XXL Nutrition

test/deca-test/deca

Bezoekers in dit topic

Wellicht aanhechtingen, banden, pezen en -of gewrichten?

Ja ik denk ook dat het aan de aanhechting ligt van mijn trap of rhomboid , langs mijn ruggengraat voel ik aan de rechterkant een streep zitten die verhard zit en aan de linkerkant heb ik dit niet, en wanneer de masseur die harde strengel masseert heb ik paar dagen enorme brand
 
Ja ik denk ook dat het aan de aanhechting ligt van mijn trap of rhomboid , langs mijn ruggengraat voel ik aan de rechterkant een streep zitten die verhard zit en aan de linkerkant heb ik dit niet, en wanneer de masseur die harde strengel masseert heb ik paar dagen enorme brand

Dat duid echt op verkorte spieren...rekken rekken rekken
warming up en cooling down
wellicht is je houding niet ok (nek/wervel)
90% vd mensen hebben een verkeerde houding, dus ik ook, WELKOM
 
Dat duid echt op verkorte spieren...rekken rekken rekken
warming up en cooling down
wellicht is je houding niet ok (nek/wervel)
90% vd mensen hebben een verkeerde houding, dus ik ook, WELKOM

Heb een 2tal maanden 3x per dag gerekt en dit was gewoon slechter, mijn schouders staan niet naar voren de 3 fysiotherapeuten die ik gedaan hebben zeggen dat ik een goede houding heb
 
Ben nu weeral even gestopt met trainen sinds 6 augustus, nu zaterdag probeer ik opnieuw te beginnen
 
Andere hobby zoeken? Als kracht training zoveel problemen geeft, is het het dan wel waard?
 
Andere hobby zoeken? Als kracht training zoveel problemen geeft, is het het dan wel waard?

Voor mij wel, kheb beslist om even volledig te staken en dan opnieuw te beginnen
 
Het moet allemaal leuk en gezond blijven.

Ik heb tot mijn 18e gevoetbald. Ik vond het heel leuk en op een aardig niveau altijd, maar altijd pijntjes, ongemakken en blessures aan mijn benen. Nadat ik gestopt was met voetbal nooit meer ergens last van gehad. Dat bedoel ik, het moet wel leuk en gezond blijven. Niet ten koste van alles.
 
Dit heb ik inderdaad ook al veel gelezen, maar bij mij ligt het probleem denk ik anders omdat ik zowat alle scans gedaan heb en er structureel niets mis is of kapot dus kan ik het probleem denk ik niet verergeren? :S

Het is niet omdat ze niets zien dat er mis kan zijn.

Bij mij zagen ze op allerhande scans en echo's ook niks. Pas met een kijkoperatie zagen ze wat er mis was
 
Andere hobby zoeken? Als kracht training zoveel problemen geeft, is het het dan wel waard?

Is makkelijk gezegd hoor. Heb ook al vanalles voorgehad. Meestal niet door het trainen. En om dan te zeggen stop er maar gewoon mee als dat hetgene is wat je graag doet.

Als het echt niet gaat dan gaat het natuurlijk niet meer. heb ook overal pijntjes en moet rond de pijn heen trainen. Veel oefeningen die ik niet meer kan doen.
 
Is makkelijk gezegd hoor. Heb ook al vanalles voorgehad. Meestal niet door het trainen. En om dan te zeggen stop er maar gewoon mee als dat hetgene is wat je graag doet.

Als het echt niet gaat dan gaat het natuurlijk niet meer. heb ook overal pijntjes en moet rond de pijn heen trainen. Veel oefeningen die ik niet meer kan doen.
Denk als iets van kracht of vechtsport doet je idd altijd wel ergens last van hebt andere sporten wss ook.als het je passie is ga je ook gwn door zoals je zegt.
 
Denk als iets van kracht of vechtsport doet je idd altijd wel ergens last van hebt andere sporten wss ook.als het je passie is ga je ook gwn door zoals je zegt.

Je moet echt al veel geluk hebben om nooit iets voor te hebben als je traint. Denk ik toch. Ken persoonlijk niemand die 20+ jaar traint en nooit één of andere blessure heeft opgelopen.

Als je traint zoals ik sommigen zie trainen ja zo kan je 100 jaar trainen zonder wat voor te hebben.
 
Bij mij was het dat bij voetbal altijd blessures aan mijn benen had. Nu met Bodybuilding aan ellebogen en biceps pezen.

Maar het moet wel leuk blijven en niet ten koste van je gezondheid.
 
Als je aan de anabolen gaat wordt rugpijn erger, omdat je zwaarder gaat pakken en een dikke pomp krijgt. Dat kan ik nu al vertellen uit ervaring, als de rug zwak is, ga je hem tegenkomen.

Ik heb naast rugklachten ook eens een hardnekkige schouder blessure meegemaakt en Je kan hier voor eens een volledige maand rust pakken, en vervolgens met lichte gewichten weer beginnen. In ieder geval iets wat je minimaal 25 x heen en weer kan bewegen. En zeker niet tot failure door gaan. Bij mij heeft dit de schouder blessure goed verholpen.

Qua rug blessure, zal ik hier altijd wat last van hebben, maar dit kan ik zeer goed binnen de perken houden door core oefeningen (crunch en back extension) te doen, in combinatie met hangen, heel veel simpelweg doodstil hangen aan een stang tussen al de rug oefeningen door.

succes
 
Bij mij was het dat bij voetbal altijd blessures aan mijn benen had. Nu met Bodybuilding aan ellebogen en biceps pezen.

Maar het moet wel leuk blijven en niet ten koste van je gezondheid.

Ik neem alle pijntjes voor lief maar ze staan het dagdagelijkse leven doorgaans niet in de weg
 
dank voor de reacties:coffeepc:
 
Ik neem alle pijntjes voor lief maar ze staan het dagdagelijkse leven doorgaans niet in de weg

Ik heb juist tijdens training geen last maar in het dagdagelijks leven dan wel
 
Ik heb het topic snel even doorgenomen (niet allemaal even grondig) maar je wil dus gaan kuren met lichte blessures (en daarom deca gebruiken). Ik begrijp je redenering helemaal maar je eerste kuur is je beste, daar ga je het meest groeien. Zonde om dan niet voluit te kunnen trainen.

Maw: zie dat je eerst helemaal gezond bent alvorens met je eerste kuur te beginnen ;)
 
Ik heb het topic snel even doorgenomen (niet allemaal even grondig) maar je wil dus gaan kuren met lichte blessures (en daarom deca gebruiken). Ik begrijp je redenering helemaal maar je eerste kuur is je beste, daar ga je het meest groeien. Zonde om dan niet voluit te kunnen trainen.

Maw: zie dat je eerst helemaal gezond bent alvorens met je eerste kuur te beginnen ;)

Oke dank u, Inderdaad het zijn irriterende lichte blessures die al bijna jaar aanslepen, het is niet dat ik verga van de pijn maar het is gewoon enorm irritant en vooral doordat het al zo lang duurt , net alsof mijn spieren "ziek" zijn.
 
Back
Naar boven