XXL Nutrition

test e 250 mg 12 wk tren e 200 mg 10 wk

Bezoekers in dit topic

jansen21

Novice
Lid geworden
13 nov 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
stats

lengte 173
gewicht 87
vp 10,3


momenteel zit ik in mijn kuur heb nu al 3 injecties gehad het gaat lekker ben 2 kilo aangekomen
merk dat ik extreem zweet tijdens de work outs en het slapen ik gebruik nu

250 mg test e 12 weken
200 mg tren e 10 weken

mijn vraag is hebben mensen ervaring met elke nacht wakker worden
ik word elke nacht wakker en droom best apart en wat kun je er tegen doen


het is mijn eerste keer dat ik tren gebruik heb ooit eerder gekuurd op 2 ml test elke week 12 weken
lang maar dat is nu 1 jaar gelden heb ook mijn fitvak A vandaar dat ik niet heb gekuurd tijdens mijn opleiding
 
Laatst bewerkt:
Ik word ook vaak vaker & heb vette vage/vermoeiende dromen op tren :) Meestal de eerste paar weken, daarna geen last meer van
 
Ik volg. Onze stats zijn redelijk vergelijkbaar :p
heb zelf alleen nachtelijk zweten af en toe, maar dat is dan direct gepaard met een stel idiote dromen :p meeste mensen hebben het vgm alleen eerste weken dus ik zou het even aankijken. succes man
 
Volg! Je 2e kuur dus dit?
 
Ja dit is mijn 2 de kuur mijn eerste kuur was vorige jaar rond deze tijd
 
Wat heb je gegained op 500mg test e dan?
 
Je zet om de 7 dagen?
 
Komen er foto s in je log?
Wel interessant om deze log te lezen meestal zie je wnneer men met tren kuurt zo n uitgebreide stack maar een test tren log ga ik zeker volgen

Succes
 
Ja ik zet om de 7 dagen

En op die test e ging ik lekker paar kilo maar alles ingeleverd heb 3 maanden niet kunnen trainen van wegen wat privé problemen maar train nu 6 dagen in de week met een eigen eet schema en ga behoorlijk goed
 
Merk je op zo weinig mg tren dat je conditie achteruit gaat?
 
Ik heb nu mijn 5 de injectie gehad weeg nu 92 kilo en zit op 12 procent via de weegschaal dus niet 3 punts meting train 2 keer per dag nu omdat ik momenteel zonder werk zit vind het prima voor effe zo Ik zit nu rond de 4000 kcal en iets belangrijks heb de test verhoogt gisteren naar ander halv ml dus 375 mg test e en 200 tren e
 
Ik heb nu mijn 5 de injectie gehad weeg nu 92 kilo en zit op 12 procent via de weegschaal dus niet 3 punts meting train 2 keer per dag nu omdat ik momenteel zonder werk zit vind het prima voor effe zo Ik zit nu rond de 4000 kcal en iets belangrijks heb de test verhoogt gisteren naar ander halv ml dus 375 mg test e en 200 tren e
De 2 voordelen van werkeloos zijn 2X trainen en genoeg slaap.
Wat is de rede dat je de test verhoogd en niet de tren?
 
Back
Naar boven