AndroidHealthClinic

Test boosters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IcedLemon: als je wat meer info over testoboosters had opgezocht op dit forum, zou je al tot de conclusie gekomen zijn dat testoboosters gewoon niet bestaan maar verkoperpraatjes zijn. is normaal dat je onnozele antwoorden krijgt op je vraag. deze vraag wordt minstens één keer om de maand gesteld. ga maar is rondneuzen en je hebt je antwoord. de eerste jaren toen ik trainde was ik ook zo stom om al die blablabla te geloven. nu weet ik beter.
 
icedcoldlemon zei:
train nu 1.5 jaar, reguliere oefeningen en cardio.

En doe HIT training 6 weken.

PS: dit zijn reps uit een zeer gerenommeerd boek, dus maak je niet druk
Ze werken voldoenend.
die gerenommeerde boeken moet je ook niet au serieus nemen. is ook maar om goed te verkopen. HIT training is af en toe goed om je schema is te veranderen maar ik heb nog nooit iemand gezien die van dat soort trainingen gespierd geworden is. zoals Porterhouse schrijft moet je zeker één keer per week een training doen die bijna uitsluitend uit squatten bestaat. en dan spreek ik niet van drie setjes maar minstens 6 sets gevolgd door nog andere beenoefeningen. ik wordt al zenuwachtig als ik één keer per week voor deze training naar de zaal ga. maar dat zijn de trainingen die je test en groeihormoonlevels een boost geven. na anderhalf jaar trainen weet je nog niets. ik zou dus toch wat meer rekening houden met wat sommige gasten die misschien al tien jaren trainen, je aanraden.
 
die gerenommeerde boeken moet je ook niet au serieus nemen. is ook maar om goed te verkopen. HIT training is af en toe goed om je schema is te veranderen maar ik heb nog nooit iemand gezien die van dat soort trainingen gespierd geworden is. zoals Porterhouse schrijft moet je zeker één keer per week een training doen die bijna uitsluitend uit squatten bestaat. en dan spreek ik niet van drie setjes maar minstens 6 sets gevolgd door nog andere beenoefeningen. ik wordt al zenuwachtig als ik één keer per week voor deze training naar de zaal ga. maar dat zijn de trainingen die je test en groeihormoonlevels een boost geven. na anderhalf jaar trainen weet je nog niets. ik zou dus toch wat meer rekening houden met wat sommige gasten die misschien al tien jaren trainen, je aanraden.

Sorry gast.

Maar ik zie toch echt GOEDE resultaten met die zogenaamde verkoop workout van dat boek.

Ik neem liever iemand die er zijn hele leven research naar heeft gedaan, boeken over heeft geschreven en in de leer is geweest bij Arthur Jones die Nautilus apparatuur heeft uitgevonden toch iets serieuzer dan jou posts.

No offense.

Maar Arthur Jones hoefde geen geld meer erbij. Die kerel was stinkend rijk. En als het voor mij werkt, dan hoef je alleen maar blij te zijn voor me. Niet de les te lezen vrind :D (Still buddies? aai aai... :D)

:D
 
die gerenommeerde boeken moet je ook niet au serieus nemen. is ook maar om goed te verkopen. HIT training is af en toe goed om je schema is te veranderen maar ik heb nog nooit iemand gezien die van dat soort trainingen gespierd geworden is. zoals Porterhouse schrijft moet je zeker één keer per week een training doen die bijna uitsluitend uit squatten bestaat. en dan spreek ik niet van drie setjes maar minstens 6 sets gevolgd door nog andere beenoefeningen. ik wordt al zenuwachtig als ik één keer per week voor deze training naar de zaal ga. maar dat zijn de trainingen die je test en groeihormoonlevels een boost geven. na anderhalf jaar trainen weet je nog niets. ik zou dus toch wat meer rekening houden met wat sommige gasten die misschien al tien jaren trainen, je aanraden.

sei dat van dien Squat is dat 1x per week + 1x beentraining algemeen of Squaten tijdens het beentrainen??? :cool:
 
sei dat van dien Squat is dat 1x per week + 1x beentraining algemeen of Squaten tijdens het beentrainen??? :cool:

Testosteron verhogen doe je door vaak coïtus te hebben.
En een potje Activate Xtreme ;)
 
potje coïtus en potje AX ;)
 
ik denk eerder dat icedcoldlemon niet weet wat serieus trainen is en denk dat hij zijn testosteronlevels wat kan verhogen door debiele produkten die veel geld kosten. maar ja, dat is zijn zaak. ik heb mijn mening gezegd. Porterhouse ook. lees maar boekskes en doe heel je leven HIT training. ik ken ze wel, die gasten. bij ons in de zaal lopen er ook zo rond. na twee jaar zien ze er nog steeds hetzelfde uit. doe ze nog steeds bench press met 50 of 60 kg en hebben ze nog nooit een serieuse beentraining gedaan. en wat bedoel je met goede resultaten? geef is cijfers?
 
ik denk eerder dat icedcoldlemon niet weet wat serieus trainen is en denk dat hij zijn testosteronlevels wat kan verhogen door debiele produkten die veel geld kosten. maar ja, dat is zijn zaak. ik heb mijn mening gezegd. Porterhouse ook. lees maar boekskes en doe heel je leven HIT training. ik ken ze wel, die gasten. bij ons in de zaal lopen er ook zo rond. na twee jaar zien ze er nog steeds hetzelfde uit. doe ze nog steeds bench press met 50 of 60 kg en hebben ze nog nooit een serieuse beentraining gedaan. en wat bedoel je met goede resultaten? geef is cijfers?

Dirkie-boy,

Ondanks je wat negatieve benadering heb ik alvast een sappig cijfertje voor je, om te beginnen met de HIT-Training: Ging met leg-press van een slordig 100kg naar 127kg in 4-6 weken tijd. :D ;) Ja ik hou zeker een logje bij. Maarja, HIT training is ook niet voor mietjes :P

Dat terzijde. Daarnaast wil ik je even wijzen op het feit dat idd veel testosteronprodukten nep zijn. Daarintegen waar ik het over heb: Activate Xtreme is een produkt (net zoals mass-fx) wat klinisch bewezen is via bloedtests die mensen hebben gedaan, en via onderzoeken die het bedrijf zelf heeft gedaan. Dus voordat jij je debiele(=lees niet echt onderbouwd met feiten) posts plaatst over zogenaamde produkten die niet werken. Doe eerst je huiswerk, thanks!

Dus ondanks je leeftijd, heb je blijkbaar wijsheid nog niet in pacht.
Echinaforce werkt zeker ook niet, of vitamine C, of ginko-biloba. ;) :D
Doe alsjeblieft niet zo kortzichtig. Ik kan tegen domheid, maar
tegen mensen die feiten negeren kan ik niet.

Er zijn idd marketingtrucjes te vinden echter veel bedrijven willen ook echt een goed produkt op de markt brengen. ;) :D :eek: icecoldlemon :eek:
 
Laatst bewerkt:
Maarja, ieder zijn eigen ding. Toch? Ben niet boos op je hoor... (aai aai) :D ;)
 
hmmm... ik zou je levend verscheuren en aan men vissen voederen.. :roflol:

(grapje)

Dat worden dan big-ass visjes, die mij opeten.
Want ik gebruik goeie supps ;) :D

:eek: icecoldlemon :eek:

ps: Vissen zijn cool. :D

;) :D
 
icecoldlemon zei:
Dat terzijde. Daarnaast wil ik je even wijzen op het feit dat idd veel testosteronprodukten nep zijn. Daarintegen waar ik het over heb: Activate Xtreme is een produkt (net zoals mass-fx) wat klinisch bewezen is via bloedtests die mensen hebben gedaan, en via onderzoeken die het bedrijf zelf heeft gedaan. Dus voordat jij je debiele(=lees niet echt onderbouwd met feiten) posts plaatst over zogenaamde produkten die niet werken. Doe eerst je huiswerk, thanks!
daar zeg je het. testen gedaan door het bedrijf zelf. toen ik 26 was, liep ik daar ook in. als je dan toch zo zeker bent, doe dan wat ikzelf en anderen die al meer dan 10 jaar trainen. ga naar de dokter en laat bepaalde bloedwaardes meten voor, terwijl en nadat je het produkt genomen hebt. en vitamine c , gingo biloba en echinaforce laten je test ook niet stijgen. dat echinacea en vit C je weerstand tegen ziektes zou verhogen, wordt wel gezegd maar echt bewezen is dat ook niet. 't kan alleszins geen kwaad. het lichaam heeft vitamines en mineralen nodig. ik gebruik dat ook, maar kom aub niet af met je verhaal over studies door het bedrijf zelf gedaan over testverhogers. en als ze het dan toch zouden doen, is het zo miniem dat het te verwaarlozen is. en leg press van 100 naar 127 stelt ook niets voor. waarschijnlijk trainde je vroeger ook al niet goed en in het begin ga je altijd vlug vooruit. squatten dat is hetgeen telt. leg press is goed als aanvulling maar diegene die dat als basisoef gebruikt, noem ik een mietje. HIT training trouwens ook. ik doe dat soms een paar weken om uit te rusten en van training te veranderen. dan is het inderdaad nuttig, maar niet om het constant te doen.
 
Ik zat al een tijd op een platform met squats waar ik niet overheen kwam, nu in mijn 2e week mass fx + hyperdrol x2 ben ik 20 kg omhoog gegaan; denk dat ik er aankomende week weer 10 bij zal kunnen pakken. Tevens had ik de stack eerst ingeslagen, vervolgens veel verdeelde meningen over gelezen; ik had er geen vertrouwen meer in. Ofwel, van placebo effect kan absoluut geen sprake zijn. Dit spul werkt gewoon, en daarmee basta :D
 
daar zeg je het. testen gedaan door het bedrijf zelf. toen ik 26 was, liep ik daar ook in. als je dan toch zo zeker bent, doe dan wat ikzelf en anderen die al meer dan 10 jaar trainen. ga naar de dokter en laat bepaalde bloedwaardes meten voor, terwijl en nadat je het produkt genomen hebt. en vitamine c , gingo biloba en echinaforce laten je test ook niet stijgen. dat echinacea en vit C je weerstand tegen ziektes zou verhogen, wordt wel gezegd maar echt bewezen is dat ook niet. 't kan alleszins geen kwaad. het lichaam heeft vitamines en mineralen nodig. ik gebruik dat ook, maar kom aub niet af met je verhaal over studies door het bedrijf zelf gedaan over testverhogers. en als ze het dan toch zouden doen, is het zo miniem dat het te verwaarlozen is. en leg press van 100 naar 127 stelt ook niets voor. waarschijnlijk trainde je vroeger ook al niet goed en in het begin ga je altijd vlug vooruit. squatten dat is hetgeen telt. leg press is goed als aanvulling maar diegene die dat als basisoef gebruikt, noem ik een mietje. HIT training trouwens ook. ik doe dat soms een paar weken om uit te rusten en van training te veranderen. dan is het inderdaad nuttig, maar niet om het constant te doen.

Echinaforce werkt niet? Dan moet ik je toch op het volgende wijzen:

Onderzoek
Het is niet altijd eenvoudig gebleken om de werking van homeopathische middelen ook significant via onderzoek aan te tonen. U weet wel, een onderzoek waarbij de ene groep wèl het middel krijgt en de andere groep een placebo, een vervangend middel. De Lancet Infectious Diseases van juli 2007 concludeert in een wetenschappelijke studie dat het gebruik van het homeopathische Echinacea het risico op het oplopen van een verkoudheid halveert. Sterker nog, wie het middel inneemt, heeft 58 procent meer kans om niet verkouden te worden. Bovendien wordt de duur van de verkoudheid verminderd met één tot vier dagen. Waarom de effecten zo gunstig zijn kan nog niet wetenschappelijk goed worden aangegeven. Daarvoor is nader onderzoek nodig. Maar wij wisten het al: het werkt echt.

bron:
http://mijn-kijk-op.infonu.nl/mens-...eopatisch-geneesmiddel-echinaforce-werkt.html

Dus, aub onderzoek, informeer en lees eerst even voordat je negativiteit spuwt!

Wat betreft hit: Denk je nou niet dat dat voor iedereen weer anders is? Jou regel geld niet voor iedereen. En Casey Viator heeft er goede gains uitgehaald toen hij bij Arthur Jones trainde.

Maar dat terzijde. Waar ik echt benieuwd naar ben: geef eens concreet aan in studies die dit tegenspreken. Kom eens met feiten?

Samengevat: Ik merk hier misplaatste en ergens wat gefrustreerde opmerkingen op, die in dit geval ook nog eens gegeneraliseerd zijn. En mijn mening is, je kan niet alles over 1 kam scheren.

Misschien werkte de supplementen van de Testbooster die jij 10 jaar geleden hebt genomen niet zoals die van nu, of gewoon helemaal niet. Als het je bedoeling is om me te behoeden voor fouten die jij hebt gemaakt, dan prijs ik dat alleen maar. Dat vind ik aardig van je.

Tot nu toe is je benadering alleen een beetje eenzijdig. Onderbouw je conclusie met feiten, en niet alleen jou eigen ervaring. Dat is toch erg eenzaam, alleen JOU standpunt?

ps: ben wel nieuwschierig welke testbooster je toendertijd hebt gebruikt?

:eek: icecoldlemon :eek:
 
Laatst bewerkt:
dit jaar zijn er hier op het board nog een paar geweest die testboosters gebruikt hebben en hun bloed laten controleren. allemaal zelfde resultaat. niks verhoging. ik ga er trouwens over ophouden. genoeg gezaagd. door te proberen, leert men. wat Casey Viator en andere bekende bb'ers betreft. die mannen zijn niet groot geworden door HIT training maar door de hoeveelheden AS die ze gebruikten. er is geen enkele van die bekende bb'ers die niet groot geworden zijn door AS. of dat geloof je ook niet zeker. je kan bijna zo gespierd worden als Schwartzenneger op een naturelle manier, maar dat is maar weggelegd voor diegenen die 15 jaar of meer trainen en dat zijn mannen die al die supp's rommel niet nemen. proteinen, goed op hun voeding letten en goed trainen.
 
dit jaar zijn er hier op het board nog een paar geweest die testboosters gebruikt hebben en hun bloed laten controleren. allemaal zelfde resultaat. niks verhoging. ik ga er trouwens over ophouden. genoeg gezaagd. door te proberen, leert men. wat Casey Viator en andere bekende bb'ers betreft. die mannen zijn niet groot geworden door HIT training maar door de hoeveelheden AS die ze gebruikten. er is geen enkele van die bekende bb'ers die niet groot geworden zijn door AS. of dat geloof je ook niet zeker. je kan bijna zo gespierd worden als Schwartzenneger op een naturelle manier, maar dat is maar weggelegd voor diegenen die 15 jaar of meer trainen en dat zijn mannen die al die supp's rommel niet nemen. proteinen, goed op hun voeding letten en goed trainen.


goed gezegd kerel, sommige mensen hebben gewoon geld te veel ze komen er zelf achter.
er zijn genoeg mensen hier op het form die gebruiken en zeggen komt door goed eten , goed trainen en wat supp.

met goed eten en goed trainen kun je weer komen, maar lang niet zoals sommigen hier beweren en zeker niet binnen jaar of twee.
 
Laatst bewerkt:
goed gezegd kerel, sommige mensen hebben gewoon geld te veel ze komen er zelf achter.
er zijn genoeg mensen hier op het form die gebruiken en zeggen komt door goed eten , goed trainen en wat supp.

met goed eten en goed trainen kun je weer komen, maar lang niet zoals sommigen hier beweren en zeker niet binnen jaar of twee.

Helaas ben ik het hier niet mee eens. De mensen die denken dat ze evengroot als arnold of casey kunnen worden door 15 jaar te trainen zitten er echt ongelofelijk naast.

Waar het in de eerste instantie mee te maken heeft, is voor het grootste deel GENETISCH bepaald.
Jouw genotype bepaalt of je groot kan worden. Gespierd? Ja, dat kan inderdaad iedereen. Maar de omvang van spieren, en grootte zoals in bodybuilding word bepaald door je genetische aanleg om gespierd te zijn.

Kijk eens naar het verhaal van Casey Viator, Die kerel was toendertijd echt groot. Hij trainde bij Arthur Jones, en was toen groter dan ooit. Als er iemand tegen A.S. was, dan was hij het wel. Geloof me, Casey Viator nam GEEN steroiden toen hij HIT training deed bij Arthur J. En toen was hij op zijn grootst. Daarnaast, zijn zus die trainde nooit. Maar die was ook fors gebouwd (en niet vet: spieren!) De hele familie had aanleg voor spieren.

Dus goeie spieren kun je ontwikkelen door te trainen, Maar als je zegt dat je evengroot als arnold kan worden door 15 jaar te trainen? Neen. Daar heb je toch ongelijk. Sorry om je teleur te stellen.

Enfin, natuurlijk is de supplementenmarkt ook een winstfactor. De mensen die het verstandig gebruiken zullen er daarintegen best wel winst uit halen. Daarvan ben ik overtuigd.

Ik denk dat deze medaille een keerzijde heeft. En dat we allebei een beetje waarheid spreken. Maar goed. Gelukkig zijn meningen verdeeld ;)

En niet alle supplementen zijn per definitie slecht. ;) :D
You said it yourself.
 
Back
Naar boven