XXL Nutrition

Test/deca massakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bostin zet toch helemaal geen 16 gram? ik dacht dat hij het in zijn super transformatie had over 3.5 gram ofzo, en toen al het probleem had dat hij geen injectiespots meer had.
Voor de prep waar hij nu bezig is 2weeks out nu begon hij op 16 gram dan nog een hoop synthol en clen etc Transformatie was ook iets van 6gram minimum 10iu hgh geloof ik 1gram test deca tren mast etc Blijft wel een baas troll maar niet echt een goed voorbeeld

---------- Toegevoegd om 02:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:53 ----------

Foutje 13gram gear 12iu aas lees ik net voor de transformatie
 
Voor de prep waar hij nu bezig is 2weeks out nu begon hij op 16 gram dan nog een hoop synthol en clen etc Transformatie was ook iets van 6gram minimum 10iu hgh geloof ik 1gram test deca tren mast etc Blijft wel een baas troll maar niet echt een goed voorbeeld

---------- Toegevoegd om 02:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:53 ----------

Foutje 13gram gear 12iu aas lees ik net voor de transformatie



that's fked up.

13 gram gear at 19.

moet een vermogen kosten ook..
 
that's fked up. 13 gram gear at 19. moet een vermogen kosten ook..
Hij zou nu niets meer betalen voor gear hoe Weetk niet , hij dealde toen wss zelf ook en had aas dan aan inkoop prijs wat toch heel wat minder is
 
Dbol 100mg ED + Anadrol 300mg ED lol. Net of z'n cycle ff op het internet komt te staan. Geloof er echt niks van. Dit soort schema's staan op het internet zodat de snelle AAS grijpers zich daardoor beter gaan voelen. Hoor je tegenwoordig vaak. Mensen die ff 2gram naar binnen knallen(los van bold).
 
Laatst bewerkt:
*zucht* er staat ergens op internet een willekeurige lijst met extreme hoeveelheden AAS en we geloven het gelijk? En wat dan nog.....wij zijn normale mensen met een hobby. Die hobby voeren we al zo extreem door dat we aan de AAS zitten. Maar moet dit echt grenzeloos zijn? Ons spiegelen aan profs uit de VS? Sws zaken uit de VS lezen met een bepaalde bril. Alles is daar Amazing....iedereen weegt 140kg squat 300kg en spuit +5 gram aan AAS.....

Voor normale mensen is een gram test en 400-600mg deca al een erg zware kuur.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Zen hele offseason cycle volgens bronnen Test e 5gram ew Deca 2 gram ew Tren e 3 gram ew Eq 3 gram ew Dbol 100mg ED Anadrol 300mg ED 36iu hgh Miostatin blockers Letro 2,5mg ED Alles Pharma Intressant ^^

Graag bronvermelding.....
 
Laatst bewerkt:
Hoe the fuck zet je dat allemaal weg! Ik word al gek van de 11,5 ML dit ik nu weg prik... laat staan zo een achterlijke kuur. Maar wat Ymir zegt... iemand post een shitload aan AAS, zegt dit is wat de pro's nemen en tatdaaaa opeens is het de waarheid.
 
Hoe the fuck zet je dat allemaal weg! Ik word al gek van de 11,5 ML dit ik nu weg prik... laat staan zo een achterlijke kuur. Maar wat Ymir zegt... iemand post een shitload aan AAS, zegt dit is wat de pro's nemen en tatdaaaa opeens is het de waarheid.
dit was een post van bostin loyd die zelf 16 gram aas zet op 22 jaar geloof ik hij heeft ook de foto gelinkt met de kuur op zijn vader was een top bodybuilder geloof ik zelfde voor zen moeder dus hij heeft wel iets meer kennissen dan de gemiddelde bber

Been getting alot of people emailing me this.... asking if this is really what Big Ramy is taking for his 2015 offseason cycle... obviously this kind of info would never be disclosed BUT whoever made this up probably isnt to to far off..... i know personally from a inside source how much top pros in the late 90s were using n it blew my mind(found it out abt a year ago)... in this cycle the GH is crucial... if u ask yourself how can these top pros travel every weekend eat shitty good n continue to grow and stay lean high doses of pharm gh is ur fuckin answer... as of now im taking 20 iu of Chinese generic on top of my peptides and i cant tell the biggest difference in the world with my body composition... post show im going to finally invest in some high quality pharm gh just for a few months to compare strength to the kefei blue tops im using... and ill keep everyone updated.. even tho these are my last shows i will continue to do what i love n educate others... just taking less of a aggressive approach... 2.5 weeks out im already sick of all my steroid shots n gh before every meal injections.... to be the best of the best competitive bodybuilding is truly a disgusting hobby.. and very expensive with no real return... and guys im not saying all pros take these insane amounts.. i know a few pros that i personally run way more then.. but to be 340 lbs lean at like 5'8 the guy is def pushing the doses...
 
Ja,weet zelf van vroeger +-10jaar geleden dat een pro heavyweight die bij ons trainde voor zo'n 25000 euro aan gear gebruikte als contestprep :-s dus verschiet ik niet van zulke cycles
 
Ja,weet zelf van vroeger +-10jaar geleden dat een pro heavyweight die bij ons trainde voor zo'n 25000 euro aan gear gebruikte als contestprep :-s dus verschiet ik niet van zulke cycles

Leuk om te bedenken wat je kunt zetten als je dat in een jaar kunt uitgeven aan roids + gear + HGH/slin enzo.
 
*zucht* er staat ergens op internet een willekeurige lijst met extreme hoeveelheden AAS en we geloven het gelijk? En wat dan nog.....wij zijn normale mensen met een hobby. Die hobby voeren we al zo extreem door dat we aan de AAS zitten. Maar moet dit echt grenzeloos zijn? Ons spiegelen aan profs uit de VS? Sws zaken uit de VS lezen met een bepaalde bril. Alles is daar Amazing....iedereen weegt 140kg squat 300kg en spuit +5 gram aan AAS.....

Voor normale mensen is een gram test en 400-600mg deca al een erg zware kuur.
.....


We moeten ons aan niemand spiegelen en de cycles van de profs zijn idd vrij heftig. Die kerels hebben dit ook steeds opgebouwd en zijn niet met 5 gram gestart he.

Een gram test + 600 mg deca is al vrij heftig en deca hoef je echt niet hoog te doseren, is zwaar spul.


Bij een gram van elks zou ik zeker ED arimidex of letro laten mee lopen en niet op 0.5 gram...
Bloeddruk zal ook wel hevig omhoog springen.
 
Back
Naar boven