XXL Nutrition

Test e 250 na VAR kuur

Bezoekers in topic

Vossiee

Novice
Lid geworden
26 mei 2021
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
17%
Hallo allen,

Enige tijd geleden ben ik begonnen met mijn anavar 60mg 8 weken kuur. In de 6e week van deze kuur begonnen met test e 250mg pw(impulsief). Ik ben van plan om 12 weken door te kuren op advies van iemand die zelf al jaren in dit wereldje zit. Deze persoon gaf ook aan dat het niet veel uitmaakt dat ik al 6 weken VAR heb gebruikt en vervolgens begin aan mijn test kuur. Na kuur pak ik na 10 dagen na de laatste injectie. Vervolgens 1 week 20mg 2e week 10 mg.
Mijn vraag is dus ook. Is dit super dom geweest of maakt het inderdaad niet veel uit. ? Moet ik in plaats van 12 weken 8 weken test pakken ivm de duur. Hoe zou mijn herstel zijn?Sorry mensen ik ben nieuw in dit wereldje en zou graag jullie kant willen horen en niet alleen van mijn bekenden. Graag normale reacties ,

Bedankt !

Laatst bewerkt:

spectrumman

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
"Ben overtuigd door vrienden Impulsief!" :roflol:

Vossiee

Novice
Lid geworden
26 mei 2021
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
17%
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:

spectrumman

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Haha ja pak test dit dat , oke fuck it waarom niet goeie. Bedankt voor je gouden info!
Het was sarcastisch bedoeld. Vermeld het ook even duidelijk, dan kan ik of een ander je wel namelijk helpen. Als je het overweegt om toch een kuur aan te gaan doe het dan gelijk goed! Testosteron 500mg/pw 10-12 weken lang. 14 dagen na laatste injectie. Nakuur met Nolvadex. Eerste week 40 mg ed Tweede week 20 mg ed. Hoe jou herstel zal gaan is persoonsgebonden.

Naar boven