XXL Nutrition

Test-Bold-Primo

Bezoekers in dit topic

verspreid de injecties gewoon over de week mis max 1ml per keer. 0.5x25 kun je ook goed gebruiken ook voor borst ligt er wel aan hoeveel massa je daar hebt.
 
verspreid de injecties gewoon over de week mis max 1ml per keer. 0.5x25 kun je ook goed gebruiken ook voor borst ligt er wel aan hoeveel massa je daar hebt.

Borst kan wel 2ml hebben, heb ook aan 1ml per dag gehad maar ik ben dan teveel tijd kwijt aan klaarzetten enzo. Heb daar het geduld niet voor dus ma-wo-vr lijkt me een goede tussenweg ;)
 
Hoe gaat die hier?
 
Hoe gaat die hier?

Update 1: 12 maart 2017
13 maart: Bloeddonatie
15 maart: Bloedtest
27 maart: Begin kuur
Stats: Meh medium, had het wel verwacht maar ik weeg toch bijna mijn minimale 'eis' gewicht. Excuus hiervoor is dat ik vorig jaar een heel jaar wat motivatie problemen heb gehad + een verrekking in mijn knie waardoor ik meerdere maanden benen niet op 100% heb kunnen trainen. Met stipt mijn slechtste spiergroep en in vergelijking met de rest ondermaats. Als voorbeeld squat ik nu nog steeds preventief niet boven de 100kg. Verdere beenoefeningen heb ik geen last en kan ik normaal doen alleen bij squat doe ik het nog rustig aan.
Overig: Kuur/Voeding/Training minimaal aangepast
 
Laatst bewerkt:
Hoe is Test - Bold - Mast jou trouwens bevallen? Twijfel voor mezelf tussen deze of Test - Bold - Primo eind dit jaar. Vandaar ook erg benieuwd wat dit je gaat brengen.
 
Hoe is Test - Bold - Mast jou trouwens bevallen? Twijfel voor mezelf tussen deze of Test - Bold - Primo eind dit jaar. Vandaar ook erg benieuwd wat dit je gaat brengen.

Goed, ik heb een hekel aan side's (zweten/vocht/moe) enzo. Heb dit niet overdreven veel ervaren waardoor ik erg positief erover ben. Enige waar ik last van heb gehad is een hoge bloeddruk (was te nalatig met bloed doneren), haaruitval en lichtelijk wat meer zweten dan 'gemiddeld'. Ik kuur niet zo zeer voor veel massa, heb genoeg vind ik zelf. Ik kuur voor de looks en het liefst met weinig side's drm ook geen tren. Het verschil tussen mast-primo kan ik niet zeggen want heb geen primo ervaring. Wat ik uit feedback/meningen van andere haal is dat mast je 'platter' laat ogen en primo wat voller. Wat dat precies inhoudt zal bij iedereen anders zijn. Daarnaast scheelt mast zowat de helft van de prijs van primo en de helft minder ml's zetten wat ook wel fijn is. Voor deze keer wil ik de kosten door de vingers zien en kijken wat het extra oplevert. Anders volgende keer weer mast ipv primo.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Update 2: 19 maart 2017

Uitslag bloedonderzoek:
upload_2017-3-19_9-55-47.png

Buiten de referentie:
MCHC 18.8 (19 - 22.5)
Eosinofiele granulocyten 0.9 (1 - 7)
ASAT 63 (<50)
CK 359 (<190)

Tegen de referentie aan:
Hematocriet 0.52 (0.41-0.52)
Natrium 142 (136-145)
Alkalische fosfatase 41 (40-130)
 
Laatst bewerkt:
Hoe staat het hier thales?
 
Hoe staat het hier thales?

Ik ben een tijd afwezig geweest. Zal even een korte update geven:
Week 1: 250 Test - 1500 Bold
Week 2: onverwachts weekje weg
Week 3 t/m 6: 250 Test - 750 Bold
Week 7: 125 Test - 750 Bold - 350 Primo

Kuur gaat minder goed dan verwacht door de simpele reden. Voeding is 4 weken niet op orde geweest en dat merk ik goed. Voeding > aas wordt maar weer eens bewezen. Kan er een lang lul verhaal over schrijven maar ik ben dus een week weggeweest (niet getraind en minder gelet op voeding), daarnaast heb ik een week ziek op bed gelegen en verder erg druk gehad met werk (week 2 t/m 5). Nu zijn dit natuurlijk onzin excuses maar het is niet anders kan er nu niets meer aan veranderen. Week 6 en sinds gisteren week 7 gaan gelukkig wel beter. Pomp is waanzinnig en kracht blijft stijgen dus ik schat dat ik over 2 weken beter resultaat zie. Bf% is gedaald en gewicht is omhoog gegaan zoals verwacht.
 
Ik ben een tijd afwezig geweest. Zal even een korte update geven:
Week 1: 250 Test - 1500 Bold
Week 2: onverwachts weekje weg
Week 3 t/m 6: 250 Test - 750 Bold
Week 7: 125 Test - 750 Bold - 350 Primo

Kuur gaat minder goed dan verwacht door de simpele reden. Voeding is 4 weken niet op orde geweest en dat merk ik goed. Voeding > aas wordt maar weer eens bewezen. Kan er een lang lul verhaal over schrijven maar ik ben dus een week weggeweest (niet getraind en minder gelet op voeding), daarnaast heb ik een week ziek op bed gelegen en verder erg druk gehad met werk (week 2 t/m 5). Nu zijn dit natuurlijk onzin excuses maar het is niet anders kan er nu niets meer aan veranderen. Week 6 en sinds gisteren week 7 gaan gelukkig wel beter. Pomp is waanzinnig en kracht blijft stijgen dus ik schat dat ik over 2 weken beter resultaat zie. Bf% is gedaald en gewicht is omhoog gegaan zoals verwacht.
ok nice! hopelijk gaat het nu in een stijgende lijn dan. Zelf al 3 weken bezig op 250test 750 bold en 2x 500iu hcg pw. Vanaf week 6 125test-750bold-500primo. beetje hoofdpijn merk sinds ik zet ook niet echt het feel good gevoel wat wel eens anders geweest is.
 
ok nice! hopelijk gaat het nu in een stijgende lijn dan. Zelf al 3 weken bezig op 250test 750 bold en 2x 500iu hcg pw. Vanaf week 6 125test-750bold-500primo. beetje hoofdpijn merk sinds ik zet ook niet echt het feel good gevoel wat wel eens anders geweest is.

Kuur ziet er goed uit. Ik kom uiteindelijk ook op 500 primo maar bouw het eerst op. Hoofdpijn is te verklaren??
 
Kuur ziet er goed uit. Ik kom uiteindelijk ook op 500 primo maar bouw het eerst op. Hoofdpijn is te verklaren??
Misschien door de onbalans in hormonen geen idee. Bloeddruk was vorige week 120/50 dus te lage onderdruk (klote week qua slapen, erg moe)maar dit was gisteren al weer 70.
 
Misschien door de onbalans in hormonen geen idee. Bloeddruk was vorige week 120/50 dus te lage onderdruk (klote week qua slapen, erg moe)maar dit was gisteren al weer 70.

Ik heb daar momenteel ook wel wat last van, slecht slapen, maar of dat door de onbalans komt weet ik niet zo goed. Wss eerder wat stress en naweeën van vorige paar weken :P. 50 onderdruk is wel erg laag, maar gelukkig is het iig geen hoge bloeddruk dat brengt meer risico's met zich mee als ik het goed heb. Hoelang hou je deze kuur aan?
 
Ik heb daar momenteel ook wel wat last van, slecht slapen, maar of dat door de onbalans komt weet ik niet zo goed. Wss eerder wat stress en naweeën van vorige paar weken :P. 50 onderdruk is wel erg laag, maar gelukkig is het iig geen hoge bloeddruk dat brengt meer risico's met zich mee als ik het goed heb. Hoelang hou je deze kuur aan?
Ik hou m 12 weken aan, jij langer geloof ik he?
 
Ik hou m 12 weken aan, jij langer geloof ik he?

5 weken 350, 5 weken 550 en afsluiten met 5 weken 750 (waarschijnlijk) moet daarvoor nog wat ml's aanschaffen anders blijft de max op 550 staan. Primo dan, test blijft 100 en bold 750. Ik heb nu dus nog 15 weken te gaan en heb er 6 opzitten.
 
Back
Naar boven