Fitness Seller

Test E 250mg ew + KETO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neverdie1981

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2009
Berichten
70
Waardering
0
Dag heren,

Een tranings maat van mij die wilt de keto dieet gaan volgen en wilt hierbij 250mg test e ew gaan gebruiken om hiermee de kans op spierverlies nog kleiner te maken maar is dit wel verstandig ??

ik vind het persoonlijk zonde van de test e dit heb ik hem ook verteld maar het heeft me om eerlijk te zijn wel aan het denken gebracht.. zou dit wel helpen voor spierbehoud je zit toch heel hoog in de eiwitten maar wel laag aan de kh plus je calorien zijn ook aan de lage kant en is een combinatie van ASS met een VET rijke dieet wel verstandig...

gr,
 
ik denk dat het toch wel een toegevoegde waarde heeft,

spierverlies dat is een feit, maar met aas erbij onder je onderhoud zul je het verlies minimaliseren.
juist een lage dossis bij het cutten is een goede keuze.
 
Is test E in dit geval dan de beste optie om zijn langere esther en omdat het toch alleen puur gaat om het minimaliseren van de kans spierverlies te lijden.??

blijft het ook zijn toegevoegde waarde leveren tijdens herstel van spieren na het trainen ??
 
Is test E in dit geval dan de beste optie om zijn langere esther en omdat het toch alleen puur gaat om het minimaliseren van de kans spierverlies te lijden.??

blijft het ook zijn toegevoegde waarde leveren tijdens herstel van spieren na het trainen ??

nja er zijn mensen die zeggen dat er bij prop minder vocht komt kijken, maar bij keto zul je daar imo zowiezo geen last van krijgen dus kun je net zo goed voor 1 keer prikken per week gaan.
ook al is 250mg test niet veel het heeft zeker weten een zeer positive werking ondanks dat het meschien niet overduidelijk voelbaar aanwezig is.
aas werk allang voordat je het voelt
 
persoonlijk zou ik voor 500mg ew gaan...maar das heel persoonlijk natuurlijk!
zeker bij test alleen zou ik voor 500 gaan!!!
 
persoonlijk zou ik voor 500mg ew gaan...maar das heel persoonlijk natuurlijk!
zeker bij test alleen zou ik voor 500 gaan!!!


ook al is het puur voor spierbehoud ??

Maak je dan kans dat je ook licht gaat groeien ondanks dat je keto volgt..

Ik zit zelf momenteel op test e only ook 500 mg als ik hier mee klaar ben ga ik ook de cut in na me pct... mischien gooi ik er ook ass in dan als het toch een voordel heeft.
 
Bij een eerste kuur zal je zowiezo 2 a 3 kg meer op de weegschaal verwachten. Door de anabolen slaan je spieren meer water, vet, creatine en andere voedingsstoffen op, dit is dus geen zuivere spier.

250mg test e is ideaal om als eerste kuur te gebruiken om te cutten, 500mg is teveel als je serieus gaat cutten.
 
Als het zen eerste kuur is, is 250mg echt perfect om te cutten.
Maat van me doet nu als eerste kuur 250mg E5D met een Dieet op onderhoud (+- 3000kcals) en is van 89/6%naar 95.5 op 7% gegaan op 5 weken ondertussen.
 
Als het zen eerste kuur is, is 250mg echt perfect om te cutten.
Maat van me doet nu als eerste kuur 250mg E5D met een Dieet op onderhoud (+- 3000kcals) en is van 89/6%naar 95.5 op 7% gegaan op 5 weken ondertussen.


dat zijn leuke cijfertjes zal mijn maat heel blij zijn volgt jou vriend trouwnes ook een KETO Dieet ?
 
dat zijn leuke cijfertjes zal mijn maat heel blij zijn volgt jou vriend trouwnes ook een KETO Dieet ?

Nee gewoon op onderhoud 3000kcals , hij stond al op 6-7% als hij de kuur begon, maar is wel erg groot (2m) is nu nog steeds even droog maar een stuk bigger en sterker.
 
Als het zen eerste kuur is, is 250mg echt perfect om te cutten.
Maat van me doet nu als eerste kuur 250mg E5D met een Dieet op onderhoud (+- 3000kcals) en is van 89/6%naar 95.5 op 7% gegaan op 5 weken ondertussen.

Is het ook aan te raden om gewoon 250 mg E5D te gebruiken, maar niet als cutkuur. En eventueel langer door te trekken tot 16 weken bv ? ( als eerste keer) :D
 
16 weken eerste kuur? neh overdone

Eerste shot 500mg Test E en dan E5D 250mg voor een week of 8 is goed als eerste kuur in mijn ogen. als je genen meezitten en je gevoeligheid aan AAS ga je hard.
 
Back
Naar boven