Fitness Seller

test/deca-test/deca

Bezoekers in dit topic

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2016
Berichten
770
Waardering
378
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Ik train al 5jaar, ik heb altijd super zwaar kunnen trainen.
Ik heb het laatste jaar wat vage problemen zie andere topics : [Link niet meer beschikbaar]
https://forum.bodybuilding.nl/topics/pijn-na-bankdrukken.398771/

Volgens alle scans en onderzoeken is er structureel niets mis en geen duidelijk aantoonbare problemen. Volgens bepaalde dokters is het een overbelasting van de rugspieren door zwaar trainen in het verleden die niet snel wil genezen(bullshit?, i don't know)
Ik heb al duizenden euro's uitgeven aan dokters/massages/supplementen(gewrichten)
Nu train ik al enkele maanden submaximaal en heel rustig met telkens achter 3weken trainen een week volledige rust, de pijn is doenbaar nu en zou graag eens een lage dosis erbij zetten om het herstel te versnellen, de bedoeling is niet om kilo's aan te komen maar gewoon om alles eens goed sterker te maken. Ik zit ook al 3 maanden thuis van mijn werk nu, dus ik kan genoeg rusten.
Ik blijf sub maximaal trainen en met lichte gewichten tot ik volledig pijnvrij ben. Mijn voeding is super clean en ben in dit jaar maar 1kg spier verloren.
Ik zit al maanden te zoeken over aas en blessures, de ene zegt zo en de andere zegt dan weer iets anders. Ik lees al jaren artikelen over aas puur uit interesse.
Liefst zou ik graag Deca-only doen, 50mg,100mg,200mg per week, met test e erbij of zonder? Ik heb nog nooit gekuurd. Als ik dit doe neem ik sowieso lage dosis. Ik wil gewoon weer eens normaal kunnen trainen en liefst volledig pijnvrij.
Is dit een verstandige manier? Kan ik het een kans geven of is dit gewoon dom?
Graag ervaringen en meningen en geen belachelijke reacties.
 
:coffeepc:
 
Tja als ik je verhaal zo lees denk ik dat je "anders" lees correcter moet gaan trainen
Zodanig dat het je geen blessures oplevert, het is toch elke keer weer een overbelasting.
Wellicht gaat er in de uitvoering en techniek toch wat mis.
Elke mnd 1 wk rust kan wel, als je zeer zwaar traint intensiteit en volume, dit lijkt me in jouw geval niet nodig
Als je eerlijk bent met je stats kun je natty veel meer pakken. Dus gewoon een Novice programma kiezen en focus je op de basics.
BV SL 5x5 die kun je ook splitsen in bv 1x heavy en 1x light
Om nu al AAS te gebruiken lijkt me niet verstandig. AAS gebruik je om te kunnen pieken, als je in topconditie bent.
Dun kun je ook meer gains eruit halen. Gewoon eerst je grens Natty opzoeken.
 
Tja als ik je verhaal zo lees denk ik dat je "anders" lees correcter moet gaan trainen
Zodanig dat het je geen blessures oplevert, het is toch elke keer weer een overbelasting.
Wellicht gaat er in de uitvoering en techniek toch wat mis.
Elke mnd 1 wk rust kan wel, als je zeer zwaar traint intensiteit en volume, dit lijkt me in jouw geval niet nodig
Als je eerlijk bent met je stats kun je natty veel meer pakken. Dus gewoon een Novice programma kiezen en focus je op de basics.
BV SL 5x5 die kun je ook splitsen in bv 1x heavy en 1x light
Om nu al AAS te gebruiken lijkt me niet verstandig. AAS gebruik je om te kunnen pieken, als je in topconditie bent.
Dun kun je ook meer gains eruit halen. Gewoon eerst je grens Natty opzoeken.

Dat is het probleem, dat ik niet zwaar kan trainen, zo lang ik licht train heb ik er niet veel last van maar vanaf ik met zware gewichten begin heb ik last van mijn bovenrug
 
Eens met Bosco.

Misschien eens naar peptiden kijken anders ?
 
Ja peptiden zou kunnen, tja

Lastig als je niet goed herstelt
Dus het is een chronisch probleem.
Wat wil je dan van ons horen?
 
Tja als ik je verhaal zo lees denk ik dat je "anders" lees correcter moet gaan trainen
Zodanig dat het je geen blessures oplevert, het is toch elke keer weer een overbelasting.
Wellicht gaat er in de uitvoering en techniek toch wat mis.
Elke mnd 1 wk rust kan wel, als je zeer zwaar traint intensiteit en volume, dit lijkt me in jouw geval niet nodig
Als je eerlijk bent met je stats kun je natty veel meer pakken. Dus gewoon een Novice programma kiezen en focus je op de basics.
BV SL 5x5 die kun je ook splitsen in bv 1x heavy en 1x light
Om nu al AAS te gebruiken lijkt me niet verstandig. AAS gebruik je om te kunnen pieken, als je in topconditie bent.
Dun kun je ook meer gains eruit halen. Gewoon eerst je grens Natty opzoeken.

Ik heb een 4tal maanden geleden terug zwaar getraind voor 6weken ik was meteen naar 83 kg verzwaard met natuurlijk wel een iets hoger vetpercentage.
maar dan heb ik van s'ochtens tot savonds last ervan, nu heb ik nog een paar momenten per dag er last van.
Vanaf ik zwaar train vliegen de kilo's eraan maar wat heb ik eraan als ik dan meer pijn heb, ik wil dat die overbelaste spieren geen pijn meer afgeven, ik heb al eens 4 weken volledig gestopt maar het verbetert er niet door.

Nu voor de moment voel ik mij op mijn best, maar ik heb angst om terug zwaar te trainen.
 
Ja peptiden zou kunnen, tja

Lastig als je niet goed herstelt
Dus het is een chronisch probleem.
Wat wil je dan van ons horen?

Ervaringen van mensen die kuren, Ik heb maten die ook altijd kuren en zij kunnen altijd pijnvrij trainen. ik heb nooit anabolen gebruikt en ik heb altijd overbelastingen die chronisch worden , daarom dat ik natuurlijk denk om een kuur te gebruiken,
 
Ervaringen van mensen die kuren, Ik heb maten die ook altijd kuren en zij kunnen altijd pijnvrij trainen. ik heb nooit anabolen gebruikt en ik heb altijd overbelastingen die chronisch worden , daarom dat ik natuurlijk denk om een kuur te gebruiken,

Wellicht kan Anavar je helpen, is vrij onschuldig iig GEEN DECA
Overleg ff met Cools op zijn topic
 
Ervaringen van mensen die kuren, Ik heb maten die ook altijd kuren en zij kunnen altijd pijnvrij trainen. ik heb nooit anabolen gebruikt en ik heb altijd overbelastingen die chronisch worden , daarom dat ik natuurlijk denk om een kuur te gebruiken,

Op de eerste plaats moet je op zoek naar de oorzaak van je chronische overbelasting. Denk je dat de pijnen gaan verdwijnen als je gaat kuren, sterker gaat worden en dan waarschijnlijk ook zwaarder gaat trainen ? Volgens mij ga je het probleem alleen maar verergeren.
 
Op de eerste plaats moet je op zoek naar de oorzaak van je chronische overbelasting. Denk je dat de pijnen gaan verdwijnen als je gaat kuren, sterker gaat worden en dan waarschijnlijk ook zwaarder gaat trainen ? Volgens mij ga je het probleem alleen maar verergeren.

Dit heb ik inderdaad ook al veel gelezen, maar bij mij ligt het probleem denk ik anders omdat ik zowat alle scans gedaan heb en er structureel niets mis is of kapot dus kan ik het probleem denk ik niet verergeren? :S
 
En ik zal zowieso niet zwaarder gaan trainen maar gewoon mijn submaximaal schema blijven doen
 
Dit heb ik inderdaad ook al veel gelezen, maar bij mij ligt het probleem denk ik anders omdat ik zowat alle scans gedaan heb en er structureel niets mis is of kapot dus kan ik het probleem denk ik niet verergeren? :S

Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je uitvoering/techniek, toch ? Dus ja, dan ga je het ook verergeren ...
 
Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je uitvoering/techniek, toch ? Dus ja, dan ga je het ook verergeren ...

Tijdens mijn training heb ik er geen last van, het is tijdens de dag in rust
 
Tijdens mijn training heb ik er geen last van, het is tijdens de dag in rust

Moeilijk geval dit, moeilijk om er iets op te zeggen als je niet weet wat er precies aan de hand is.
 
De ene keer komt de pijn op uit het niets, ik kan niet zeggen wat het veroorzaakt de ene keer als ik getraind heb is het beter de andere keer is het slechter, de ene dag heb ik er last van bij het opstaan en dan weer 2 uren niets dan komt het opnieuw op...... de pijn heeft zo zijn eigen willetje het komt op en het gaat weg tijdens de dag , als ik zit en het begint zeer te doen moet ik rondlopen en dan gaat het weg, als ik rondwandel en het komt op moet ik gaan zitten dan gaat het ook terug weg dus het is echt iets vreemds.
 
Twee mensen in dit topic zeiden het al, en ik herhaal het; peptiden proberen. BPC-157 en/of TB500. Vanaf je eerste injectie een week rust, dus geen gym. Heeft bij mij alle vervelende pijntjes en dergelijke verholpen.
 
Annies gaan je niet helpen maat.. Je spieren mogen wel groter en sterker worden maar de rest groeit niet mee (pezen gewrichten). Je gaat het alleen erger maken hoewel deca wel de pijn wegneemt (in theorie tijdens gebruik, zonder dat je het voelt ben je het dan erger t maken. Zelf neemt het bij mij de pijn nieteens weg)
 
+1

Wellicht aanhechtingen, banden, pezen en -of gewrichten?
 
Back
Naar boven