XXL Nutrition

Test-bold

Bezoekers in dit topic

Sander2090

Cool Novice
Lid geworden
4 apr 2022
Berichten
43
Waardering
17
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
He allemaal,

Ik krijg voor mijn 3e kuur test-bold aangeraden door een maat die al langer kuurt.
350 test/500 bold wordt geadviseerd met iets van 7.5mg aromasin e3d.

Nu lees ik overal verhalen dat bold je e2 nogal kan killen, dus ik vraag me allereerst af of ik die aromasin wel moet nemen?
Of moet ik m'n test hoger/bold lager doseren?
 
Geen aromasin preventief nemen, bolt schijnt inderdaad je e2 te kunnen verlagen.

Wat heb je hiervoor voor kuurtjes gedaan en wat is je doel?
 
Hiervoor een test only 350mg/week gedaan en een test anavar met test op 350mg/week en ana op 50mg/dag..
Doel is wat 'schone' massa aan te komen.
 
Je hebt 2 kuren erop zitten met vrij verstandige doseringen. Zou gewoon lekker doorgaan in die lijn. 500 test bijvoorbeeld, of als je per se nog wat wil toevoegen 350 test en 200 bold.

Yes, idee was ook om deze cycle niet te gek te maken maar aan de verstandige kant te blijven.
Bold lijkt mij een mooie toevoeging als ik de eigenschappen zo zie, maar ik begreep dat dit hoog gedoseerd moest worden?

Iets van 350 test 2/300 bold lijkt mij mooi inderdaad, als dat ook nut heeft.
Zijn er ervaringen hoe het e2 level zich houd op dit soort hoeveelheden?
 
350 test 300 bold klinkt reasonable gezien je vorige ervaringen. Aromasin kun je absoluut weglaten als je dat tijdens vorige kuren niet nodig hebt gehad.
 
Laten we maar eens lekker met dat soort hoeveelheden beginnen dan, up kan altijd nog. 350 test 300 bold
 
Lekker .80ml E4D van elks voor week of 14-16.
 
Heb bold op 300mg/ml dus 0.5ml elke 3.5 dag (zondagavond/donderdagochtend) en 0.7ml test.
 
Heb bold op 300mg/ml dus 0.5ml elke 3.5 dag (zondagavond/donderdagochtend) en 0.7ml test.
kan ook ja, ik ga al 'standaard' uit van 200mg/ml maar er is ook 250-300 ja
 
Meer mensen ervaringen met 350 test 300 bold? Eventuele sides? Al begrijp ik dat die voor iedereen anders zijn.
 
Geen sides ervaren, wel meer honger had ik het gevoel.
Test 600- Bold 400
 
Ik heb geen idee waar die verhalen altijd vandaan komen. Hoor vaker mensen zeggen dat je boldenone minimaal op 600/800 mg moet doseren maar dat is flauwekul natuurlijk. Uiteraard is het mg voor mg niet zo sterk als nandrolone of trenbolone maar dat betekent niet dat je dan maar enorm hoog moet doseren.

Ik zou zelf altijd de testosteron hoger doseren dan de rest (tenzij prep) en als je weet dat je gevoelig bent voor oestrogene bijwerkingen neem je er wat aromasin bij. Maar dat lijkt me met deze dosering niet nodig.
Dylan gemmeli of zo iets zei dat altijd had een youtube kanaal zij ook dat je een ai 12,5mg eod moest nemen. Zelfst op 500 test 800eq tenzij je er 600mast erbij deed moest je dat van hem toen zo doen. Hij heeft of had een forum isarms en elite fitness ofzo. Wat die knakker nu doet weet ik niet hij post soms op yt kanaal pe fitness
 
Meer mensen ervaringen met 350 test 300 bold? Eventuele sides? Al begrijp ik dat die voor iedereen anders zijn.
Meeste doen 1,5x test dus 300 bold is 450 test
 
Dylan gemmeli of zo iets zei dat altijd had een youtube kanaal zij ook dat je een ai 12,5mg eod moest nemen. Zelfst op 500 test 800eq tenzij je er 600mast erbij deed moest je dat van hem toen zo doen. Hij heeft of had een forum isarms en elite fitness ofzo. Wat die knakker nu doet weet ik niet hij post soms op yt kanaal pe fitness
Dylan Gemelli is een fucking kneus en een fucking ecto.
 
Dylan gemmeli of zo iets zei dat altijd had een youtube kanaal zij ook dat je een ai 12,5mg eod moest nemen. Zelfst op 500 test 800eq tenzij je er 600mast erbij deed moest je dat van hem toen zo doen. Hij heeft of had een forum isarms en elite fitness ofzo. Wat die knakker nu doet weet ik niet hij post soms op yt kanaal pe fitness
Dylan Gemelli is een fucking kneus en een fucking ecto.
Hij kan lekker lullen ja die gast
 
Meeste doen 1,5x test dus 300 bold is 450 test
Hmm ja ik vind 350 test wel voldoende gezien vorige cycles, kan altijd nog uppen. Bold lager als 300 lijkt me niet heel interessant, of voorzie je problemen met 350test/300bold?
 
Hmm ja ik vind 350 test wel voldoende gezien vorige cycles, kan altijd nog uppen. Bold lager als 300 lijkt me niet heel interessant, of voorzie je problemen met 350test/300bold?
250TestE en 200bold kan ook. Maakt geen fuck niets uit.
 
Laatst bewerkt:
Hiervoor een test only 350mg/week gedaan en een test anavar met test op 350mg/week en ana op 50mg/dag..
Doel is wat 'schone' massa aan te komen.
Test 350
Deca 125
Mast 200
 
Back
Naar boven