AndroidHealthClinic

Test dose bij Tren

Bezoekers in dit topic

LiftWeights

Cool Novice
Lid geworden
26 dec 2010
Berichten
182
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Ik ga over een aantal weken van start met een test / tren / mast cycle,

Ik lees wel eens dat een Lage test dose langs tren heel erg effectief is/flink de bijwerkingen beperkt,

Dan bedoel ik bijvoorbeeld test 250 tren 400/600

En zijn er juist voorstanders van test hoger dan tren laten lopen?...

Wie kan zijn ervaring met mij delen, bedankt

Nu van plan:

1-9 Test 150 eod
1-7 Tren a 75 eod
1-9 Mast 150 eod

Ik heb nog nooit tren gebruikt maar ben bang dat tren 75 eod dat is dus 262.5mg per week
gaat tegenvallen...
 
Laatst bewerkt:
mij ervaring is meer test vs tren de bijwerkingen van tren wat tegengaat/ je merkt er minder van
 
Echt waar? Meer test verminderd tren bijwerkingen?
Dat had ik niet verwacht.. interessant, heb juist het tegenovergestelde gelezen
van mensen die lager hun test doseren dan de tren!
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu in week 4 ofzo van mijn test/tren cycle.

Vorige cycle was 500 test / 400 tren, heb ik moeten staken wegens teveel sides.
Ben gevoelig aan gyno ook. En had er veel last van.

Nu op 250 test / 400 tren, iets minder gains, maar voel me stukken beter en nergens last van. Ook geen gyno. Dus zowiezo ga ik nu lekkerder :)
 
Dat is heel toevallig dat je nu net bezig bent en precies kan vergelijken wat ik me dus afvraag! Bedankt voor je reactie,

Door welke sides naast de gyno moest je eigenlijk stoppen als ik vragen mag ?
En hoe is het met je libido?

Dit was ook wel mijn verwachting had op amerikaanse boards wel eens gelezen dat sommige gasten hun test op 250 - 400 zetten en tren 400 - 800 en dat dit de bijwerkingen verminderde
 
Dat is heel toevallig dat je nu net bezig bent en precies kan vergelijken wat ik me dus afvraag! Bedankt voor je reactie,

Door welke sides naast de gyno moest je eigenlijk stoppen als ik vragen mag ?
En hoe is het met je libido?

Dit was ook wel mijn verwachting had op amerikaanse boards wel eens gelezen dat sommige gasten hun test op 250 - 400 zetten en tren 400 - 800 en dat dit de bijwerkingen verminderde

Moest vooral stoppen door gyno, en een bijwerking van tren die niet zo bekend is, dat het de luchtwegen wat kan irriteren/belemmeren! Had daar ook last van.

Van libido geen last, skyhigh! Eventueel wat masteron bijzetten of provi nemen ;)
 
jaagt masteron je libido op?
 
Een mogelijke toepassing voor drostanolon tijdens het bulken (off-season), wanneer het gaat om winnen van spiermassa, kan de affiniteit zijn van DHT voor de bindingseiwitten van geslachtshormonen: geslachtshormoon bindende globuline (SHBG) en albumine. Normaal gezien kan een grote hoeveelheid testosteron door het lichaam niet worden gebruikt voor anabole functies want het zal grotendeels gebonden zijn aan deze plasma-eiwitten. Wanneer testosteron samen met een DHT-middel wordt toegediend, zal de DHT het grootste deel van deze eiwitten wegnemen en laat zo toe dat testosteron zijn anabole effecten kan uitoefenen, waardoor de mogelijke winst toeneemt, vooral bij lagere doseringen. Alleen zal vanwege de beperkte beschikbaarheid en de hoge prijs van drostanolon, in dit soort situatie eerder gekozen worden voor mesterolon (1-methyl-DHT). Het is goedkoper en net zo effectief voor dit doel (maar merkbaar zwakker in andere opzichten, aangezien DHT gemakkelijk gedeactiveerd wordt in spierweefsel door het 3-alfa-hydroxysteroid dehydrogenase-enzym).

bron dbb wiki
 
jaagt masteron je libido op?

Valt mee. Ik heb 700mg per week mast e in mijn stack en mijn libido is vrij normaal.
Toen ik 50mg proviron per dag nam was ik absoluut geiler.
 
700mg mast minder effectief voor je dan 50mg provi ! :|!...
Toen ik eens 50mg provi naast 500 test nam merkte ik eigenlijk niet veel van die proviron,
Nam het een aantal wekene en was wat langer met de test doorgegaan zonder provi en merkte eigenlijk niet zo heel veel verschil... hoe zag je kuur eruit met die 50mg provi ?>

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 00:28 ----------

ik heb besloten voor 100mg tren a eod te gaan dus 350 ew,
weet alleen nog niet zeker welke dosering test en mast ik daarbij ga nemen...
Iemand suggesties?

Stel ik zou voor een low dose test gaan, ook 100mg eod, hoe hoog zou ik de Mast doseren?
 
Laatst bewerkt:
700mg mast minder effectief voor je dan 50mg provi ! :|!...
Toen ik eens 50mg provi naast 500 test nam merkte ik eigenlijk niet veel van die proviron,
Nam het een aantal wekene en was wat langer met de test doorgegaan zonder provi en merkte eigenlijk niet zo heel veel verschil... hoe zag je kuur eruit met die 50mg provi ?>

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 00:28 ----------

ik heb besloten voor 100mg tren a eod te gaan dus 350 ew,
weet alleen nog niet zeker welke dosering test en mast ik daarbij ga nemen...
Iemand suggesties?

Stel ik zou voor een low dose test gaan, ook 100mg eod, hoe hoog zou ik de Mast doseren?


Je kunt ook gewoon makkelijk 50mg provi nemen hoor..
Mast op 200mg EW is genoeg.
 
700mg mast minder effectief voor je dan 50mg provi ! :|!...
Toen ik eens 50mg provi naast 500 test nam merkte ik eigenlijk niet veel van die proviron,
Nam het een aantal wekene en was wat langer met de test doorgegaan zonder provi en merkte eigenlijk niet zo heel veel verschil... hoe zag je kuur eruit met die 50mg provi ?

1000mg test e per week en 50mg provi per dag.

Afgelopen kuur 1750mg test e + 700mg masteron per dag. Ik vind masteron niet perse een libido booster dus.
 
bedankt voor het delen van je ervaring, ik begrijp wat je bedoelt,
hoewel met die doseringen test libido geen probleem moet zijn aangezien je niks erlangs nam/neemt wat het kan bederven :D:D
Denk dat met die doseringen mn vriendin gek van me zou worden :D:D
* pakt vriendin weer op en gooit r op t bureau * :p
 
Tja wen je aan hoor. Ik ben nu lang niet zo geil meer van een kuur dan toen ik mijn eerste kuurtje met maar 500mg test e deed
 
1000mg test e per week en 50mg provi per dag.

Afgelopen kuur 1750mg test e + 700mg masteron per dag. Ik vind masteron niet perse een libido booster dus.



Fuuuuuck me! 1750 MG per week? Wow. Dat is wel flink. Maarre, nu je de twee met elkaar kunt vergelijken, wat vond jij nou beter werken dan? Provi of Mast?
 
Fuuuuuck me! 1750 MG per week? Wow. Dat is wel flink. Maarre, nu je de twee met elkaar kunt vergelijken, wat vond jij nou beter werken dan? Provi of Mast?

Voor libido de provi, maar zet natuurlijk geen massa aan. Mast voelt goed in die stack. Had uiteraard vocht, maar niet verschrikkelijk en ook geen gyno.
Zelfs nu ik omgeschakeld ben naar 825mg test + 700 deca + 700 mast heb ik nog geen last van gyno. Normaal heb ik met deze al vrij snel dikke tetten.
 
Ik zit nu in de derde week van mijn kuur tren a/ test e/ turinabol. De eerste 2 weken gebruikte ik naast de tren test prop (100mg eod). Had toen last van veel zweten overdag
En tijdens slaap. Na het leven van een aantal artikel over low dose test naast tren ben ik afgestapt van de prop en zet ik weekelijks 250mg test e. Kan je zeggen dat ik nergens last van heb. Slaap als een baby, geen nachtzweten en geen agressie. Libido is goed. Ik gebruik wel 25mg proviron per dag. Voor mij geen hoge dosis test meer naast mijn tren.
 
dat is zeker een interessante reply, bedankt..
dus op begin zat je op 100 eod prop en 250 enath dat is dus 600 Test per week hoeveel doseer je je tren a eigenlijk?
 
Low test high tren.
 
Ik zette eerst 100mg test prop eod samen met 75mg tren ace. Nadat ik een topic had gelezen over low dose test samen met tren heb ik besloten om af te stappen van de test prop en verder te gaan met weekelijkse dosis test E 250 mg. Ik had namelijk begrepen dat een hoge dosis test bij tren geen enkel voordeel heeft omdat ze beide om dezelfde receptor vechten en het is tren dit het uiteindelijk wint van de test. Moet je zeggen dat het mij prima bevalt zo. Totaal geen sides meer zoals insomnia en nachtzweten of agressie. Kan natuurlijk ook aan mijn normale dosis liggen van 75mg eod maar ik "rock" voorlopig nog op deze dosis.
 
Back
Naar boven