XXL Nutrition

Test deca cycle

  • Topic starter modai
  • Startdatum
  • Reacties 65
  • Weergaven 8K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

HCG meng je niet, en dat zet je vaak subcutaan. in je buikvet

Qua optrekken, pak je bijv eerst Deca en trek je de hoeveelheid en trek je de plunjes verder door zodat er lucht in komt.
Dat injecteer je in de test vial en trek je restant op.
De test en deca zetten kukt wel het is de hcg die je geloof ik ook met een diabetes spuit zet daar heb ik geen ervaring mee.. dit zal vast als een heel slecht excuus klinken maar zoals gezegd had ik met het vorige herstel heel weinig moeite/last
 
Klopt. Maar als je door je 385-885 euro heen bent dan pakt de verzekering hem helemaal.
Vandaar dat zomaar voor de lol alles laten controleren door de huisarts niet gebeurt omdat er genoeg mensen zijn die dat dan 100% laten betalen door de verzekering, wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling is.
Een twee keer per jaar bloed laten nakijken via huisarts moet toch wel lukken?


Zitten wel een hoop waarden niet in die je wel wil weten toch? Test en vrije test etc..
the fuck wil je test meten tijdens dat je on bent? Dat doe je later toch wanneer je wil kijken of je weer “hersteld” bent.
 
De test en deca zetten kukt wel het is de hcg die je geloof ik ook met een diabetes spuit zet daar heb ik geen ervaring mee.. dit zal vast als een heel slecht excuus klinken maar zoals gezegd had ik met het vorige herstel heel weinig moeite/last

Het gaat om je ballen op formaat te houden, die gaan krimpen tijdens kuur. Ook je kwakje kan minder worden
 
Een twee keer per jaar bloed laten nakijken via huisarts moet toch wel lukken?



the fuck wil je test meten tijdens dat je on bent? Dat doe je later toch wanneer je wil kijken of je weer “hersteld” bent.
Je wil je startpunt toch ook weten neem ik aan? Wat heb je anders voor referentie.
 

Het gaat om je ballen op formaat te houden, die gaan krimpen tijdens kuur. Ook je kwakje kan minder worden
Die heb ik allemaal gezien vandaar dat ik ook zei dat t in de praktijk wel zal meevallen.
 
Een twee keer per jaar bloed laten nakijken via huisarts moet toch wel lukken?



the fuck wil je test meten tijdens dat je on bent? Dat doe je later toch wanneer je wil kijken of je weer “hersteld” bent.
Tijdens kun je doen na week of 6 om te kijken of je dosis wel goed is, vaak bij twijfel
 
Tijdens kun je doen na week of 6 om te kijken of je dosis wel goed is, vaak bij twijfel
Meten tijdens je peak is toch beter? 10 weken off zijn je waardes wel beter maar je wilt ook graag weten hoe je ervoor staat wanneer je meting het slechts zou moeten zijn? Dus niet om te kijken of je dosis wel goed is maar hoe fucked je waardes zijn
 
Meten tijdens je peak is toch beter? 10 weken off zijn je waardes wel beter maar je wilt ook graag weten hoe je ervoor staat wanneer je meting het slechts zou moeten zijn?
10-12 weken stoppen de meesten al
 
Dus dan ga je maar meten wanneer je uitslag sowieso beter is dan tijdens? En je denkt O valt allemaal wel mee 👌
Met week of 6 is normaal, zeker als je ug gear gebruikt. Je kunt dan in je eigen gedachte de kuur aanpassen/verhogen en 2 weken langer doortrekken. volgende test is pas week of 6 na je kuur
 
283E512E-1AE8-4178-AB18-6B80042FE6FE.jpeg

Zo test is binnen, iemand op of aanmerkingen mij viel meteen al op dat de ALAT erg hoog is.. gezien ik 4 weken winstrol wil gaan doen heb ik hier wel vraagtekens bij.. kan iemand hier iets nuttigs over zeggen?
 
Zou zelf ook bloedbeeld, totaal cholesterol, hdl, ldl en triglyceriden willen weten. De rest ziet er vrij normaal uit.
 
Leverwaardes zoals alat/asat kunnen bij krachtsport verhoogd zijn. Dat is normaal.
 
Zou zelf ook bloedbeeld, totaal cholesterol, hdl, ldl en triglyceriden willen weten. De rest ziet er vrij normaal uit.
Ik heb nog een bloedbeeld opgevraagd kom er nog op terug
 
Tav leverschade bij welke waardes is dit risicovol? Dan weet ik waar ik op moet letten..
 
Uit eigen ervaring weet ik dat artsen pas onderzoek inzetten vanaf waardes die 5x verhoogd zijn en zich pas druk maken bij waardes vanaf 10x verhoogd.
Dat is dan weliswaar niet AAS gerelateerd.
Mogelijk dat mensen met ervaring met AAS daar beter antwoord op kunnen geven.
 
Back
Naar boven