Fitness Seller

TEST + DECA + TRESTOLONE + HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update

Gewicht maar halve kg plus
Nu gaat het moeilijk worden denk ik

Misschien toch gewoon hoog in carbs blijven? Beetje gezakt naar 450 ongeveer

Iemand tips? Of gewoon simpel meer blijve eten?
 
Update

Gewicht maar halve kg plus
Nu gaat het moeilijk worden denk ik

Misschien toch gewoon hoog in carbs blijven? Beetje gezakt naar 450 ongeveer

Iemand tips? Of gewoon simpel meer blijve eten?

Meer eten is altijd een optie! Macro algeheel uppen. Wellicht je trainingschema switchen om weer even een schok te geven? Hoe zien je macro er überhaupt uit op dit moment? Ga je nog vooruit in kracht?
 
Meer eten is altijd een optie! Macro algeheel uppen. Wellicht je trainingschema switchen om weer even een schok te geven? Hoe zien je macro er überhaupt uit op dit moment? Ga je nog vooruit in kracht?

Ja denk dat gewoon die carbs hoger moeten zitten en protein ook beetje verhogen dan
Zat normaal aan 550-220-50/60
Laatste dagen zwakjes 400-150/180 fzo

Training switchen hoeft niet denk ik,shockeer genoeg:)

Ja kracht gaat wel nog vooruit,gisteren schouders gedaan en ik kon toch meer gewicht aan dus wel positief
 
Update

gewicht eindelijk terug gestegen, maar voel me wel heel stijf en tight, doe al ff geen stretching en cardio meer, fak heb ik spijt...

net geen 11kg in de plus, is wel netjes:)
 
Netjes bro! 11kg is heel mooi al toch?

Dat stijf zijn ken ik, echt klote als je dat ff links laat liggen :p
 
Netjes bro! 11kg is heel mooi al toch?

Dat stijf zijn ken ik, echt klote als je dat ff links laat liggen :p

Ja zeker heel mooi!

Net wanneer ik deze update had gezet werd ik ziek:( ergste wat kan gebeuren tijdens een kuur!
Gelukkig niet te veel afgevalle maar zie er wel zo uit:(

Ben nog stijver nu,overdreven, vooral benen en onderrug,vrijdag kine...

Laatste week tresto, geen zin om voor 1week terug te bestellen,duur spul..

Ben terug aan de slin voorlopig, 10daagjes fzo samen met de t3
 
Mijn weerstand was wel plat,al die weken slecht slapen en dergelijke hebbe me plat gelegd,obviousely

Had bij de dokter bromo laten voorschrijven,nam meteen 5mg wat alles erger maakte,heel veel bijwerkingen gekregen

Was even vergeten dat ik het langzaam moest opbouwen
Gyno wel minder ondertussen.

Die tresto kon ik wel hoger nemen dan 300-350/week vond ik,maar vind het wel niet slecht spul
Volgende keer hogere dosis proberen:)
 
Bromo moet je zeker opbouwen. En voor het slapen nemen. Voelde me al slecht op 1.25mg
 
Bromo moet je zeker opbouwen. En voor het slapen nemen. Voelde me al slecht op 1.25mg

Ja man,maakt je ziek, maagzuur,constipatie,bloat,misselijk...bah bah

Neem nu gwn 1,25mg bij ontbijt en avondeten
 
Vitargo ofzo? In het log van Pleister toen hij nog gecoached werd door Milos heeft hij zn intra en postworkout shake nog veranderd naar iets wat beter drinkbaar was. Kan me niet helemaal meer voor de geest halen wat het was.

Ik gebruik zelf karbolyn van nutritech ideaal ervoor alleen wat bcaa en extra leucine toevegen smaak is ook top
 
Al even geleden zie ik. Ik heb nu een Test en Trest cycle liggen. Ik wilde even weten hoe het is afgelopen met het aromatiseren van de Trest.
Wat heb je nou genomen als AI en heb je nog last gehad van gyno?
 
Back
Naar boven