XXL Nutrition

Test E 250mg + Deca 100mg EW, kickstart Dbol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoFast

Novice
Lid geworden
14 mrt 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Geachte lezer,

Mijn naam hou ik liever voor mezelf, ik blijf graag anoniem, deze account gebruik ik ook alleen om te loggen en te posten in het AAS gedeelte. Jullie mogen me Henk noemen. Ik ben 22 jaar en ben met mijn eerste kuur begonnen.

Ik ben 4 jaar geleden begonnen met het trainen in een sportschool met zo'n 63 kg. Ik heb mijn weg omhoog gegeten tot ik de 81 kg had aangetikt bij zo'n 11% bf en ik aardig tevreden was over mijn fysiek. Het laatste jaar is mijn interesse in AAS gegroeid en heb ik veel gelezen. Ondanks dat ik weet dat ik naturel nog wel een paar kg's kan pakken heb ik besloten met mijn eerste kuur te starten. Ik begin bewust met een lage dosering omdat ik niet geloof in het 'wennen aan ÁAS' maar ik denk dat het puur ervan af hangt hoe ver je van je natural max af zit of je veel of weinig groeit van een kuur (indien voeding, training en rust ideaal). Om deze reden geen grote eerste kuur 'omdat je het meeste uit je eerste kuur haalt'

Daarnaast mag ik niet te opmerkelijk veranderen in korte tijd. Ik wil mn vriendin, vrienden of familie niet vertellen van mijn gebruik. Om vochtretentie binnen de perken te houden probeer ik zout zoveel mogelijk te mijden en drink ik zoveel mogelijk water en groene thee. Als het nodig is kan heb ik binnen 5 dagen proviron in huis. Ik ga zeker na elke training wegen maar ook goed op de spiegel letten.

Bij de start van de kuur:
181cm 79kg 10%bf
BP 100 SQ 145 DL 190

AAS:
1-4 Dbol 40mg ED
1-10 Test E 250mg EW
1-8 Deca 100mg EW
Nakuur:
13-16 20mg Nolva ED

Doel voor deze kuur:
Ik probeer 7 kg zwaarder te worden en daar 5 van over te houden. Ik hoop eindelijk eens fatsoenlijk boven de 100 kg te gaan benchen en wellicht 200 kg te deadliften.

Training:
Training is momenteel push/pull/benen 4-6 keer per week. De ene keer zal ik tussen twee push trainingen dus meer rust hebben als de andere keer. Ik train het liefst low rep, maar af en toe pak ik ook wel eens 15 reps ofzo. Cardio doe ik niet, maybe van de zomer eens beginnen.

Rust:
Ik doe mijn best om 8 uur slaap per nacht te pakken, maar ik ben echt een nachtbreker dus dat zal niet meevallen. Daarnaast werk ik ongeveer 50 uur in de week op heel verschillende tijdstippen en moet ik veel reizen voor mijn werk.

Voeding:
Zoals je uit 'rust' al op kan maken schiet een voedingsschema weinig op (geprobeerd, door gebrek aan ritme niks geworden). Ik vreet zoals ik voel dat ik moet vreten en pas dat aan als je spiegel of weegschaal alarmbelletjes doen rinkelen. Het komt neer op zo'n 3500 kcal EKV 30/40/30, een keer in de zoveel tijd tel ik mn vreten op om te kijken op hoeveel ik ongeveer zit. Ik ben vegetarier (volgens mij de eerste vegetarische kuurder op dbb!) maar ondanks dat heb ik prima progressie gemaakt en sta ik droog zat. Veel eieren, whey, zuivel en zo hier en daar wat soja moeten voor de nodige eiwitten zorgen, koolhydraten haal ik het liefst uit rijst en pasta, voor onderweg tarweproducten, en zo'n 3 maaltijden in de week pak ik een keer aardappels, maar daar ben ik geen fan van.

Supplementen:
Omega caps (geen vis, dus dit is onmisbaar!)
Multivitamine
Betaine HCL (om flatulentie tegen te gaan en vertering te verbeteren)
Supercharge van Labrada (helemaal verslaafd aan dat spul)

Blessures:
Zojuist hersteld van een lichte onderrugblessure. Kon een tijd niet deadliften zonder pijn en doe nog even rustig aan. Verder heb ik platvoeten waar ik steunzolen voor heb en heb ik chronisch pijn aan mijn knieen. Ik hoop dat de Deca daar tijdelijk verlichting in kan bieden.


Ik wil anoniem blijven, vandaar een fake naam. De rest is real. Pics komen denk ik niet omdat ik een behoorlijk herkenbaar fysiek heb. Diepe groeven in mn abs, ronde biceps, dikke onderrug, iedereen die me kent zou het herkennen.

Donderdag 10 maart heb ik de eerste injectie gezet (humor! niet veel injectiepijn aan over gehouden) en ben ik begonnen met 40mg dbol per dag. Ik kijk even aan hoe ik hierop reageer, indien nodig (vocht, hoofdpijn oid) stel ik dit bij naar 30mg.

Vragen? Stel ze gerust. Opmerkingen/tips? Graag.
 
100 gram deca gaat niet veel doen voor je,beter 200mg
dat is wel het minimum anders kan je de deca er beter uitlaten
je onderdrukt je axis op deze lage dosering voor niks heel zwaar.
 
Vandaag voor het eerst wat gemerkt van de Dbol, weegschaal gaf 80,5 kg aan en ik oog wat voller. Pomp tijdens push training was ongekend en heb 100,5 kg gemaxt op de bench. Had ik al een tijdje niet meer gedaan. Vreten gaat goed, rust ook acceptabel.

Ben wel de longen uit mn lijf aan het hoesten sinds gisteren, geen idee of dit te maken heeft/kan hebben met de AAS. Ik heb ook al een week last van regelmatig vlekken voor mn ogen. Had het vandaag ook een beetje koud en heb iets verhoging. Gewoon goed blijven vreten, wat extra slapen en morgen (benen&onderrug!) er weer tegenaan. Ik heb ook al een week last van regelmatig vlekken voor mn ogen.

Iemand een mening over mn dosering van dbol? 40mg houden of beter 30mg?

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

100 gram deca gaat niet veel doen voor je,beter 200mg
dat is wel het minimum anders kan je de deca er beter uitlaten
je onderdrukt je axis op deze lage dosering voor niks heel zwaar.

Zou de synergie met de test E en Dbol er niet voor zorgen dat dit als eerste kuur toch effectief is? Deca is natuurlijk zo bijbesteld maar ik hou het liever wat lager gedoseerd.
 
synergie wel of niet,je blijft je axis onnodig onderdrukken met 100mg en je krijgt behalve een zwaarder herstel er verder niks voor terug.
maarja je moet het zelf weten
succes
 
Haha vegetarisch in whey zitten ook dierlijke eiwitten voornamelijk
 
Ben wel de longen uit mn lijf aan het hoesten sinds gisteren, geen idee of dit te maken heeft/kan hebben met de AAS

Vocht vasthouden gebeurd ook nabij je longen en daarvan ga je hoesten. Let op bloat en bloeddruk, dat is 1:1 gerelateerd aan die hoest denk ik.
 
Lekker dat je de Dboll al zo snel voelt. Succes iig!
 
deca moet omhoog anders zonda van je deca
 
Waarom stack je tet, deca en dbol als je bang bent voor vocht. Als je bij deze stack niet goed op je voeding let pak je veel vocht. Had dan een primo of bold erbij gezet. Sowieso had ik geen deca in de eerste kuur gedaan. Ipv dbol had je beter winny kunnen pakken.

Maar ja je bent al begonnen. Zou de deca wel op 200mg zetten, anders is het zonde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven