Fitness Seller

Test boosters (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Helaas ben ik het hier niet mee eens. De mensen die denken dat ze evengroot als arnold of casey kunnen worden door 15 jaar te trainen zitten er echt ongelofelijk naast.

Waar het in de eerste instantie mee te maken heeft, is voor het grootste deel GENETISCH bepaald.
Jouw genotype bepaalt of je groot kan worden. Gespierd? Ja, dat kan inderdaad iedereen. Maar de omvang van spieren, en grootte zoals in bodybuilding word bepaald door je genetische aanleg om gespierd te zijn.

Kijk eens naar het verhaal van Casey Viator, Die kerel was toendertijd echt groot. Hij trainde bij Arthur Jones, en was toen groter dan ooit. Als er iemand tegen A.S. was, dan was hij het wel. Geloof me, Casey Viator nam GEEN steroiden toen hij HIT training deed bij Arthur J. En toen was hij op zijn grootst. Daarnaast, zijn zus die trainde nooit. Maar die was ook fors gebouwd (en niet vet: spieren!) De hele familie had aanleg voor spieren.

Dus goeie spieren kun je ontwikkelen door te trainen, Maar als je zegt dat je evengroot als arnold kan worden door 15 jaar te trainen? Neen. Daar heb je toch ongelijk. Sorry om je teleur te stellen.

Enfin, natuurlijk is de supplementenmarkt ook een winstfactor. De mensen die het verstandig gebruiken zullen er daarintegen best wel winst uit halen. Daarvan ben ik overtuigd.

Ik denk dat deze medaille een keerzijde heeft. En dat we allebei een beetje waarheid spreken. Maar goed. Gelukkig zijn meningen verdeeld ;)

En niet alle supplementen zijn per definitie slecht. ;) :D
You said it yourself.

dat je binnen 15 jaar evengroot als arnold kan worden is mogelijk met gebruik van as.

zonder denk ik dat het bijna niet mogelijk is
 
Dirk: Welke testbooster had je nou gebruikt? Nog geen antwoord gehad :D
 
IceColdLemon: ik schreef bijna zo groot als Arnold. Niet als die monsters die nu op de podia's staan want die zijn twee keer zo groot als Arnold. jij kent er natuurlijk geen maar ik ben 20 jaar ouder en ken dus wel gasten die al 20 jaar of meer trainen en die er serieus uitzien. nu kunnen die niets gaan uitrichten in die wedstrijden maar tegen die gasten van 20 jaar geleden zouden ze niet misstaan. het zijn er heel weinig. misschien geen tien man in Belgie of Nederland. ik weet ok dat Arnold een dikke gebruiker was. al die mannen trouwens. die stonden ook op een podium als ze nog geen 25 waren, terwijl je zeker 15 jaar nodig hebt om naturel zo'n fysiek op te bouwen.
wat testboosters betreft. het meeste heb ik al geprobeerd. jaren geleden. tribulus, maca, rhodolia, enz... er zijn er nog maar de namen schieten mij niet te binnen, want ik hou me met die rommel niet meer bezig. waren produkten met verschillende testboosters bijeen in één ampul. wil ik nu wat meer testosteron in mijn lichaam, dan doe ik gewoon een lichte kuur van 12 weken. ja, het enigste wat ik regelmatig neem, is dhea. niet omdat dit test zou verhogen. gewoon omdat het een hormoon is dat ouderen goed kunnen gebruiken en ik mij daar goed bij voel.
 
IceColdLemon: ik schreef bijna zo groot als Arnold. Niet als die monsters die nu op de podia's staan want die zijn twee keer zo groot als Arnold. jij kent er natuurlijk geen maar ik ben 20 jaar ouder en ken dus wel gasten die al 20 jaar of meer trainen en die er serieus uitzien. nu kunnen die niets gaan uitrichten in die wedstrijden maar tegen die gasten van 20 jaar geleden zouden ze niet misstaan. het zijn er heel weinig. misschien geen tien man in Belgie of Nederland. ik weet ok dat Arnold een dikke gebruiker was. al die mannen trouwens. die stonden ook op een podium als ze nog geen 25 waren, terwijl je zeker 15 jaar nodig hebt om naturel zo'n fysiek op te bouwen.
wat testboosters betreft. het meeste heb ik al geprobeerd. jaren geleden. tribulus, maca, rhodolia, enz... er zijn er nog maar de namen schieten mij niet te binnen, want ik hou me met die rommel niet meer bezig. waren produkten met verschillende testboosters bijeen in één ampul. wil ik nu wat meer testosteron in mijn lichaam, dan doe ik gewoon een lichte kuur van 12 weken. ja, het enigste wat ik regelmatig neem, is dhea. niet omdat dit test zou verhogen. gewoon omdat het een hormoon is dat ouderen goed kunnen gebruiken en ik mij daar goed bij voel.

Aha. Nou duidelijk :) :D

Maar ik blijf van de PH'tjes en AAS'jes af hoor.
Geen Dianabol voor mij.

En arnold is voor mij geen voorbeeld ;)
Enfin. Dank voor je feedback. Dat is altijd waardevol voor meerdere mensen ipv. een produkt direkt de grond in te boren :D

groetjes, :eek: icecoldlemon :eek:
 
ik heb veel respect voor diegenen die geen AS gebruiken. ik heb het ook maar voor de eerste keer gebruikt toen ik al 42 jaar was. winstrol en dboll ooit is geprobeerd maar vind ik ook maar vuiligheid. gewoon één keer per jaar een licht kuurtje testosteron in combinatie met proviron. voor oudere mannen kan zoiets geen kwaad. ik wordt daar ook niet veel zwaarder van. zo'n kuurtje levert mij op en al 2 kg netto op maar op mijn leeftijd heb je dan toch weer 12 weken gehad waar je je weer veel jonger voelt en waar de trainingen veel beter gaan. als je jong bent, heb je dat eigenlijk niet nodig of het moet zijn dat je wedstrijdambities hebt.
 
Back
Naar boven