Fitness Seller

Test / Bold / var / Provi / Tren / Mast / Win / HCG

Bezoekers in dit topic

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2008
Berichten
1.002
Waardering
29
Clean
Week 1 - 12 Test E 500 mg EW
Week 1 - 12 Bold 750 mg EW
Week 8 - 14 Var 60 mg ED
Week 4 - 20 Provi 20 mg ED
Week 1 - 20 HCG 500 IU E5D
Week 1 - 20 Clen Cycling


Cut
Week 10-20 Test P 100 mg / EOD
Week 10-20 Tren Ace 100 mg / EOD
Week 10-20 Mast E 400 mg / EW
Week 14-20 Winny 50mg ED (Tabs)

Week 1 - 20 of Wanneer het op is --> HGH 4 IU voor het slapen gaan

Week 21-25 Arofixen 20 mg ED

Indien nodig:

Femera
T4
Vitamine B voor prolactine

Hints / tips / advies altijd welkom
 
is 12 weken niet wat kort voor bold? iedereen reageert er anders op, dus kan wel, maar klinkt kort
 
Zou tren a ed zetten. Hoor daar toch meestal positievere verhalen over dan eod. Provi 20 mg per dag? Ik zou provi helemaal weg laten of heb jij hier wel positieve ervaring mee?

Zou bold ook langer doen.

Die var halverwege op 60 zal ook niet echt een flink verschil maken denk ik. Waarom pak je hem halverwege?
 
Zou eventueel 0,5 ml ED kunnen zetten van de prop & ace .. Vraag me alleen af of dat zo een meerwaarde gaat geven ? Denk het imo niet hoor.

Provi 20 mg - anti-oestrogeen & water retentie

Bold heb ik vorig jaar 14 weken gebruikt, ik was toen tevreden over (Conditioneel & vasculair gewijs)
 
zou het niks zijn om de mast e eruit te doen en de bold door te laten lopen?

verder denk ik dat het hele eod of ed vooral invloed heeft op de stabiliteit van de bloedwaarden, lijkt me niet
veel meerwaarde geven.
 
zou het niks zijn om de mast e eruit te doen en de bold door te laten lopen?

verder denk ik dat het hele eod of ed vooral invloed heeft op de stabiliteit van de bloedwaarden, lijkt me niet
veel meerwaarde geven.

Is ook zo .. Daarmee dat ik het gewoon EOD ga doen :D

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Hoop op een reactie van Big C eigenlijk wat hij hiervan vind
 
Is ook zo .. Daarmee dat ik het gewoon EOD ga doen :D

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Hoop op een reactie van Big C eigenlijk wat hij hiervan vind

Er is een topic waar je hem het kan vragen. ;)
Zou het graag voor je bevestigen maar voor dit heb ik nog te weinig kennis.
 
Is ook zo .. Daarmee dat ik het gewoon EOD ga doen :D

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Hoop op een reactie van Big C eigenlijk wat hij hiervan vind

Omdat ed prikken stabieler en dus beter voor je is ga jij eod doen?
 
Omdat het prikwerk spaart ga ik het EOD doen..

Eventueel ED .. Dat valt nog wel te zien..
 
Moet je niet 25mg provi nemen per 250mg test? Dan zou jij uitkomen op 50mg provi.
 
- Tren A altijd ED
- Proviron zou ik er helemaal uitgooien want de anti-oestrogene eigenschappen zijn erg matig en bold zal heel waarschijnlijk voldoende zijn om gyno te voorkomen. De mast denk ik ook.
- HCG minstens 2x per week, ook zit je met 500 IU E5D qua IU's vrij laag. Ik zou 2x 500 IU PW doen.
 
- Tren A altijd ED
- Proviron zou ik er helemaal uitgooien want de anti-oestrogene eigenschappen zijn erg matig en bold zal heel waarschijnlijk voldoende zijn om gyno te voorkomen. De mast denk ik ook.
- HCG minstens 2x per week, ook zit je met 500 IU E5D qua IU's vrij laag. Ik zou 2x 500 IU PW doen.

Bold anti-gyno? Nooit gehoord :p

Verder je Ace gewoon ED zetten. Als je niet zo vaak wilt prikken zet je Enanthaat. Ace heeft een te korte halflife of hoe dat tegenwoordig ook heet om het EOD te zetten, gaan je bloedwaardes ontzettend van schommelen en zoals iedereen weet wil je dat op Tren niet. Kun je simpel met een slinspuitje doen, voel je geen ruk van en je kunt 't dan zelfs in je biceps en pecs zetten.

TestP zou ik TestE van maken, scheelt je milliliters waardoor je dus je slinspuitje kunt gebruiken. Merkte zelf 0,0 verschil op E of P behalve dan dat P vaker zetten is. Vocht enzo zal allemaal best maar staat of valt met je voeding.

Provi naast winny en mast snap ik niet, sowieso winny naast Mast niet. Van de winny merk je naast Ace en Mast geen drol maar als je graag winny wilt kan dat uiteraard wel, ik vind 't geld verspillen. Evenals de Clen, waarom pak je die week 1-12? Lijkt me geen typische cutkuur en Clen is nou ook weer geen bulkmiddel?

HGH pre-workout schijnt betere resultaten te leveren dan voor het maffen. Neem het zelf nu meteen bij opstaan en eet dan geen carbs tot de lunch ( sta om 7 op ) en het klopt wat ze zeggen, dat helpt je droog te houden.

Dat was 't wel zo'n beetje :P
 
Bold anti-gyno? Nooit gehoord :p

Verder je Ace gewoon ED zetten. Als je niet zo vaak wilt prikken zet je Enanthaat. Ace heeft een te korte halflife of hoe dat tegenwoordig ook heet om het EOD te zetten, gaan je bloedwaardes ontzettend van schommelen en zoals iedereen weet wil je dat op Tren niet. Kun je simpel met een slinspuitje doen, voel je geen ruk van en je kunt 't dan zelfs in je biceps en pecs zetten.

TestP zou ik TestE van maken, scheelt je milliliters waardoor je dus je slinspuitje kunt gebruiken. Merkte zelf 0,0 verschil op E of P behalve dan dat P vaker zetten is. Vocht enzo zal allemaal best maar staat of valt met je voeding.

Provi naast winny en mast snap ik niet, sowieso winny naast Mast niet. Van de winny merk je naast Ace en Mast geen drol maar als je graag winny wilt kan dat uiteraard wel, ik vind 't geld verspillen. Evenals de Clen, waarom pak je die week 1-12? Lijkt me geen typische cutkuur en Clen is nou ook weer geen bulkmiddel?

HGH pre-workout schijnt betere resultaten te leveren dan voor het maffen. Neem het zelf nu meteen bij opstaan en eet dan geen carbs tot de lunch ( sta om 7 op ) en het klopt wat ze zeggen, dat helpt je droog te houden.

Dat was 't wel zo'n beetje :P
Winstrol lijkt mij idd ook niet echt wat toevoegen. En over bold... Bold heeft geen anti-oestrogene eigenschappen, maar het is wel een androgeen. Het ontwikkelen van gyno ligt voornamelijk aan een lagere androgeen:oestrogeen (A:E) ratio. Als je een middel gebruikt wat de A:E ratio omhoog brengt, dan loop je minder kans op gyno. Aangezien bold in verminderde mate omzet naar oestrogeen verhoog je de A:E ratio, met een lagere kans op gyno tot gevolg.
 
Laatst bewerkt:
Winstrol lijkt mij idd ook niet echt wat toevoegen. En over bold... Bold heeft geen anti-oestrogene eigenschappen, maar het is wel een androgeen. Het ontwikkelen van gyno ligt voornamelijk aan een lagere androgeen:oestrogeen (A:E) ratio. Als je een middel gebruikt wat de A:E ratio omhoog brengt, dan loop je minder kans op gyno. Aangezien bold niet omzet naar oestrogeen verhoog je de A:E ratio (het is immers wel een androgeen), met een lagere kans op gyno tot gevolg.

bold aromatiseerd wel...
 
bold aromatiseerd wel...
Oeps, je hebt gelijk. Wat ik had moeten zeggen was dat bold een hogere A:E ratio heeft vanwege de verminderde omzetting naar oestrogeen (i.v.m. testosteron). Hierdoor stijgt de A:E ratio van je kuur, waardoor de kans op gyno daalt.

Edit: Ik pas m'n bericht even aan
 
Oeps, je hebt gelijk. Wat ik had moeten zeggen was dat bold een hogere A:E ratio heeft vanwege de verminderde omzetting naar oestrogeen (i.v.m. testosteron). Hierdoor stijgt de A:E ratio van je kuur, waardoor de kans op gyno daalt.

Edit: Ik pas m'n bericht even aan

volgens mij ook naar een zwakke vorm van oestrogeen, of een die kort in je systeem blijft ofiets

zie wel vaak mensen achterlijk hoge bold doseringen gebruiken zonder er last van te hebben iig
 
volgens mij ook naar een zwakke vorm van oestrogeen, of een die kort in je systeem blijft ofiets

zie wel vaak mensen achterlijk hoge bold doseringen gebruiken zonder er last van te hebben iig

Zijn er zat die Bold op 2 gram pakken idd. Schijnt wel magisch te zijn, net als Test op 2 gram. Alleen benieuwd hoe je met zoveel Bold je bloeddruk onder controle houdt.
 
Zijn er zat die Bold op 2 gram pakken idd. Schijnt wel magisch te zijn, net als Test op 2 gram. Alleen benieuwd hoe je met zoveel Bold je bloeddruk onder controle houdt.


als je het dan vergelijkt met de 500mg test per week waar de meeste mee begonnen zijn zal het wel een zootje van je bloedwaarde maken ja
 
Back
Naar boven