XXL Nutrition

Test-Bold-Deca-Tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaraKartal70

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
652
Waardering
27
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Iemand ervaringen met een soort gelijke kuur? Heb zelf alleen geen ervaring met bold.
wat waren je gains, bijwerken ect..

1-15 test-e 900 mg
1-15 bold 1000 mg
1-6 npp 700 mg


16-20 150 mg test-e

20-28 sust 250 ew
20-28 tren-a 100 ed
20-28 mast-p 50 ed
20-24 winny inject 50 ed
24-28 meth-tren inject 2mg ed


27-30 hcg eod 1000iu
29-...nolva 30 aro 10
 
Laatst bewerkt:
Je kuur trekt op Niks.
 
Wazige kuur inderdaad. Wie heeft die samen gesteld? Zou je even beter verdiepen en opnieuw ene samenstellen.
 
Ik vind het ook een beetje raar opgebouwd.

Deca 6 weken? (Doe dit 10 weken of kies voor nnp)

Ik heb wel eens nnp gebruikt en methyltren samen werkt wel aardig. Vind methyltren alleen beter werken als er tren e of a naast loopt.
 
Jullie snappen toch wel dat de eerste 6 weken met deca om het bulken gaat vervolgens cleanbulk vanaf week 6 en de laatste 5 weken net iets onder onderhoud op tren-a :)
Zo te lezen reageren mensen met weinig ervaring. Doe dit dan niet.
 
Jullie snappen toch wel dat de eerste 6 weken met deca om het bulken gaat vervolgens cleanbulk vanaf week 6 en de laatste 5 weken net iets onder onderhoud op tren-a :)
Zo te lezen reageren mensen met weinig ervaring. Doe dit dan niet.
ik neem aan dat je dan korte esters gebruikt met de deca.
snap alleen de 10 weken bold niet, ik heb er geen ervaring mee moet ik zeggen maar ik lees vaak dat je pas echt resultaat begint te zien vanaf 14 a 16 weken of heb jij hier andere ervaring mee?
 
Jullie snappen toch wel dat de eerste 6 weken met deca om het bulken gaat vervolgens cleanbulk vanaf week 6 en de laatste 5 weken net iets onder onderhoud op tren-a :)
Zo te lezen reageren mensen met weinig ervaring. Doe dit dan niet.

Ghehe lach mij rot. Iemand uitmaken dat hij weinig ervaring heeft maar wel 6 weken deca willen zetten.
 
ik neem aan dat je dan korte esters gebruikt met de deca.
snap alleen de 10 weken bold niet, ik heb er geen ervaring mee moet ik zeggen maar ik lees vaak dat je pas echt resultaat begint te zien vanaf 14 a 16 weken of heb jij hier andere ervaring mee?

Er staat ook 15 weken, alleen de eerste 6 weken een andere dosis.
 
Jullie snappen toch wel dat de eerste 6 weken met deca om het bulken gaat vervolgens cleanbulk vanaf week 6 en de laatste 5 weken net iets onder onderhoud op tren-a :)
Zo te lezen reageren mensen met weinig ervaring. Doe dit dan niet.

Als je zelf zoveel ervaring hebt waarom zoek je dan voor advies?
 
Jullie snappen toch wel dat de eerste 6 weken met deca om het bulken gaat vervolgens cleanbulk vanaf week 6 en de laatste 5 weken net iets onder onderhoud op tren-a :)
Zo te lezen reageren mensen met weinig ervaring. Doe dit dan niet.

Je kuurtje is goed zo, niks aanpassen.

Succes
 
Iemand ervaringen met een soort gelijke kuur? Heb zelf alleen geen ervaring met bold.
wat waren je gains, bijwerken ect..

1-15 test 600
15-20 test 300
1-6 deca 500
1-6 bold 750
6-15 bold 1000 of 1250
15-20 tren-a 100 ed

miss ook nog meth tren erbij (w 15-20)

nakuur nolva + aro

6 weken deca is te kort, decanoate is al zo'n lange ester. Pak dan npp. En omdat je maar 6 weken wilt bulken, gedacht aan een kickstart?
Misschien mast erbij? Ik blast nooit meer zonder. En die mast gaat je look echt afmaken in je cut. Wil zelf ook eens met test,tren,bold en mast gaan cutten.
 
ik neem aan dat je dan korte esters gebruikt met de deca.
snap alleen de 10 weken bold niet, ik heb er geen ervaring mee moet ik zeggen maar ik lees vaak dat je pas echt resultaat begint te zien vanaf 14 a 16 weken of heb jij hier andere ervaring mee?
Deca korte ja dus npp.
 
Als je zelf zoveel ervaring hebt waarom zoek je dan voor advies?
Ik heb nergens gezegd dat ik ZOVEEL ervaring heb. Maar als ik zo de reacties lees dan denk ik wel dat ik MEER ervaring heb.
 
6 weken deca is te kort, decanoate is al zo'n lange ester. Pak dan npp. En omdat je maar 6 weken wilt bulken, gedacht aan een kickstart?
Misschien mast erbij? Ik blast nooit meer zonder. En die mast gaat je look echt afmaken in je cut. Wil zelf ook eens met test,tren,bold en mast gaan cutten.
Ik doe geen orals kickstarten ik weet niet wat het is maar voel er bijna nooit wat van.. Mast is wel een optie misschien aan het einde samen met tren. Word dan wel mast-p voordat ik weer reacties krijg van noobies :p
 
Doe het dan zo:

1 t/m 10 750 deca
1 t/m 10 900 test
11 t/m 15 150mg test
16 t/m 30 600 test
16 t/m 30 1000 bold
16 t/m 30 50mcg t3
26 t/m 30 100 tren a
31 t/m 33 300mg test
Ziet er goed uit. Wil wel droog en zonder vocht uit me kuur komen dus vind dan 600 test wel wat veel.
 
Ik heb nergens gezegd dat ik ZOVEEL ervaring heb. Maar als ik zo de reacties lees dan denk ik wel dat ik MEER ervaring heb.

Fijn voor het dik drukken van je tekst. Hierdoor kan in inderdaad beter lezen wat er staat. Succes met je kuur die is ontstaan uit meer kennis en ervaring! Gaat dus vanzelfsprekend een knaller worden
 
Fijn voor het dik drukken van je tekst. Hierdoor kan in inderdaad beter lezen wat er staat. Succes met je kuur die is ontstaan uit meer kennis en ervaring! Gaat dus vanzelfsprekend een knaller worden
Bedankt voor je positieve feedback gap nu komt het helemaal wel goed!
 
Back
Naar boven