XXL Nutrition

Test/bold/oxy

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Dit jaar heb ik test cyp en tren enanthaat op 700 mg per week gedaan voor week of 16, daarbij 5 weken stanozolol tabs.

Ik heb nu liggen

7000 mg test prop
16000 mg bold
100x50 mg oxy

Waarmee ik dacht aan 14 weken 1100 mg bold en 500 mg test prop per week, en 100 mg oxy voor een week of 4 als kickstart.

Het zijn deze middelen geworden omdat ik ze allemaal nog niet gebruikt hebt en gewoon benieuwd ben hoe deze aanslaan.
Nakuur met nolva, hcg net voor de nakuur.

Mijn voornaamste punt is, dat zoals ik hier lees, bold bij veel mensen niet bevalt en ik de test ook mg voor mg lager doseer dan begin dit jaar, ook al lees ik vaak dat de snelle esters bij veel mensen krachtiger werken dan de lange esters.
Kom ik weg met deze kuur, of zal het ten opzichte van die test/tren/stanzolol kuur tegen gaan vallen, vraag ik dan aan zij die ervaring hebben met de verschillende genoemde middelen :)
 
Klinkt best lekker bro ;)
Alleen zou ik het niet relaxt vinden om 14 weken lang om de dag een spuit te moeten zetten.
 
Gebruik de prop als kickstart en zorg voor test e, hoef je maar 1 à 2 maal per week te injecteren...
 
Injecteren vind ik geen probleem, kleine hoeveelheid is het dan en raak je behendig in.
 
Back
Naar boven