AndroidHealthClinic

Test e 250/nolvadex

Bezoekers in dit topic

deathrow

Novice
Lid geworden
16 feb 2023
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m72
Massa
66kg
Vetpercentage
11%
Allen

Ik ben 26 jaar en train inmiddels 6 jaar waarvan de laatste 5 jaar met coach (zowel voor training als voeding).

Sta momenteel op zo’n 11-12% en heb besloten om aan een eerste cycle te beginnen nu ik terug in massafase ga werken.

Heb bloedwaarden laten checken en ik sta op TOT. 10,20 nmol/L, eerder aan de lage kant dus.

Nu is het ook niet de bedoeling om gekkigheid uit te halen gezien dit de eerste keer zou zijn, dus vraag ik hier om onderbouwd advies.

Heb 2x test-e 250mg en Nolvadex bij een maatje die intussen al jaren op het podium staat geregeld. Nu stelt hij een 20w cycle voor gewoon 1ml/week.

Alleen heb ik twijfels over de tijdsduur en de dosis. Gezien ik overal wel de indicatie krijg dat na een 12-14 weken de ‘plateau’ zou bereikt worden door dezelfde dosis.

Dus kan iemand misschien even mee inzicht geven in een stabiel prikschema dat aansluit bij mijn verwachtingen hiervan. Mijn idee ging naar TRT gezien het niet de bedoeling is om Coleman of Cutler na te gaan, maar eerder een leuke summerbody met wat extra leanmass en aflijning.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Allen

Ik ben 26 jaar en train inmiddels 6 jaar waarvan de laatste 5 jaar met coach (zowel voor training als voeding).

Sta momenteel op zo’n 11-12% en heb besloten om aan een eerste cycle te beginnen nu ik terug in massafase ga werken.

Heb bloedwaarden laten checken en ik sta op TOT. 10,20 nmol/L, eerder aan de lage kant dus.

Nu is het ook niet de bedoeling om gekkigheid uit te halen gezien dit de eerste keer zou zijn, dus vraag ik hier om onderbouwd advies.

Heb 2x test-e 250mg en Nolvadex bij een maatje die intussen al jaren op het podium staat geregeld. Nu stelt hij een 20w cycle voor gewoon 1ml/week.

Alleen heb ik twijfels over de tijdsduur en de dosis. Gezien ik overal wel de indicatie krijg dat na een 12-14 weken de ‘plateau’ zou bereikt worden door dezelfde dosis.

Dus kan iemand misschien even mee inzicht geven in een stabiel prikschema dat aansluit bij mijn verwachtingen hiervan. Mijn idee ging naar TRT gezien het niet de bedoeling is om Coleman of Cutler na te gaan, maar eerder een leuke summerbody met wat extra leanmass en aflijning.

Alvast bedankt voor de hulp.
Lekker natty blijven,als je geen podium ambities heb, gewoon lekker lean bulken.
 
Allen

Ik ben 26 jaar en train inmiddels 6 jaar waarvan de laatste 5 jaar met coach (zowel voor training als voeding).

Sta momenteel op zo’n 11-12% en heb besloten om aan een eerste cycle te beginnen nu ik terug in massafase ga werken.

Heb bloedwaarden laten checken en ik sta op TOT. 10,20 nmol/L, eerder aan de lage kant dus.

Nu is het ook niet de bedoeling om gekkigheid uit te halen gezien dit de eerste keer zou zijn, dus vraag ik hier om onderbouwd advies.

Heb 2x test-e 250mg en Nolvadex bij een maatje die intussen al jaren op het podium staat geregeld. Nu stelt hij een 20w cycle voor gewoon 1ml/week.

Alleen heb ik twijfels over de tijdsduur en de dosis. Gezien ik overal wel de indicatie krijg dat na een 12-14 weken de ‘plateau’ zou bereikt worden door dezelfde dosis.

Dus kan iemand misschien even mee inzicht geven in een stabiel prikschema dat aansluit bij mijn verwachtingen hiervan. Mijn idee ging naar TRT gezien het niet de bedoeling is om Coleman of Cutler na te gaan, maar eerder een leuke summerbody met wat extra leanmass en aflijning.

Alvast bedankt voor de hulp.
ga jezelf eerst inlezen mbt anabolica !

Onderbouwing ?
Je weet er zelf niets van, en het is jouw lichaam.
Geef, stuur de test gewoon terug naar je maatje !
 
Laatst bewerkt:
Lekker natty blijven,als je geen podium ambities heb, gewoon lekker lean bulken.
Ik heb alle respect en begrijp je reactie volkomen. De podium ambities groeien wel doorheen de tijd, maar ik weet waar ik al al die jaren naartoe aan het werken ben. Besef dat er geen weg rond is om daarvoor on gear te moeten gaan.

Ik hoop op een onderbouwd advies op dit forum. Anders volg ik het advies van m’n maatje, gezien die al +10j ervaring heeft als coach en poser op de stages. No hard feelings, ik apprecieer zeker het trachten te overtuigen om natty te blijven, alleen zijn de doelen niet haalbaar om je hierin te volgen.
 
Ik heb alle respect en begrijp je reactie volkomen. De podium ambities groeien wel doorheen de tijd, maar ik weet waar ik al al die jaren naartoe aan het werken ben. Besef dat er geen weg rond is om daarvoor on gear te moeten gaan.

Ik hoop op een onderbouwd advies op dit forum. Anders volg ik het advies van m’n maatje, gezien die al +10j ervaring heeft als coach en poser op de stages. No hard feelings, ik apprecieer zeker het trachten te overtuigen om natty te blijven, alleen zijn de doelen niet haalbaar om je hierin te volgen.
26j train al 6 jaar
172cm en 66kg


Je moet nooit advies aannemen van leverancier van Gear !
 
26j train al 6 jaar
172cm en 66kg


Je moet nooit advies aannemen van leverancier van Gear !
ik stond op +/- 80kg na een bulk van 2j. Zit nu na 6 maanden en een deficit op 1907kcal’s op een gunstig percentage om opnieuw in massafase te gaan.

Nu is het ook niet de bedoeling om meteen van start te gaan, er valt weldegelijk nog wat natuurlijk uit te halen, maar de doelen liggen verder dan natuur toelaat.

Je hoeft ook niet meteen gek te gaan, ik stel maar vragen en vraag advies. Jullie zijn er ook ooit allemaal ingestapt op één of andere manier dus ik zie geen verkeerde vraag hier?
 
250 mg testosteron per week is geen trt.

1-6 250 mg per week
7-12 375 mg per week

Maar wat zegt je coach?
 
ik stond op +/- 80kg na een bulk van 2j. Zit nu na 6 maanden en een deficit op 1907kcal’s op een gunstig percentage om opnieuw in massafase te gaan.

Nu is het ook niet de bedoeling om meteen van start te gaan, er valt weldegelijk nog wat natuurlijk uit te halen, maar de doelen liggen verder dan natuur toelaat.

Je hoeft ook niet meteen gek te gaan, ik stel maar vragen en vraag advies. Jullie zijn er ook ooit allemaal ingestapt op één of andere manier dus ik zie geen verkeerde vraag hier?
Ik ben begonnen toen ik 28j was, naar jaar of 16 natty, ik woog toen 98kg
 
Allen

Ik ben 26 jaar en train inmiddels 6 jaar waarvan de laatste 5 jaar met coach (zowel voor training als voeding).

Sta momenteel op zo’n 11-12% en heb besloten om aan een eerste cycle te beginnen nu ik terug in massafase ga werken.

Heb bloedwaarden laten checken en ik sta op TOT. 10,20 nmol/L, eerder aan de lage kant dus.

Nu is het ook niet de bedoeling om gekkigheid uit te halen gezien dit de eerste keer zou zijn, dus vraag ik hier om onderbouwd advies.

Heb 2x test-e 250mg en Nolvadex bij een maatje die intussen al jaren op het podium staat geregeld. Nu stelt hij een 20w cycle voor gewoon 1ml/week.

Alleen heb ik twijfels over de tijdsduur en de dosis. Gezien ik overal wel de indicatie krijg dat na een 12-14 weken de ‘plateau’ zou bereikt worden door dezelfde dosis.

Dus kan iemand misschien even mee inzicht geven in een stabiel prikschema dat aansluit bij mijn verwachtingen hiervan. Mijn idee ging naar TRT gezien het niet de bedoeling is om Coleman of Cutler na te gaan, maar eerder een leuke summerbody met wat extra leanmass en aflijning.

Alvast bedankt voor de hulp.
Het is niet raar als je cut dat je eigen Test wat aan de lage kant is. verder is je vrije test ook belangrijk.
TRT dosis is ~90mg EW
ik stond op +/- 80kg na een bulk van 2j. Zit nu na 6 maanden en een deficit op 1907kcal’s op een gunstig percentage om opnieuw in massafase te gaan.

Nu is het ook niet de bedoeling om meteen van start te gaan, er valt weldegelijk nog wat natuurlijk uit te halen, maar de doelen liggen verder dan natuur toelaat.

Je hoeft ook niet meteen gek te gaan, ik stel maar vragen en vraag advies. Jullie zijn er ook ooit allemaal ingestapt op één of andere manier dus ik zie geen verkeerde vraag hier?
 
250 mg testosteron per week is geen trt.

1-6 250 mg per week
7-12 375 mg per week

Maar wat zegt je coach?
Allereerst bedankt voor een gewoon antwoord. Ik ben hier uiteindelijk niet om met mensen in discussie te gaan, maar om te kijken of er mensen zijn die me nog meer kunnen helpen uitdiepen.

mijn coach zei me dat we sowieso wel eerst verder werken op natuurlijke basis, maar hij mijn keuze wel begrijpt en me hierin steunt indien ik wacht op groen licht voor hem gezien er natuurlijk nog wel wat uit te halen valt. Daarom wil ik gewoon info inwinnen hier, zodat ik de kennis al kan vergaren tegen dat ik aan die moment kom.

Coach zei me van het dan alsnog niet al te gek te doen omdat ik ook niet overhaast/ondoordacht tewerk wil gaan.
Hij sprak van bijvoorbeeld (dus mogelijks);
W1-2 : 200mg
W3-5 : 300mg
W6-7 : 350mg
Afwerken met nolva (indien nodig)

Ik heb momenteel ook enkel zijn ingeving hierover, naast m’n maatje met zijn 20W/250mg pw. Ik dacht hier te kunnen luisteren naar mensen die meer licht kunnen schijnen op een instapmethode.
 
Als je coach denkt beter naturel verder te gaan zou ik daar naar luisteren. Dan is er waarschijnlijk nog genoeg winst te behalen. Heb je foto's van je fysiek. Mag ook in dm.
 
Het is niet raar als je cut dat je eigen Test wat aan de lage kant is. verder is je vrije test ook belangrijk.
TRT dosis is ~90mg EW
Ik vind resultaten die jij hebt kunnen boeken op natty basis onwaarschijnlijk mooi. Alleen ben ik later in de wereld gestapt, maar heb ik wel enorme ambities en gedrevenheid. Ik hoop dat je daar ook begrip voor hebt. Ikzelf dacht eerst aan een TRT, maar dit zou volgens mijn coach op mijn leeftijd geen goede insteek zijn, gezien de duurtijd van een TRT.
 
maak gewoon je gear op met 1ml per week en prik in 2x .5ml maandag en donderdag voor stabiele waarde. Je gaat toch wel kuren.
Nolvadex is niet nodig, alleen als je gyno krijgt onderweg. Je herstelt normaal prima als je zo jong bent. Je ballen kunnen wel gaan krimpen na week of 6(hoeft niet) dan kun je HCG nemen
(250iu EOD gehele kuur) ook als je kinderwens hebt is dat wel belangrijk en zeker voor beter herstel !
 
Als je coach denkt beter naturel verder te gaan zou ik daar naar luisteren. Dan is er waarschijnlijk nog genoeg winst te behalen. Heb je foto's van je fysiek. Mag ook in dm.
Uiteraard, was ook zeker het plan. Maar gezien gear een lange tijd goed blijft en er sowieso wel ambitie is om verder te gaan dan een normaal natuurlijke grens meestal toelaat heb ik dit aangekocht.

Zolang coach dit niet ondersteund blijf ik ook gewoon rustig verder eten en trainen met hem. Dat is uiteindelijk ook waarom ik hem betaal. Foto’s kan ik je later sturen, moest dit weekend toch nieuwe maken om mee te sturen met de check-in, dan stuur ik ze je dit weekend per dm.
 
maak gewoon je gear op met 1ml per week en prik in 2x .5ml maandag en donderdag voor stabiele waarde. Je gaat toch wel kuren.
Nolvadex is niet nodig, alleen als je gyno krijgt onderweg. Je herstelt normaal prima als je zo jong bent. Je ballen kunnen wel gaan krimpen na week of 6(hoeft niet) dan kun je HCG nemen
(250iu EOD gehele kuur) ook als je kinderwens hebt is dat wel belangrijk en zeker voor beter herstel !
De intentie is er inderdaad. Deze massafase is sowieso op natty basis gezien ik een hele lange cut gedaan heb en bijna 20kg kwijt ben. Uiteraard kan er met een leanbulk nog natuurlijke winsten worden gepakt, dus die gaan we niet laten liggen.

Zoals ik al tegen moderator zei, ik wil me gewoon optijd verdiepen en meer info inwinnen door één op één met BB’s in gesprek te gaan dan de forums op internet af te schuimen en enkel daaruit verder te werken.

Dit is dus puur informatief werken naar de moment van eerste cycle toe
 
Waarom zegt jouw coach dat je de exogene test moet opbouwen? En heeft hij met je besproken wat het met je levels doet? Of het gebruik van HCG en het Waarom? En dat je bij de 1e prik je eigen aanmaak (de axis) plat legt?
Ik ben hier al vele jaren lid maar helaas niet zo vaak meer online geweest. Ik zie dat ik toch wat vaker moet meelezen.
 
Back
Naar boven