AndroidHealthClinic

Test + Bold + Deca + Primo

Bezoekers in dit topic

Tummes

Novice
Lid geworden
19 mrt 2017
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m73
Hallo Tummes hier!
Ik ben al een tijdje actief en heb besloten om een kuurlog te beginnen. Vanaf 20 maart maart begin ik aan de volgende kuur:

--- ------ ------ ------ ------ ------ ---
Week 1-10: Test-e 600mg
Week 1-10: Deca 400mg
--- ------ ------ ------ ------ ------ ---
Week 1-16: Bold-u 600mg
Week 1-18: 2x 500iu HCG
--- ------ ------ ------ ------ ------ ---
Week 10-16: Test-e 250mg
Week 10-16: Primo 500mg
--- ------ ------ ------ ------ ------ ---

Hoe kom ik aan deze kuur?
Veel gelezen en geïnformeerd bij ervaringsdeskundigen. Lijkt mij een mooie kuur voor goede gains. Over de dosering van de HCG ben ik nog niet over uit. Dus ik hoor graag hoe of wat in de comments (:

--- ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ---
Eetschema:
1e maaltijd:
70 gram brinta met kiwi/aardbeien/handje blauwe bessen
Whey Shake

2 Proteïne pannenkoeken met frambozen

2e maaltijd:
4 volkoren crackers met 100 gram kipfilet (95% kip)
2 volkoren boterhammen met biologische pindakaas

3e maaltijd:
75 gram witte rijst (rauw gewogen)
200 gram kipfilet (gebakken gewogen)
Halve broccoli/250 gram spinazie/halve bloemkool/flinke hand champignons
Halve citroen

4e maaltijd (pre training):
125 gram blauwe bessen en 1 banaan
1x Animal Pak

Tijdens training:
BCAA met water
Direct na training:
Mega grow met water

5e maaltijd:
75 gram witte rijst (rauw gewogen)
200 gram kipfilet/biefstuk/zalm (gebakken gewogen)
Halve broccoli/250 gram spinazie/halve bloemkool/flinke hand champignons
Halve citroen

6e maaltijd:
450 gram Franse magere kwark/Arla Skyr + handje walnoten
--- ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ------ ---

Op- of aanmerking zijn altijd welkom en worden gewaardeerd!
Ik probeer zoveel mogelijk te posten (minimaal 2x per week) al zal ik de eerste weken minder posten, omdat er weinig tot niets gebeurd.

Mijn trainingsschema bestaat momenteel uit 3 dagen: upper-, under en upperbody. Ik train uitsluitend in parcours/super setjes en interval. Ik laat deze week een nieuw schema maken en zal deze in de loop der tijd posten.

Hoofdstuk voeding is niet zo heel bijzonder. Ik zorg dat ik elke dag minimaal 2,5x BW eiwitten binnen krijg, weinig/geen suiker, genoeg vezels, vitamines en geen alcohol. Beetje standaard verhaal maar vooral 'gezond en gevarieerd' eten en sowieso 6 keer per dag een maaltijd.

Supplementen
Pre workout:
Animal Pak: Vitaminen & mineralen
Intra workout:
BCAA
Post workout:
Mega grow

Ik heb ook nog verschillende producten met eiwitten zoals repen, drinks en shakes voor als ik niet mijn maaltijd op tijd kan eten of als vervanger.
 
Laatst bewerkt:
Hcg vanaf week 1. 2x500iu/week


Succes!
 
Hoofdstuk voeding is niet zo heel bijzonder? Hier gaat het al fout dus zolang je niet exact weet wat je binnenkrijgt is kuren een waste
 
Na 10 weken deca gaat wat bold met primo en zelfs je test verlagen zal je weinig vvm massa meer opleveren. Het zijn mildere middelen dus in principe verlaag je je kuur, alleen verhogen kan wil je gains blijven houden...
 
Hij kan inderdaad beter een weekje of 8 cruisen dan en daarna weer een nieuwe blast doen.
 
Eerste week zit er bijna op. Voel uiteraard nog vrij weinig, maar ben er klaar voor. Laat alle rotzooi qua voeding links liggen. De eerste dagen had ik veel moeite om frisdrank en koeken te vermijden. Nu gaat het al een stuk beter en voel me al een stuk beter.

Volgende week vrijdag is mijn nieuwe trainingsschema klaar. De nadruk zal liggen op massa. Het schema zal ik posten zodra ik deze krijg. Eerste post is aangepast m.b.t. supplementen.

Na 10 weken deca gaat wat bold met primo en zelfs je test verlagen zal je weinig vvm massa meer opleveren. Het zijn mildere middelen dus in principe verlaag je je kuur, alleen verhogen kan wil je gains blijven houden...

Wat zou ik kunnen gebruiken ipv primo? Of erbij zetten?

Hoofdstuk voeding is niet zo heel bijzonder? Hier gaat het al fout dus zolang je niet exact weet wat je binnenkrijgt is kuren een waste

Ik bedoelde dat ik niet een super strak voedingsschema had. Ik ga dit weekend een voedingsschema maken wat alle macro's hit en zal het posten. Ik zal o.a. maaltijden gebruiken van mijn held, Evan Centopani. Hij heeft enkele video's over maaltijden op YouTube, maar onderstaande video is voor mij een 'must see'.


Hcg vanaf week 1. 2x500iu/week

Succes!

Thanks! Ik neem het mee en begin vanaf vandaag met 500iu.

Hij kan inderdaad beter een weekje of 8 cruisen dan en daarna weer een nieuwe blast doen.

Zei het ook al tegen Curtis: suggesties voor iets anders dan primo wat goed aansluit op het eerste gedeelte van mij kuur? Of is er iets wat ik erbij kan zetten? Heb de primo al in huis.
 
Na wat onderzoek zit ik eraan te denken om de laatste 6 weken winny te gebruiken op 50mg. Dit is naast de primo, bold en test.

Goed idee?
 
Na wat onderzoek zit ik eraan te denken om de laatste 6 weken winny te gebruiken op 50mg. Dit is naast de primo, bold en test.

Goed idee?
Nee niet de laatste weken winstrol gebruik voor de cortisol rebound.
 
Of je verandert na 10 weken volledig van compounds of je doet een degelijke cruise. Je huidige kuurschema gaat niet echt werken. En verder, wat is je kuurverleden? Doelen?

Alle compounds veranderen , behalve test toch? Bedoel gewoon test e houden of sust hiervan veranderen heeft geen zin ofwel?
 
Of je verandert na 10 weken volledig van compounds of je doet een degelijke cruise. Je huidige kuurschema gaat niet echt werken. En verder, wat is je kuurverleden? Doelen?

Winstrol, test & bold. Doel: massa en 10kg erbij (93kg totaal). Ik heb voor deze kuur gekozen omdat er door meerdere ervaringsdeskundigen werd verteld dat dit een geleidelijke kuur is zonder echt pieken of dalen. Dat je zeg maar in een lineaire lijn omhoog gaat.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eetschema is zo goed als af. Hieronder beknopte uitleg:

Mijn eerste maaltijd wissel ik om de dag af. De ene dag brinta met Whey en andere dag 2 pannenkoeken.
De tweede maaltijd staat vast.
Mijn derde maaltijd eet ik soms tweemaal per dag (hetzelfde als maaltijd 5). Ik eet minimaal 2 verschillende groenten per dag en wissel af per maaltijd. Soms vervang ik maaltijd 5 door mee te eten wat mijn vrouw heeft gekookt.
Mocht ik tussen de maaltijden honger hebben, waar nu al sprake van is, neem ik een proteïne reep/drank.

De eerste 3 weken eet ik 2 maal per week een cheat meal. Dit is op vrijdagavond en zondagavond. Ik kies in het begin bewust voor 2 cheat meals, omdat ik dit 'geleidelijk' wil afbouwen. Als ik nu rigoureus naar 1 cheat meal per week ga, is de kans groter dat ik mijn eetschema niet volhoud.
 
Zou na 10 weken test e vervangen voor test p, test c of sust.

Test = Test, los gezien van eventuele schommelingen in je curve, blijft het gewoon test. Bij zulke kuren is het enige wat helpt > dosis verhogen of een cruise ertussen.
 
Ik had anders begrepen, Pleister moest van Milos namelijk ook steeds op deze manier wisselen.

Er is niets mis met wisselen, maar of je nu 900mg sust of 900mg test-p zet per week, scheelt alleen een hoop prikken :D test blijft test. Enkel de tijd waarin het het vrijkomt verschilt. Kan me best voorstellen dat je "anders" reageert op een bepaalde ester, maar voor je gains zal het niet tot nauwelijks uitmaken. Dan kun je beter nog wat extra iu GH erbij zetten en je test gewoon uppen.
 
Klopt van Dave moest dit ook. Er zit ook geen wetenschappelijke onderbouwing achter maar uit hun ervaringen bleek dat hun atleten beter en langer gainde als ze de testosterons deden afwisselen.
 
Mijn eetschema is zo goed als af. Hieronder beknopte uitleg:

Mijn eerste maaltijd wissel ik om de dag af. De ene dag brinta met Whey en andere dag 2 pannenkoeken.
De tweede maaltijd staat vast.
Mijn derde maaltijd eet ik soms tweemaal per dag (hetzelfde als maaltijd 5). Ik eet minimaal 2 verschillende groenten per dag en wissel af per maaltijd. Soms vervang ik maaltijd 5 door mee te eten wat mijn vrouw heeft gekookt.
Mocht ik tussen de maaltijden honger hebben, waar nu al sprake van is, neem ik een proteïne reep/drank.

De eerste 3 weken eet ik 2 maal per week een cheat meal. Dit is op vrijdagavond en zondagavond. Ik kies in het begin bewust voor 2 cheat meals, omdat ik dit 'geleidelijk' wil afbouwen. Als ik nu rigoureus naar 1 cheat meal per week ga, is de kans groter dat ik mijn eetschema niet volhoud.


Ik zou eerst eens een fatsoendelijk voeding schema proberen aan te houde voor je al die AAS in je lichaam pompt want echt pannekoeken en mee eete met wat je vrouw kookt ? Niet verkeerd bedoelt maar je moet er van bewust zijn dat elke gram weet wat je binne krijgt anders weet je ook nooit wat je zou moeten veranderen kwa voeding en dergelijke
 
Wat is er mis met pannekoeken...eet deze zelfs in mn cut
 
Back
Naar boven