuwe update.

Weinig verschil tussen de laatste 2 weken zit nu in mijn 6e week.

kwa kracht nog niet echt veel voorruit gegaan heb nog niet het idee dat ik bold gebruik maar kan nog komen natuurlijk.
Heb ook niet het eetlust wat iedereen erover roept.

Zit te twijfelen om vanaf week 12 over te stappen op Masteron/primo/Test prop voor een week of 6 om toch een stuk droger uit de kuur te komen.

12-18 Masteron 200 mg EOD
12-18 Primo 100 mg EOD
12-19 Test P 100 mg EOD

Advies kan ik altijd gebruiken.

BF: 13.8 nog steeds
Armomtrek:40 cm
Borstomvang 114 cm (niet gemeten ervoor duidelijk verschill)
Gewicht 100.2 kg
 
Hey,

Ik had gelezen dat bold een eiwitspaarder is(dus hoog in eiwitten gaan)

Maar nu kwam ik dit tegen: Een eiwitspaarder bestaat niet. Alles wat anabool of anti-catabool is spaart eiwitten omdat je nitrogeen balans positief is. En trenbolone qualificeert op beide gebieden, het is anti-catabool omdat het serum concentratie aan cortisol doet dalen en omdat het de densiteit aan glucocorticoide receptoren doet minderen.

Het is wel zo dat trenbolone niet inspeelt op het HGH/IGF-1 systeem, vandaar voor beste resultaat combineren met een beetje test.???
 
Week 6

Begin trouwens wel te merken dat ik een goede conditie begin te krijgen van bold heb gister weer een wedstrijdje gevoetbalt ben niet moe te krijgen.
wat ik wel merk van de test dat als ik niks doe ik onwijs lui wordt wat ik de vorige keren ook al had tijdens me kuren, maar tijdens de trainingen knal ik lkr hard.

morgen week 7 in verwacht de komende weken toch hard te knallen.

en vanaf weer 12 Masteron/primo/Test prop voor 6 weken twijfel nog of ik bold er 2 weken langer bij hou want anders wordt het wel erg veel soorten door elkaar.
iemand advies?

grt
 
Week 6

Begin trouwens wel te merken dat ik een goede conditie begin te krijgen van bold heb gister weer een wedstrijdje gevoetbalt ben niet moe te krijgen.
wat ik wel merk van de test dat als ik niks doe ik onwijs lui wordt wat ik de vorige keren ook al had tijdens me kuren, maar tijdens de trainingen knal ik lkr hard.

morgen week 7 in verwacht de komende weken toch hard te knallen.

en vanaf weer 12 Masteron/primo/Test prop voor 6 weken twijfel nog of ik bold er 2 weken langer bij hou want anders wordt het wel erg veel soorten door elkaar.
iemand advies?

grt

Je kan ook 6 weekjes TestP MastP & TrenA doen,kom je knetterhard
 
Je kan ook 6 weekjes TestP MastP & TrenA doen,kom je knetterhard

Ja twijfel nog alleen kreeg ik enorme puisten na laatste kuurtje met tren e.
en dan tren/mast weet niet of dat verstandig is aangezien ik erg gevoelig ben en ik net een half jaar aan de roaccutane heb gezeten.
 
Week 7

Trainen gaat super had gister een dikke pomp waardoor ik maar door bleef gaan en onvermoeibaar leek.

Vetpercentage is ook gezakt zit nu op 12,7%
Wat ik wel weer heb is dat me tepels weer dikker zijn geworden(vet/vocht)geen schijf waar ik me mateloos aan irriteer wil dan ook proberen om tijdens de cut onder de 10% te komen.
Zit verder ook te twijfelen hoelang ik nog aan de bold blijf 12 of 14 weken en dan daarna 6 weken,

- Masteron 100 mg EOD
- Primo 100 mg EOD
-Test P 100 mg EOD

of

- Masteron 100 mg EOD
- Test P 100 mg EOD
- Tren A 75 mg EOD

Normaal gesproken zou ik heel simpel voor de 2e kiezen maar omdat ik erg gevoelig ben voor acne twijfel ik en ik weet dat masteron ook niet echt bevoordelijk is maar je moet wat. En Tren E vond ik de laatste keer wel erg lekker ondanks de acne aan het eind.
Heb verder wel genoeg roaccutane bij de hand mochten de puisten weer opkomen.

grt
 
Ik ben eruit hoe ik mij kuur ga vervolgen.

1-12 Bold
1-12 Test E
8-12 Provi

13-18 Mast P 100mg eod
13-18 Tren A 75mg eod
13-20 Test P 100mg eod

Ben erg benieuwt wat het gaat doen aangezien ik nooit korte esters heb gebruikt.

hou jullie op de hoogte.
 
Ja twijfel nog alleen kreeg ik enorme puisten na laatste kuurtje met tren e.
en dan tren/mast weet niet of dat verstandig is aangezien ik erg gevoelig ben en ik net een half jaar aan de roaccutane heb gezeten.

Heb je al vitamine b5 poeder geprobeerd!?
 
Heb je al vitamine b5 poeder geprobeerd!?

Ja maar dat werkte niet bij mij heb een half jaar aan de roa gezeten op 80 mg per dag ben altijd al erg gevoelig geweest voor acne en dan icm aas :eek: haha maar heb nu nog zat roa bij de hand mocht het weer opkomen slik nu 20 mg eod voor de zekerheid.
 
Back
Naar boven