XXL Nutrition

Test+dbol of Test+deca+dbol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

raffa076

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2009
Berichten
26
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
84kg
Ik wil binnekort een kuurtje gaan pakken maar ik zit erg te twijfelen tussen 2 mogelijkheden:

-3 weken dbol 50mg per dag, na deze 3 weken dbol starten met Test-E 500mg per week en dbol nog 3 weken doortrekken -naast de Test- op 50mg per dag.

-3 weken dbol 50 mg per dag, na deze 3 weken dbol starten met Test-E 250mg en Deca 200mg per week en dbol nog 3 weken doortrekken -naast de Test en Deca- op 50mg per dag.

Nou heb ik een aantal mensen gesproken en de een zegt je groeit als kool op 500mg Test-E per week in combinatie met dbol, maar dan zegt de ander weer dat wanneer je een volgende kuur zou plannen je meer zou moeten pakken dan wanneer je 250mg test in combinatie met 200mg deca + dbol zou pakken.

Ook zegt hij dat de dip na 500mg Test-E+dbol groter zal zijn dan wanneer je 250mg test-e en 200mg deca pakt.

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn en wat jullie me aanraden. Is het inderdaad zo dat de dip groter is wanneer je 500mg test pakt ten opzichte van 250test en 200deca? Klopt het dat je bij 250test en 200deca veel vocht verliest en dus minder over zult houden dan wanneer je test 500mg pakt in combinatie met dbol?

Mijn dank alvast voor jullie antwoorden!
 
Wat voor massa wil je ?

en denk je ook aan je herstel >?
 
Mijn doel is om een kilo of 8 schoon over te houden, meer mag natuurlijk altijd. Als mijn vetpercentage wat omhoog gaat is dat niet zo'n probleem, dan praat ik over 1 of 2%.
 
19 jaar bro, en dan zoveel aas al?

dboll 9 weken?
 
Bijna 20, nee dbol 6 weken in totaal.
3 weken voor inject en 3 weken tijdens inject.
En ja natuurlijk ook een nakuur dat was ik er nog vergeten bij te zetten.
 
Om het gewoon niet te moeilijk te maken zou ik lekker 10 weken testE op 500mg gaan zetten.
Dboll de 1e 4 weken op 40 a 50 mg ed.
 
Dus dan de 1e 4 weken tijdens het injecteren of 4 weken ervoor?
En zal de libido dip groter zijn met 500mg test dan 250mg test en 200mg deca?
 
wat BM verteld, eventueel zelfs test 250mg om de 5 dagen.


Ik zou hem als eerste kuur zo doen.

week 1 t/m 4 dianabol op max 30mg per dag.
week 1 t/m 10 test e op 250mg om de 5 dagen.

En een nakuur van 4 weken nollie 20mg per dag.

En geloof me met een goed voedingsschema kan je hiermee als eerste kuur ook een aardig leuk resultaat bereiken.
 
Laatst bewerkt:
umh 19jaar, regels?

+1 wilde eigenlijk het zelfde zeggen . AAS gebruik mag pas over gepraat worden als je 21 bent op dit forum. je mag wel mee discusieren als je 18 bent maar geen topics starten .
 
Als dat zo is mijn excuses daarvoor dan, wilde me enkel even goed laten informeren. Maar als dat niet toegestaan is mag er een slotje op.
 
Dus dan de 1e 4 weken tijdens het injecteren of 4 weken ervoor?
En zal de libido dip groter zijn met 500mg test dan 250mg test en 200mg deca?
je gebruikt een kickstart zoals diana niet VOOR het injecteren,maar tijdens
anders is het hele idee van kickstart weg,het is de bedoeling dat als de dianabol lekker inslaat de test het overneemt zodra je de diana stopt
aangezien de test een week of 4-6 nodig heeft om op volle toeren te draaien.
deca geeft een slechter herstel dan test of diana
wk 1-12 500mg test e p/w
wk1-5 40mg dianabol p/d
wk14-17 20mg nolvadex
dit is een prima beginnerkuurtje waar je zeker de 8 kilo mee pakt,als je je voeding,training en rust op orde hebt.
succes
 
Mijn doel is om een kilo of 8 schoon over te houden, meer mag natuurlijk altijd. Als mijn vetpercentage wat omhoog gaat is dat niet zo'n probleem, dan praat ik over 1 of 2%.

Wat is nu je vetpercentage ?
 
Ligt nu zo rond de 11 á 12%.
 
wat BM verteld, eventueel zelfs test 250mg om de 5 dagen.


Ik zou hem als eerste kuur zo doen.

week 1 t/m 4 dianabol op max 30mg per dag.
week 1 t/m 10 test e op 250mg om de 5 dagen.

En een nakuur van 4 weken nollie 20mg per dag.

En geloof me met een goed voedingsschema kan je hiermee als eerste kuur ook een aardig leuk resultaat bereiken.

Zou het ook op deze manier doen.
 
Bedankt heren! Ik ben weer wat wijzer geworden.
Wat mij betreft kan hier een slotje op, aangezien het eigenlijk een illegaal topic blijkt te zijn.
 
Excuus daarvoor, ik had hem eigenlijk dicht moeten gooien.

Je komt volwassen genoeg over om er ''goed'' mee bezig te zijn.
Maar regels zijn regels idd.

Laat ik afsluiten met enorme wijsheid:)
Nee, niet zelf bedacht...

Hoe breder je natuurlijke basis, denk aan een piramide, hoe hoger je straks kan bouwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven