AndroidHealthClinic

Test Bold.+ (iu500) ?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
3 feb 2018
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
77kg
Vetpercentage
1%
Begin december begin ik met men winter kuur.
Ben van plan om
Week 1-18 test e : 1250 mg/week
Week 1-18 bolde : 1250mg/week
Week 1-12 iu500 2×week
Ben aant twijfelen of de eerste 4 a 6 weken mss nog een deca erbij te leggen?
En iu500 mss er ook uit nemen?

Mijn vorige kuur was in februari 16 weken tren testo
Totaal 12500mg tren e 12500 mg test
Resultaat 17 kg bij einde kuur. Geen nakuur gehad, van de 17 is er 6 af dus 11 bijgehouden.
 
Geen nakuur waarom ervoor gekozen om zonder nakuur te doen?
 
Geen nakuur waarom ervoor gekozen om zonder nakuur te doen?

Da wordt men 4de kuur en heb nog nooit een nakuur gehad, waarom niet? Heb nooit last gehad zonder bij men vorige kuren en wou het gewoon niet doen ma ben wel van plan om einde dit kuur te proberen. Hoe zou een gezonde nakuur dan moeten zijn op zo'n kuur planning?
 
Da wordt men 4de kuur en heb nog nooit een nakuur gehad, waarom niet? Heb nooit last gehad zonder bij men vorige kuren en wou het gewoon niet doen ma ben wel van plan om einde dit kuur te proberen. Hoe zou een gezonde nakuur dan moeten zijn op zo'n kuur planning?
2 weke na je laatste inject

50 mg clomid voor 4 weken

20.mg nolva voor 4 weken

1 van die 2
 
met jouw doseringen zou ik langer dan twee weken wachten met begin van nakuur.
de twee weken regel is na een kuurtje van 500mg test met bv enanthaat versie.
als je op 2500mg zit en je kuurt 18 weken blijft het er nog 2 maanden inzitten.
 
met jouw doseringen zou ik langer dan twee weken wachten met begin van nakuur.
de twee weken regel is na een kuurtje van 500mg test met bv enanthaat versie.
als je op 2500mg zit en je kuurt 18 weken blijft het er nog 2 maanden inzitten.

Dus wanneer dan t best? wat en hoeveel zou ik dan volgens jou moeten nemen? İk hoor ook buiten nolva clomid etc. Pergyl wat moet het juist zijn? Als t over nakuur gaat, zit ik totaaaaall zonder idee
 
met jouw doseringen zou ik langer dan twee weken wachten met begin van nakuur.
de twee weken regel is na een kuurtje van 500mg test met bv enanthaat versie.
als je op 2500mg zit en je kuurt 18 weken blijft het er nog 2 maanden inzitten.


Gaat toch gewoon om ester en niet om hoeveelheid.. half waarde tijd blijft 10 dagen van enanthate. Of je nou 2 gram zet of 500mg? Dus ja met 2 gram heb je hogere waardes maar na 2 weken kan je prima met nolva starten
 
Dus wanneer dan t best? wat en hoeveel zou ik dan volgens jou moeten nemen? İk hoor ook buiten nolva clomid etc. Pergyl wat moet het juist zijn? Als t over nakuur gaat, zit ik totaaaaall zonder idee

als je 18 weken kuurt op 2500mg dan ben je als je stopt nog zes weken aan het kuren als het niet langer is.
een nakuur werkt doordat je het oestrogeen blokkeert waardoor je eigen testosteron weer kan opstarten(heel simpel gezegd) na twee weken zit er nog genoeg exogeen test in je lichaam. ik begon na 450mg test enanthaat na drie weken met nolvadex voor 30dagen 20mg uit apotheek was dat.

ik ben wel benieuwd wat anderen hierover denken.

En doe vooral je eigen onderzoek.
 
Laatst bewerkt:
als je 18 weken kuurt op 2500mg dan ben je als je stopt nog zes weken aan het kuren als het niet langer is.
een nakuur werkt doordat je het oestrogeen blokkeert waardoor je eigen testosteron weer kan opstarten(heel simpel gezegd) na twee weken zit er nog genoeg exogeen test in je lichaam. ik begon na 450mg test enanthaat na drie weken met nolvadex voor 30dagen 20mg uit apotheek was dat.

ik ben wel benieuwd wat anderen hierover denken.

En doe vooral je eigen onderzoek.
Halfwaardetijd is halfwaardetijd ongeacht de hoeveelheid. Het maakt niet uit hoeveel je zet. 12,5mg of 1250mg of 12500mg halveert nog steeds na 10 dagen. Dat is de eigenschap van het product.
 
Laatst bewerkt:
natuurlijk is halfwaardetijd halfwaardetijd maar er is dan nog teveel actieve stof in je lichaam aanwezig, dit is toch logisch?
denkt hier niemand meer zelf na en neemt iedereen maar alles klakkeloos over wat sommige beweren.

als je zon hoge dosis zet kun je daar inderdaad lang mee vooruit maar is wel onpraktisch omdat werkzame stof snel verlaagd. dan begin je zeer hoog en drop je zeer snel.
 
natuurlijk is halfwaardetijd halfwaardetijd maar er is dan nog teveel actieve stof in je lichaam aanwezig, dit is toch logisch?
denkt hier niemand meer zelf na en neemt iedereen maar alles klakkeloos over wat sommige beweren.

als je zon hoge dosis zet kun je daar inderdaad lang mee vooruit maar is wel onpraktisch omdat werkzame stof snel verlaagd. dan begin je zeer hoog en drop je zeer snel.
Nee dat klopt niet.

Reken is terug naar bv 1mg test. Die 1mg halveert in 10 dagen. Dan kun jij er 1250mg inspuiten maar dan is er nog steeds 1250 x 1mg dat halveert in 10 dagen. Er is dan alleen méér test aanwezig dat halveert in 10 dagen.
 
laten we rekenen? als je 2500mg actieve stof in je hebt(even voor de berekening) en halfwaardtijd is 10 dagen dan heb ja na 10dagen nog 1250mg in je systeem en na tien dagen daarna 625mg tien dagen daarna 312.5mg tien dagen daarna 156.25.
dus na 40 dagen heb je nog 156.25mg in je(bijna zes weken).
ester buiten beschouwing gelaten.

dit is hoe ik halfwaardetijd begrijp(correct me if i am wrong)

dan ben je na 30dagen nog op een kuur dosering lijkt me waarom dan al oestrogenen onderdrukken? om je eigen test te laten herstellen.
je endogene test kan toch niet herstellen met 312.50mg in je systeem.
 
mis begrijp ik het verkeerd dan wil ik dat graag weten.
 
laten we rekenen? als je 2500mg actieve stof in je hebt(even voor de berekening) en halfwaardtijd is 10 dagen dan heb ja na 10dagen nog 1250mg in je systeem en na tien dagen daarna 625mg tien dagen daarna 312.5mg tien dagen daarna 156.25.
dus na 40 dagen heb je nog 156.25mg in je(bijna zes weken).
ester buiten beschouwing gelaten.

dit is hoe ik halfwaardetijd begrijp(correct me if i am wrong)

dan ben je na 30dagen nog op een kuur dosering lijkt me waarom dan al oestrogenen onderdrukken? om je eigen test te laten herstellen.
je endogene test kan toch niet herstellen met 312.50mg in je systeem.
correct. Daarnaast is er ook nog wel iets te zeggen voor dose frequency als ik het goed heb, ivm bereiken van steady levels en hoe hoog deze ligt, maar die shit is lang geleden
 
Laatst bewerkt:
mis begrijp ik het verkeerd dan wil ik dat graag weten.

Als jij op 2500 mg test e zit. Je lichaam wilt altijd homeostase en je lichaam maakt een x hoeveelheid oestrogeen erbij aan om dat te creëren. En je stopt na 14 dagen met injectie breekt je lichaam de oestrogeen niet zo snel af dat je direct homeostase hebt. Dus als jij 6 weken niet inject dan je nakuur begint ga je toch veel te wel inleveren.afgezien van alle side effects .

Dan kun je toch beter langer nakuren ipv 6 weken je test verlagen.

Daarnaast mensen die op zulke dosis kuren zouden moeten blasten en cruisen vind ik veel gezonder en beter je verliest toch alles met zulke dosis zit je vast boven je natty limit
 
Laatst bewerkt:
laten we rekenen? als je 2500mg actieve stof in je hebt(even voor de berekening) en halfwaardtijd is 10 dagen dan heb ja na 10dagen nog 1250mg in je systeem en na tien dagen daarna 625mg tien dagen daarna 312.5mg tien dagen daarna 156.25.
dus na 40 dagen heb je nog 156.25mg in je(bijna zes weken).
ester buiten beschouwing gelaten.

dit is hoe ik halfwaardetijd begrijp(correct me if i am wrong)

dan ben je na 30dagen nog op een kuur dosering lijkt me waarom dan al oestrogenen onderdrukken? om je eigen test te laten herstellen.
je endogene test kan toch niet herstellen met 312.50mg in je systeem.
Ik begrijp je punt, zo heb ik er idd niet over nagedacht
 
Waarom zo'n hoge dosissen eigenlijk? Wat is je lengte en gewicht?
 
1250 test en 1250 bold?

Veeeeel te hoog. (tenzij je 140 kg weegt met 10 % vet)

Lekker 500 op 500 doen en zorgen dat je de zaken er omheen goed hebt. Voeding, training e.d.

Als je dat goed hebt dan haal je uit 500 /500 stuk meer gainz dan met een dubbele dosis.

Waarom niet hcg hele kuur erbij ?
 
Waarom zo'n hoge dosissen eigenlijk? Wat is je lengte en gewicht?

Was ook mijn eerste gedachte toen ik de openingspost las.
Ben er wel benieuwd naar.
Bizarre doseringen btw of ben ik de enige die dat vind?
 
Back
Naar boven