MuscleMeat

Test C only kuurlog

Bezoekers in dit topic

Tenzij er soms een drupje terug uitloopt! :mad:

B.v. Test C, E en P zijn op...oliebasis. Net als meerdere A.S.

Wat is de verhouding?

Wat doet je lichaam met de olie?

Hoe zuiver is de olie en de toevoeging?

Hoe reageert je lichaam op een synthetisch middel wat ingespoten wordt?

Wel eens TestFlu gehad en/of met airlock een in een ader geïnjecteerd?

Heb je de real deal in huis of fake prut?

Hoe kom je daarachter of je geen fake spul hebt?

Enz...enz...

Gr.
 
Je kunt zo'n hele 5 ml spuit met lucht vullen en in een ader spuiten en dan gebeurt er nog steeds geen reet. (Dit gebeurt per ongeluk aan de lopende band met veneuze katheters met veel grotere hoeveelheden dan een paar ml.)
 
B.v. Test C, E en P zijn op...oliebasis. Net als meerdere A.S.

Wat is de verhouding?

Wat doet je lichaam met de olie?

Hoe zuiver is de olie en de toevoeging?

Hoe reageert je lichaam op een synthetisch middel wat ingespoten wordt?

Wel eens TestFlu gehad en/of met airlock een in een ader geïnjecteerd?

Heb je de real deal in huis of fake prut?

Hoe kom je daarachter of je geen fake spul hebt?

Enz...enz...

Gr.

Sorry maar ik kan daar niet op antwoorden. In BE zijn steroïden namelijk illegaal voor eigen gebruik. Dus ik blijf er lekker vanaf.
 
Test C en E zijn praktisch hetzelfde, dat zal ongetwijfeld met beschikbaarheid te maken hebben. Waarom vind je 500 mg wekelijks een lage dosering, is toch een prima beginnerskuur? En 100% van wat je injecteert wordt opgenomen door je lichaam.

C en E zijn praktisch hetzelfde...een Fiat Panda is praktisch hetzelfde als een Rolls Drophead.

En het zal ongetwijfeld met beschikbaarheid te maken? Leg uit?

Met zijn lengte en gewicht is 500mg, = effectief +/- 330mg. Een lachertje.
Vergelijk het om te proberen met 2 fluitjes bier, dronken te worden.

Kuur is te kort en heeft geen zin. Waarom?

Test C en E zijn langwerkend en hoeft daarom maar 1 á 2 per week gezet worden. Prop is snelwerkend, dagelijks of om de dag zetten.

Test E en C hebben daarom meerdere weken (min. 3 - 5 weken) nodig om in te werken en het maximale effect te geven.

Na 8 weken zit je er dus vol in en dan stop je ermee...en dan raar vinden dat ze weinig overhouden.
 
Sorry maar ik kan daar niet op antwoorden. In BE zijn steroïden namelijk illegaal voor eigen gebruik. Dus ik blijf er lekker vanaf.

Hier in NL ook, maar sinds er steeds mega sportscholen bijkomen, willen de meesten zo snel mogelijk groeien.

Het gebruik onder jongeren is extreem toegenomen, dus gebruiken maar wat, zonder enige kennis wat ze gebruiken, hoe men moet trainen en zonder een fatsoenlijk voedingsschema.

SCHUTGUNNING...gewoon van alles proberen en maar kijken wat er gebeurt.

Respect, dat je er vanaf blijft...
 
C en E zijn praktisch hetzelfde...een Fiat Panda is praktisch hetzelfde als een Rolls Drophead.
Die twee zijn niet praktisch hetzelfde, testosteronenanthaat en testosteroncypionaat wel.

upload_2019-1-11_1-24-49-png.png

Injection of either testosterone enanthate or testosterone cypionate in equivalent doses yielded identical serum testosterone concentrations both interms of maximal concentrations and in terms of duration of elevation above basal levels. Maximal and supraphysiologic levels were achieved as early as the 1st day after injection, and these values had returned to basal concentrations on day 10. There were also no differences in the conversion of testosterone to DHT and in the suppression of LH and FSH observed. Thus, both esters show the same pharmacokinetic properties and appear to be equally useful for clinical purposes
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7353699

En het zal ongetwijfeld met beschikbaarheid te maken? Leg uit?
Hey Kees, heb je voor mij 2 vials testosteronenanthaat?
> Hey Piet, nee sorry man, heb alleen testosteroncypionaat.
Ah is ook goed Kees!

Is dat nou zo moeilijk?

Met zijn lengte en gewicht is 500mg, = effectief +/- 330mg. Een lachertje.
Wat hebben lengte en gewicht hiermee te maken?

Vergelijk het om te proberen met 2 fluitjes bier, dronken te worden.
Wat heeft dat hiermee te maken?
 
Test C en E zijn praktisch hetzelfde, dat zal ongetwijfeld met beschikbaarheid te maken hebben. Waarom vind je 500 mg wekelijks een lage dosering, is toch een prima beginnerskuur? En 100% van wat je injecteert wordt opgenomen door je lichaam.

Precies. Ik zocht Test E maar dat was niet beschikbaar. Test E/C zijn praktisch hetzelfde. 1 carbon atoom meer in de esther, 1 of 2 dagen half-life verschil.

Ik heb ook een weight gain van 4 kilo ofzo gehad de eerste week dat ik 2x 200mg test cyp nam per week. Dit heeft niks met oestrogeen te maken. Eerder een reactie van je lichaam op de schommelingen in je hormoonhuishouding en/of misschien een soort reactie van je lichaam op de ester.

Ok, dat zou idd ook kunnen. Thanks!

Waarom Test C en geen Test E?
Waarom zo'n lage dosis?
Waarom zo kort kuren?

Liever uitzoeken hoe ik reageer op deze stuff met lagere dosis, kortere duur.

Deze kuur zal niets brengen en zeer weinig aan overhouden...een kuur van niks en zonde van je geld.

We'll see. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Je kunt zo'n hele 5 ml spuit met lucht vullen en in een ader spuiten en dan gebeurt er nog steeds geen reet. (Dit gebeurt per ongeluk aan de lopende band met veneuze katheters met veel grotere hoeveelheden dan een paar ml.)

Klopt.

Maar wat gebeurt er met de A.S. die je zet, terwijl je per ongeluk een ader raakt, geperforeerd is.

Je haalt de naald eruit en het bloed loopt langs je injecteerplek.

Met het bloed zal een deel van je A.S meekomen.

Tevens zal er A.S. In je ader terecht komen, waar je lichaam niets mee kan en afgevoed en je ader heeft hersteltijd nodig en tot die tijd zal via de "buld" A.S. de ader het blijven afvoeren.

Vandaar het pijnlijke gevoel, net zolang tot de ader zich weer heeft hersteld.

Dus...
 
Precies. Ik zocht Test E maar dat was niet beschikbaar. Test E/C zijn praktisch hetzelfde. 1 carbon atoom meer in de esther, 1 of 2 dagen half-life verschil.



Ok, dat zou idd ook kunnen. Thanks!



Liever uitzoeken hoe ik reageer op deze stuff met lagere dosis, kortere duur.



We'll see. Ik hou jullie op de hoogte.


Graag gedaan...als het werkt en je bereikt je doel, zeg ik ga ervoor.

Heel veel succes en plezier.
 
Klopt.

Maar wat gebeurt er met de A.S. die je zet, terwijl je per ongeluk een ader raakt, geperforeerd is.

Je haalt de naald eruit en het bloed loopt langs je injecteerplek.

Met het bloed zal een deel van je A.S meekomen.

Tevens zal er A.S. In je ader terecht komen, waar je lichaam niets mee kan en afgevoed en je ader heeft hersteltijd nodig en tot die tijd zal via de "buld" A.S. de ader het blijven afvoeren.

Vandaar het pijnlijke gevoel, net zolang tot de ader zich weer heeft hersteld.

Dus...

Bij mijn laatste injectie raakte ik vermoedelijk een adertje, want er kwam zelfs toen de naald er nog in zat al bloed uit me been.

Echter lost de olie niet op in je bloed, dus als er bloed met olie uit je injectiespot komt, zoals jij zegt, zou je dit gelijk zien. Druppeltjes doorzichtige olie gemengd met druppels bloed.

Was bij mij dan ook niet het geval... Kwam alleen bloed uit.
 
Bij mijn laatste injectie raakte ik vermoedelijk een adertje, want er kwam zelfs toen de naald er nog in zat al bloed uit me been.

Echter lost de olie niet op in je bloed, dus als er bloed met olie uit je injectiespot komt, zoals jij zegt, zou je dit gelijk zien. Druppeltjes doorzichtige olie gemengd met druppels bloed.

Was bij mij dan ook niet het geval... Kwam alleen bloed uit.

De olie vermengd zich met de bloed wat uit je lichaam loopt.

Test maar eens: Mocht je weer per ongeluk een ader raken en het bloed stroomt langs je been.

Stop het bloeden met een watje met alcohol en als het bloeden gestopt is, doe je ondergoed weer aan.

Kijk dan een paar uur later en zul je een olievlek in je ondergoed zien, maar geen bloed.

Dus...
 
De olie vermengd zich met de bloed wat uit je lichaam loopt.

Test maar eens: Mocht je weer per ongeluk een ader raken en het bloed stroomt langs je been.

Stop het bloeden met een watje met alcohol en als het bloeden gestopt is, doe je ondergoed weer aan.

Kijk dan een paar uur later en zul je een olievlek in je ondergoed zien, maar geen bloed.

Dus...

Onzin
 
:klink:

Wordt gebrouwen volgens het recept van West Vleteren trouwens ;)
Goed opgelet. :thumbs: ;)
I.p.v. een pokkeneind rijden voor een half kratje Westvleteren, kun je net zo goed St. Bernardus Abt 12 kopen. Vrijwel hetzelfde recept.

---
Ik ben trouwens ook IN. Topic neemt wel een vreemde wending aan.
100 kg natty en droog op 1.83 m is echt BS. Zelfs Arnold woog met een hoop gear 'slechts' 107 kg op 1.89 m.
Ik denk dat @zwartenegert en Mister TN de enige op dit forum zijn die 'natty' 100 kg wegen. :P
 
Laatst bewerkt:
Goed opgelet. :thumbs: ;)


---
Ik ben trouwens ook IN. Topic neemt wel een vreemde wending aan.
100 kg natty en droog op 1.83 m is echt BS. Zelfs Arnold woog met een hoop keer 'slechts' 107 kg op 1.89 m.
Ik denk dat @zwartenegert en Mister TN de enige op dit forum zijn die 'natty' 100 kg wegen. :P
Ik ben ook natty naar ik weeg nu 99 kg volgens mij.

En ik ben wat langer.
 
Ik ben ook natty naar ik weeg nu 99 kg volgens mij.

En ik ben wat langer.
Op 5%? ;)
Ik heb ook 103 kg gewogen vorig jaar, aan het einde van de bulk. Toen was ik wel fluffy, ik zei niet voor niets 'droog' en daarmee bedoel ik richting wedstrijddroog. :)
Jij bezit natuurlijk ook een hele hoop kennis, behoorlijk zware kost. :)
 
Op 5%? ;)
Ik heb ook 103 kg gewogen vorig jaar, aan het einde van de bulk. Toen was ik wel fluffy, ik zei niet voor niets 'droog' en daarmee bedoel ik richting wedstrijddroog. :)
Jij bezit natuurlijk ook een hele hoop kennis, behoorlijk zware kost. :)
Volgens BIA minder dan 4% :cool:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Die twee zijn niet praktisch hetzelfde, testosteronenanthaat en testosteroncypionaat wel.

upload_2019-1-11_1-24-49-png.png


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7353699


Hey Kees, heb je voor mij 2 vials testosteronenanthaat?
> Hey Piet, nee sorry man, heb alleen testosteroncypionaat.
Ah is ook goed Kees!

Is dat nou zo moeilijk?


Wat hebben lengte en gewicht hiermee te maken?


Wat heeft dat hiermee te maken?

Test E is gemaakt op basis van de verouderde Test C, maar er is één verschil.

Met Test E heb je veel minder last van waterretentie en heeft daarvoor de voorkeur voor meeste atleten.

Test C wordt alleen nog gemaakt voor Amerikaanse markt, gezien zij Test E niet kunnen bemachtigen.

Bij ons zijn beide gewoon te koop, net als Test prop.

Heb je weinig last van waterretentie, dan is Test C een goede keuze.


Lengte en gewicht hebben wel zeker met de hoeveelheid Test te maken.

Hoe meer je gebruikt en hoe meer je eet, hoe groter je wordt.

Als ik 500mg P/w zou nemen, zal ik er niets van merken.

Ik zit op 2000mg Test E p/w, 8 maanden lang en dan 2 maand af.

In de US gebruikt men 2000mg tot 4000mg Test C en daarom lopen daar meer beesten rond dan hier.
Zei zijn veel verder, dan hier.

Test is verweg het beste om te gebruiken voor kracht en massa en onder de kenners en pro's de absolute nr. 1.

Beter bestaat er niet...en waarom? Dat zal je wel weten, denk ik zo.
 
Back
Naar boven