XXL Nutrition

Test Bold kuur ervaringen

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik wil graag wat meer info over een test bold kuur, kan er nie zoveel over vinden in de kuurlogs. Voor de mensen die deze kuur hebben gedaan. 1) welke dosering heb je gebruikt 2) wat ware je gains? 3) hoe vond je deze combinatie en wat kan je ervan verwachten
 
Ik wil graag wat meer info over een test bold kuur, kan er nie zoveel over vinden in de kuurlogs. Voor de mensen die deze kuur hebben gedaan. 1) welke dosering heb je gebruikt 2) wat ware je gains? 3) hoe vond je deze combinatie en wat kan je ervan verwachten

Dit is voor mij week 3 800 bold 600 primo 500 sust, ik verwacht droge massa met dikke aderen over de armen
Morgen gooi ik er nog wat oxy en clenbuterol bij
 
Ik zit op 400 test 500 bold en mast is onderweg, ga het iets ophogen door frequenter te injecteren. M'n log is ff dood door privé, ga het weer oppakken. 3e week nu
 
Tijdje op 750test 750bold gezeten, werd goed vol met flinke vasculariteit! Aankomen ging ook prima hoeveel precies weet ik niet meer
 
1200 bold

Snapchat-8451101673419349990.jpg
 
Hoe snel "werkt" bold nou eigenlijk? Ik bedoel dan de fysieke kenmerken zoals vasculariteit en volle look?
 
3 weken 500mg geen preload of gekkigheid en merk iig nog weinig. Droom wel opeens bizar, kan me van vannacht 4 dromen herinneren terwijl ik er normaal 1 per maand hooguit kan herinneren. Ben wel erg aan t hijgen laatste dagen, maar zal eerder aan hoog oestrogeen liggen
 
Hoelang wordt er met bold gekuurd?
 
verkiezen jullie de bold look boven de tren look?

Zelf geen ervaring met bold, wel benieuwd.
 
Jeezes zeg... wordt hier nog wel eens gekuurd met gewoon 2 compounds? :roflol:
 
1200 tren.. Godverdomme
 
Back
Naar boven