Fitness Seller

test/deca-test/deca

Bezoekers in dit topic

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2016
Berichten
770
Waardering
378
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Ik train al 5jaar, ik heb altijd super zwaar kunnen trainen.
Ik heb het laatste jaar wat vage problemen zie andere topics : [Link niet meer beschikbaar]
https://forum.bodybuilding.nl/topics/pijn-na-bankdrukken.398771/

Volgens alle scans en onderzoeken is er structureel niets mis en geen duidelijk aantoonbare problemen. Volgens bepaalde dokters is het een overbelasting van de rugspieren door zwaar trainen in het verleden die niet snel wil genezen(bullshit?, i don't know)
Ik heb al duizenden euro's uitgeven aan dokters/massages/supplementen(gewrichten)
Nu train ik al enkele maanden submaximaal en heel rustig met telkens achter 3weken trainen een week volledige rust, de pijn is doenbaar nu en zou graag eens een lage dosis erbij zetten om het herstel te versnellen, de bedoeling is niet om kilo's aan te komen maar gewoon om alles eens goed sterker te maken. Ik zit ook al 3 maanden thuis van mijn werk nu, dus ik kan genoeg rusten.
Ik blijf sub maximaal trainen en met lichte gewichten tot ik volledig pijnvrij ben. Mijn voeding is super clean en ben in dit jaar maar 1kg spier verloren.
Ik zit al maanden te zoeken over aas en blessures, de ene zegt zo en de andere zegt dan weer iets anders. Ik lees al jaren artikelen over aas puur uit interesse.
Liefst zou ik graag Deca-only doen, 50mg,100mg,200mg per week, met test e erbij of zonder? Ik heb nog nooit gekuurd. Als ik dit doe neem ik sowieso lage dosis. Ik wil gewoon weer eens normaal kunnen trainen en liefst volledig pijnvrij.
Is dit een verstandige manier? Kan ik het een kans geven of is dit gewoon dom?
Graag ervaringen en meningen en geen belachelijke reacties.
 
:coffeepc:
 
Tja als ik je verhaal zo lees denk ik dat je "anders" lees correcter moet gaan trainen