Fitness Seller

Test C only kuurlog

Bezoekers in dit topic

Test E is gemaakt op basis van de verouderde Test C, maar er is één verschil.

Met Test E heb je veel minder last van waterretentie en heeft daarvoor de voorkeur voor meeste atleten.

Test C wordt alleen nog gemaakt voor Amerikaanse markt, gezien zij Test E niet kunnen bemachtigen.

Bij ons zijn beide gewoon te koop, net als Test prop.

Heb je weinig last van waterretentie, dan is Test C een goede keuze.


Lengte en gewicht hebben wel zeker met de hoeveelheid Test te maken.

Hoe meer je gebruikt en hoe meer je eet, hoe groter je wordt.

Als ik 500mg P/w zou nemen, zal ik er niets van merken.

Ik zit op 2000mg Test E p/w, 8 maanden lang en dan 2 maand af.

In de US gebruikt men 2000mg tot 4000mg Test C en daarom lopen daar meer beesten rond dan hier.
Zei zijn veel verder, dan hier.

Test is verweg het beste om te gebruiken voor kracht en massa en onder de kenners en pro's de absolute nr. 1.

Beter bestaat er niet...en waarom? Dat zal je wel weten, denk ik zo.


:haha::roflol:
 
Test E is gemaakt op basis van de verouderde Test C, maar er is één verschil.

Met Test E heb je veel minder last van waterretentie en heeft daarvoor de voorkeur voor meeste atleten.

Test C wordt alleen nog gemaakt voor Amerikaanse markt, gezien zij Test E niet kunnen bemachtigen.

Bij ons zijn beide gewoon te koop, net als Test prop.

Heb je weinig last van waterretentie, dan is Test C een goede keuze.


Lengte en gewicht hebben wel zeker met de hoeveelheid Test te maken.

Hoe meer je gebruikt en hoe meer je eet, hoe groter je wordt.

Als ik 500mg P/w zou nemen, zal ik er niets van merken.

Ik zit op 2000mg Test E p/w, 8 maanden lang en dan 2 maand af.

In de US gebruikt men 2000mg tot 4000mg Test C en daarom lopen daar meer beesten rond dan hier.
Zei zijn veel verder, dan hier.

Test is verweg het beste om te gebruiken voor kracht en massa en onder de kenners en pro's de absolute nr. 1.

Beter bestaat er niet...en waarom? Dat zal je wel weten, denk ik zo.
Same.
 
Ik laat ik Mn vials test e een paar jaar over datum staan, geen probleem, word dan gewoon test c.
Thanks RAMONSTER
 
Update, 5 pins in:

Week 1: 86kg
Week 2: 91kg
Week 3: 92.5kg (start)

Eerste week ging snel, week 2 bleeft vrij stabiel rond 91kg-92kg.
Ik ga nu week 3 in op 92.5kg. Géén bloat.

Week 2 slecht geslapen, niet aan 7u slaap per nacht geraakt. Zelfs minder. Denk wel dat dit impact heeft; moet ik zeker verbeteren voor de volgende weken.
Voor de rest toch krachttoename, geen side effects.

Voor week 2-3 had ik een increase in libido verwacht, maar blijft normaal tot nu toe.

Morgen pin zes.
 
Update, 5 pins in:

Week 1: 86kg
Week 2: 91kg
Week 3: 92.5kg (start)

Eerste week ging snel, week 2 bleeft vrij stabiel rond 91kg-92kg.
Ik ga nu week 3 in op 92.5kg. Géén bloat.

Week 2 slecht geslapen, niet aan 7u slaap per nacht geraakt. Zelfs minder. Denk wel dat dit impact heeft; moet ik zeker verbeteren voor de volgende weken.
Voor de rest toch krachttoename, geen side effects.

Voor week 2-3 had ik een increase in libido verwacht, maar blijft normaal tot nu toe.

Morgen pin zes.

Weegschaal het raam uit, want zo maak je je alleen maar gek.

Dit geldt ook voor hoe zwaar je kunt trainen...lekker belangrijk.
Ik word zo flauw van die vraag aan mij op de sportschool.

Antwoord: Ik ben een bodybuilder en geen powerlifter.

De spiegel en de mensen om je heen dat zijn je beste graadmeters.

Mijn hoofdtrainer van vroeger, Guiseppe Deiana voor wie het wil weten, zei altijd...

Luister naar je lichaam en je kunt niet elke dag pieken.

Dat ik lees dat je slecht slaapt, dat is al een teken van je lichaam dat je rustig tot veel rustiger aan moet doen.

Ondanks dat je denkt dat je moet trainen, neem maar eens een rustdag of 2.

Want tijdens je slaap/rustfase groeit je lichaam...dus slecht slapen is al een slecht teken.

Vanmorgen kon ik ook niet wachten om te trainen en zakte later als een pudding in...totaal geen energie...

Oorzaak: Gisteren als een Beest getraind en vandaag heeft mijn lichaam de energie nodig om mijn lichaam/spieren te herstellen en hou dus niets over om te trainen, dus lekker op de bank hangen, eten en morgen zien we wel weer.

En ga je ook niet blindstaren op de Side effects, maar je jezelf alleen maar paranoïa van.

Gr.
 
Weegschaal het raam uit, want zo maak je je alleen maar gek.

De weegschaal zegt verre van alles maar het is wel een makkelijke metric om mee te delen in deze log.

De spiegel en de mensen om je heen dat zijn je beste graadmeters.

Mensen om me heen die me een tijdje niet zagen, merken het verschil (6kg) en krijg af en toe complimenten of vragen over hoe ik train etc.
 
Ik denk dat mijn meeste gains naar mijn benen gingen: Ik ging gisteren 10km hardlopen en had erna schaafwonden in mijn bovendij, dit heb ik nog nooit eerder gehad.

:gek:
 
Ik denk dat mijn meeste gains naar mijn benen gingen: Ik ging gisteren 10km hardlopen en had erna schaafwonden in mijn bovendij, dit heb ik nog nooit eerder gehad.

:gek:

10km hardlopen? Wat is de reden hierachter?

Als je benen traint, is het een goed teken dat je bovendien tegen elkaar aangroeien .

Daarom moest ik regelmatig nieuwe broeken kopen, omdat ze tussen de benen enorm sleten.

Ik heb daarom nu alleen nog maar tuinbroeken aan en als ik een spijkerbroek op maat moet kopen waar ik met mijn benen inpas, is de maat zo groot dat er enorm veel ruimte in de taille heb.

Dus..
 
10km hardlopen? Wat is de reden hierachter?

Als je benen traint, is het een goed teken dat je bovendien tegen elkaar aangroeien .

Daarom moest ik regelmatig nieuwe broeken kopen, omdat ze tussen de benen enorm sleten.

Ik heb daarom nu alleen nog maar tuinbroeken aan en als ik een spijkerbroek op maat moet kopen waar ik met mijn benen inpas, is de maat zo groot dat er enorm veel ruimte in de taille heb.

Dus..

Maar waar koop jij je broeken nou meestal?
 
Bodybuilders Beurs in Duitsland...is aankomend weekend weer en een bekend BB merk hierin de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Update week 4: 93kg
--

Minder krachttoename als de eerste weken en gewicht blijft nagenoeg constant. Ik net verwacht dat in week 4 er een 'kick-in' zou zijn, maar ik voel of merk nauwelijks iets van de kuur op dit moment.
 
Update week 4: 93kg
--

Minder krachttoename als de eerste weken en gewicht blijft nagenoeg constant. Ik net verwacht dat in week 4 er een 'kick-in' zou zijn, maar ik voel of merk nauwelijks iets van de kuur op dit moment.

Je gewicht is wel al 7 kg toegenomen, vocht al dan niet het heeft zeker zijn effect. Ik denk dat de 'kick-in' iets is wat veel jonge mensen willen en daarom maar orals pakken om hun geest en gemoedstoestand te bevredigen. Niet te veel je hoofd over breken en gewoon hard gaan in de gym, veel succes keep us up to date!
 
Update week 4: 93kg
--

Minder krachttoename als de eerste weken en gewicht blijft nagenoeg constant. Ik net verwacht dat in week 4 er een 'kick-in' zou zijn, maar ik voel of merk nauwelijks iets van de kuur op dit moment.

Niet overtraind? Neem je voldoende rust?

Voeding en traingschema op orde?

Eerder gekuurd met deze AAS? Gezien niet elke AAS bij iedereen aanslaat.

Goude regel in BB...als je niet groeit op d-bol - deca kuur...dan reageer je nergens op.

D-bol en Deca rule...Iedereen in Schwarzenegger tijd gebruikten het ook, samen met primobolan.

Alleen die stack en dat was het...al die BS stacks van tegenwoordig ... Pfffff ...
 
Allemaal aan de deca en dbol jongens en meisjes!
 
Allemaal aan de deca en dbol jongens en meisjes!

Of je gebruikt als profielfoto, een foto van Kevin Levrone...hoef je niets te gebruiken...:roflol::pressing::wortel:

Hahaha...

image.jpeg
 
Update week 4: 93kg
--

Minder krachttoename als de eerste weken en gewicht blijft nagenoeg constant. Ik net verwacht dat in week 4 er een 'kick-in' zou zijn, maar ik voel of merk nauwelijks iets van de kuur op dit moment.
Het is niet zoals een pilletje die in kickt.. ik ervaar de 'kick in' meer als dat al me trainingen super gaan
 
Niet overtraind? Neem je voldoende rust?

Voeding en traingschema op orde?

Eerder gekuurd met deze AAS? Gezien niet elke AAS bij iedereen aanslaat.

Training en voeding ok. Rust is niet optimaal, ik probeer er iets aan te doen. Dit is zeker het zwakste punt van de drie (vs voeding en training).

Ja, ik heb eens 4w test only gekuurd. Ongeveer de zelfde resultaten als nu voor de eerste 4 weken. Nooit verder gegaan, dus nieuw terrein. Ik lees en hoor dat de meeste gains in week 5-6-7-8-9 komen. Daarmee, dit dat ik dit meedeel in de kuurlog, want dat is niet mijn ervaring op dit moment.

Ik heb benen misschien te hard getraind. Ik heb een volledige week rust genomen van squats. Dat kan ook meespelen in plateau van gains.

Deze week ben ik terug met squats begonnen, met 20kg ge-deload. En terug 5kg per training erbij, gaat vlot.

Het is niet zoals een pilletje die in kickt.. ik ervaar de 'kick in' meer als dat al me trainingen super gaan

Ik dacht aan verhoogd libido, en goeie pumps. De eerste 2 weken had ik echt goeie pumps, nu niets bijzonder. Al mijn training gaan wel super. Ik kan 2u door en nog energie over om verder te doen.

------

Weekly update

Week 5: 93.5 kg (+500g)

Week 4 was een plateau voor kracht toename en gewicht.
Ik heb 1 week gerust genomen voor benen.
Week 5 terug begonnen met benen; alle weights zijn terug aan het stijgen.
 
Back
Naar boven