XXL Nutrition

Test-Bold-Primo

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Ik zou graag eens een logje willen bijhouden. De reden hiervoor is: nog nooit met primo gekuurd en ik hou mijn stats nooit heel goed bij op papier. Misschien dat het een keer leuk is om dat wel te doen. Ik zal iig kijken hoe het mij bevalt en proberen per week een korte evaluatie te noteren. Zoals ik al zei, heb ik geen ervaring met primo, wel met test-bold-mast. Helaas heb ik nooit bij gehouden hoe dat op papier is gegaan maar ik kan het ongeveer wel vergelijken op gevoel en algemene bevindingen.

Om het overzichtelijk te houden zal ik in de eerste post spoilers plaatsen en hierin recente informatie noteren en in een nieuwe post. Hierdoor blijft het overzichtelijk.

Kuur: 20 maart 2017
Fase 1: Test-Boldenone
Fase 2: Test-Boldenone-Primobolan
Fase 3: Test-Boldenone-Primobolan (verhogen)

Kuur:
Wk 01-20 Testosteron 100
Wk 01-20 hCG 1000
Wk 01-18 Boldenone 750
Wk 07-13 Primobolan 350
Wk 14-20 Primobolan 550

Nakuur:
Wk 1-4 Clomid 50
Wk 5-8 Clomid 25
Wk 1-8 hCG (blast?)

Injecties:
Maandag + donderdag

Voeding:
(Wordt aangepast!)

Totaal:
Eiwitten
Vetten () (verzadigd)
Koolhydraten () (suikers)
Calorieën

Doel: (aangevuld door 6 + 7)
Eiwitten 250
Vetten 100 (25 verzadigd max)
Koolhydraten xxx
Calorieën 3000

Training:
(Wordt aangepast)

Kalender:
Stats: (start - eind)
1.80
12% - 12%
87kg - 87kg

Week 1: Test 250 - Bold 1500
Week 2: (onverwachts week van huis)
Week 3: Test 100 - Bold 750 T3 50ed
Week 4:
Week 5:
Week 6:
Week 7:
Week 8:
Week 9:
Week 10:
Week 11:
Week 12:
Week 12:
Week 13:
Week 14:
Week 15:
Week 16:
Week 17:
Week 18:
Week 19:
Week 20:
Week 21:
Nakuur:
Na nakuur:

Updates:
Update 1: 12 maart 2017
13 maart: Bloeddonatie (Check)
15 maart: Bloedtest (Check)
27 maart: Begin kuur
Stats: Meh medium, had het wel verwacht maar ik weeg toch bijna mijn minimale 'eis' gewicht. Excuus hiervoor is dat ik vorig jaar een heel jaar wat motivatie problemen heb gehad + een verrekking in mijn knie waardoor ik meerdere maanden benen niet op 100% heb kunnen trainen. Met stipt mijn slechtste spiergroep en in vergelijking met de rest ondermaats. Als voorbeeld squat ik nu nog steeds preventief niet boven de 100kg. Verdere beenoefeningen heb ik geen last en kan ik normaal doen alleen bij squat doe ik het nog rustig aan.
Overig: Kuur/Voeding/Training minimaal aangepast

Update 2: 19 maart 2017
Uitslag bloedonderzoek:
upload_2017-3-19_10-4-27.png

Buiten de referentie:
MCHC 18.8 (19 - 22.5)
Eosinofiele granulocyten 0.9 (1 - 7)
ASAT 63 (<50)
CK 359 (<190)

Tegen de referentie aan:
Hematocriet 0.52 (0.41-0.52)
Natrium 142 (136-145)
Alkalische fosfatase 41 (40-130)

Update 3: 24 maart 2017
Onverwachts ga ik aankomende week weg waardoor ik niet kan zetten (wel trainen). Hierdoor begonnen met 250 test + 1500 bold verdeeld over ma/wo/vr. Gewicht afgerond op 87kg met 12% begin vd kuur. Medium stats maar goed ben van mening dat qua look ik niet heel veel meer massa wil.

Update 4: 9 april 2017
Vorige week teruggekomen van een week 'vakantie'. Slecht begin natuurlijk en ook niet getraind/gelet op voeding. Begin van deze week begonnen met T3 50ed. Kijk even of ik moet ophogen of niet, had nog een potje van een merk waarover ik momenteel weinig goeds hoor. Wss ondergedoseerd dus. Daarnaast echt belachelijke pip ervaren per injectie. Dit kan twee oorzaken hebben: de sustanon waarvan ik eerder pip heb ervaren of de bold 500mg/ml dosering.
 
Laatst bewerkt:
Succes
 
Mooi duidelijk en overzichtelijk opgezet! Beloofd een interessant topic te worden. Dus ik volg.
 
Jezus tering wat een volume in je trainingen. Riekt een beetje naar overkill imo
 
Jezus tering wat een volume in je trainingen. Riekt een beetje naar overkill imo

Het idee hierachter is dat de eerste paar oefeningen als warming up dienen, de volgende is de training en de (barbell) om alles eruit te halen wat er nog in zit. Meestal lukken de barbell oefeningen niet meer heel goed meer en sla ik er geregeld een over. Zolang ik niet achteruit ga qua gewicht/herhalingen blijf ik dit aanhouden.
 
Het idee hierachter is dat de eerste paar oefeningen als warming up dienen, de volgende is de training en de (barbell) om alles eruit te halen wat er nog in zit. Meestal lukken de barbell oefeningen niet meer heel goed meer en sla ik er geregeld een over. Zolang ik niet achteruit ga qua gewicht/herhalingen blijf ik dit aanhouden.
Zelf weten hoor, iedereen vindt zelf iets anders fijn. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het anders had gedaan, compounds als eerst en minder light oefeningen. Maar als dit voor je werkt, wie ben ik om je op andere gedachten te brengen ;).
 
Zelf weten hoor, iedereen vindt zelf iets anders fijn. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het anders had gedaan, compounds als eerst en minder light oefeningen. Maar als dit voor je werkt, wie ben ik om je op andere gedachten te brengen ;).

Dit is meestal ook wat ik gedaan zou hebben. Heb dit omgedraaid met het idee dat ik van licht naar zwaar ga. De eerste paar oefeningen zijn ook niet zwaar waardoor ik nog genoeg energie heb voor andere oefeningen. Pas bij de barbell begin ik snel te falen maar doordat de herhalingen laag blijven heeft het nog wel nut. Ooit iets van gelezen dat het dan op bepaalde spiervezels werkt (broscience?). Dat is iig de achterliggende gedachten die ik erbij heb.
 
Bold: vind het een fijn product, ervaar weinig side's alleen hoge bloeddruk wat ik in de gaten moet houden. Daarnaast ben ik bloeddonor wat ik een must vind bij bold.
hoe doe je dat, alles eerlikj invullen en dag erna bellen dat je ziek bent en ze t vernietigen?
 
In! Succes, wil zelf na de zomer Primo ook een kans geven dus ben benieuwd.
 
In! Ga zelf ook test-bold-primo doen vanaf april! Ben er benieuwd wat het je gaat opleveren! Succes!
 
Bold: vind het een fijn product, ervaar weinig side's alleen hoge bloeddruk wat ik in de gaten moet houden. Daarnaast ben ik bloeddonor wat ik een must vind bij bold.
hoe doe je dat, alles eerlikj invullen en dag erna bellen dat je ziek bent en ze t vernietigen?

Ik heb tot nu toe nog nooit gedoneerd terwijl ik on was. Altijd voor- en na een kuur. Deze keer ga ik wss wel tijdens de kuur maar ik zeg er niks van. Ik kan me herinneren dat galen daar wel eens iets over heeft geschreven dat het niet uit maakt voor de ontvanger. Er staat op het vragenlijstje ook geen aas wat je kunt aankruisen.
 
Ik heb tot nu toe nog nooit gedoneerd terwijl ik on was. Altijd voor- en na een kuur. Deze keer ga ik wss wel tijdens de kuur maar ik zeg er niks van. Ik kan me herinneren dat galen daar wel eens iets over heeft geschreven dat het niet uit maakt voor de ontvanger. Er staat op het vragenlijstje ook geen aas wat je kunt aankruisen.
Maar wel of je naalden naar binnen hebt gebracht ofzo toch? En iets over coke snuiven? Daar gaat mn top 3
 
In!

Goed doordachte kuur. Interessante combi ook.
 
IN! interessante stack die ik ook wil gaan runnen, maar eerst test-bold eens proberen. good luck!
 
ty, welke dosering en hoelang?
nu wil ik eerst de bold uitproberen; 250Test + 500Bold (of 375Test + 300Bold)
en ik denk aan het einde van het jaar 100-150test + 300-500Bold + 400-600Primo
 
nu wil ik eerst de bold uitproberen; 250Test + 500Bold (of 375Test + 300Bold)
en ik denk aan het einde van het jaar 100-150test + 300-500Bold + 400-600Primo

Ziet er goed uit. 250-500 en 100-500-400 heeft mijn voorkeur maar goed dat blijft persoonlijk. succes iig!
 
Ik heb tot nu toe nog nooit gedoneerd terwijl ik on was. Altijd voor- en na een kuur. Deze keer ga ik wss wel tijdens de kuur maar ik zeg er niks van. Ik kan me herinneren dat galen daar wel eens iets over heeft geschreven dat het niet uit maakt voor de ontvanger. Er staat op het vragenlijstje ook geen aas wat je kunt aankruisen.
Inderdaad, die paar nanogram testosteron, of welk ander AAS, die iemand binnenkrijgt met een bloedtransfusie is niet heel boeiend. Halfwaardetijd van niet-17a-gealkyleerde AAS in de circulatie is een paar minuten, van de 17a-gealkyleerde AAS is een paar uur, en dat wordt dan ook nog eens verdeeld over het lichaam zodra je het als ontvanger krijgt. Nee, geen probleem.
 
Back
Naar boven