Fitness Seller

Test-E 250mg + Tren E 400mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou ja hij doelt volgrns mij op de effectiviteit van t3, en op het verschil tussen gebonden en vrij t3. Nogmaals, weet niet hoe legit het is want die sjaak is ook gebanned en dr waren niet heel veel reacties. Zoals hij ook aangeeft, het geldt zo voor hem.

Neemt niet weg dat ook ik denk ik voor t3 zou gaan vanaf eind 2e begin 3e week van dat je tren hebt lopen. En drnk dat ik het bij 25mcg zou laten, eventueel ergens in het midden ruimte voor een poosje 50mcg kijken of je daar extra mee shred en dan weer afbouwen tot een week of 2 na laatste tren shot ofzo (enanthaat toch?)

Zou je tegen de tijd van je nakuur toch wel weer redelijk hersteld moeten zijn!?
 
Erg goede basis man, benieuwd hoe je eindigt! Ik volg je ook stilletjes ;)
Thanks, stay tuned ! :)

Goede basis kerel,
als alles goed blijft lopen ga je zeker tevreden zijn met dit kuurtje!
knal ze kanjer ik ben inn!
Welkom :D ! Ik hoop dat alles goed gaat ! Vorig kuurtje ben ik gestopt omdat die shit fake was (Axx Pharma NOOIT KOPEN) maar ik heb hier eigenlijk wel vertrouwen in, EP en Malay Tiger zijn meer A merken imo.

Nou ja hij doelt volgrns mij op de effectiviteit van t3, en op het verschil tussen gebonden en vrij t3. Nogmaals, weet niet hoe legit het is want die sjaak is ook gebanned en dr waren niet heel veel reacties. Zoals hij ook aangeeft, het geldt zo voor hem.

Neemt niet weg dat ook ik denk ik voor t3 zou gaan vanaf eind 2e begin 3e week van dat je tren hebt lopen. En drnk dat ik het bij 25mcg zou laten, eventueel ergens in het midden ruimte voor een poosje 50mcg kijken of je daar extra mee shred en dan weer afbouwen tot een week of 2 na laatste tren shot ofzo (enanthaat toch?)

Zou je tegen de tijd van je nakuur toch wel weer redelijk hersteld moeten zijn!?

Jaa ik denk dat ik hem vooral op de 25mcg laat meelopen, kan denk ik niet kwaad en als het ookal wat preventief is tegen gyno doordat je prolactine verlaagt dan is dat natuurlijk lekker meegenomen :) (Als dat klopt) Misschien inderdaad een poosje 25mcg en jaa laat die dan meelopen tot week 12 aangezien het tren-e is. Trek de test misschien wel door tot week 15 om alles op te maken.

Ik heb trouwens nog ongeveer half potje van Axx Pharma van Test-E die er nu 3 maanden staat, kan ik die gebruiken of beter weg gooien door bacteriegroei ? Had het opgezocht maar zijn toch verschillende meningen over zoals altijd :P Trouwens vannacht beetje onrustig geslapen, denk dat het door de tren komt maar niet zeker. Vandaag en morgen rustdag

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Vandaag toch maar gaan trainen want ik kon niet thuis blijven vandaag, morgen en overmorgen heb ik rustdagen ingepland :) Lekkere training, lekkere pomp alleen was de pomp verloren toen ik teveel afgeleid door een paar meiden en toen ben ik maar naar huis gegaan toen ik de pomp niet meer terug kreeg :(

Deadlift
8x60kg
8x90kg
8x110kg
8x140kg
3x170kg

Pull ups wide
15xBW
12xBW
12xBW
12xBW
Volgende keer maar wat gewicht erbij pakken

Lat Pulldown
12x60kg
10x70kg
8x80kg

Cable Rows
4x8x82,5kg

Biceps preacher curls
12x24kg
8x26kg
6x30kg
5x30kg

Biceps EZ Bar
12x17,5
12x22,5
12x27,5
8x32,5k

~85minuten
BW: 88.4kg
 
Laatst bewerkt:
It's all about the pump!
 
Ik volg, succes!
Welkom !

It's all about the pump!
Als je dat maar weet, gister wel een lekkere pomp in dem chest :D Jammer genoeg blijft de kracht in mijn chest beetje achter als je het vergelijkt met mijn benen maar ik hoop dat met deze kuur beetje recht te kunnen trekken.

Bench Press
12x70kg
12x80kg
8x90kg
8x90kg

Incline Bench Press
12x60kg
10x70kg
8x70kg

Cable fly's station
3x8x17 (Werkt op luchtdruk)

Peck Deck
12x50kg
10x55kg
8x60kg
8x65kg

DB Overhead + Push-ups till failure
12x35kg
10x42,5kg
8x42,5kg

Triceps Dips
12xBW
12xBW+10kg
8xBW+15kg

Triceps pulldown + rope pushdown
gewicht vergeten

~1u 40m
BW: 89,1kg (0,7kg bijgekomen)

Verder voel ik een kleine verandering bij mijn nippels (no homo), of het komt dat mijn borst gewoon voller is sinds ik kuur of de gyno al licht opkomt dat weet ik dus niet. Gelukkig morgen T3 in huis misschien dat dat beetje kan helpen als ik dat pak volgende week. Morgen inject 2 + HCG 1e inject :)
 
Gaat lekker hier bro!! Keep it up. Tren is heerlijk goedje. 400 ga je lekker merken oppassen met gyno. Ofwel aanapakken ofwel laten wegtrekken na droppen tren gaat hij hier gwoon weg. Is natrlijk bij ieders anders. T3 aromasin allemaal goede keuzes imo.. en if all shit fails dostinex brah :D
 
Met welke slin naaldjes zet je eigenlijk je HCG subcutaan?
 
Gaat lekker hier bro!! Keep it up. Tren is heerlijk goedje. 400 ga je lekker merken oppassen met gyno. Ofwel aanapakken ofwel laten wegtrekken na droppen tren gaat hij hier gwoon weg. Is natrlijk bij ieders anders. T3 aromasin allemaal goede keuzes imo.. en if all shit fails dostinex brah :D
Jaa gewicht gaat lekker omhoog :) Ben begonnen rond de 87 maar de kracht moet nog komen, wel eens lekker zonder orals. Gewoon goed eten en dan komt het wel, de gyno maak ik me ook niet echt zorgen over meestal wel last gehad van kleine verandering maar meestal na de kuur idd weg.

Met welke slin naaldjes zet je eigenlijk je HCG subcutaan?
Weet ik even niet zo uit me hoofd, krijg die morgen pas en me dealer heeft die verzorgd en vertrouw hem daar wel in dus zodra ik het gezet heb, zet ik het op me logje ;)

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Grrr vandaag rustdag maar echt zin om te trainen, het beste gewoon max 5 dagen maar trainen he ? Je herstelt sneller maar ik had gelezen dat de eiwitsynthese langer is dan normaal dus 1x per week alles trainen zou voldoende zijn toch.
 
Als ik me echt niet kan houden op een rustdag dan doe ik een FB training. Maar niet met veel gewicht. Gewoon overal het bloed laten doorstromen.

En zo snel ben je niet overtraind hoor;)
 
Als ik me echt niet kan houden op een rustdag dan doe ik een FB training. Maar niet met veel gewicht. Gewoon overal het bloed laten doorstromen.

En zo snel ben je niet overtraind hoor;)

Toch maar een rustdag gepakt en vandaag ook, morgen gaan we weer knallen met de beentjes ! :)
Vanavond de 2e prik en de hcg ga ik mixen en injecteren .. ben benieuwd of me dat makkelijk gaat verlopen die hcg mixen en injecteren.

Vanmorgen woog ik 89,4kg dus het gewicht gaat wel al lekker omhoog :D

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Even hulp wat betreft de HCG: Ik heb nu de HCG (Ovigil 5000iu), ik heb een ampul met BA water gekregen en de spuiten. Nu heb ik al op youtube gekeken hoe ik de HCG moest mengen maar ik ga deze bewaren in de vial. Me dealer zei dat ik het volgende moest doen:

1. 6ml halen uit de vial zodat er 4ml overbleef.
2. HCG mengen met het bijgeleverde water bij de hcg, dus niet de vial met BA water.
3. Deze in de vial spuiten en dan zou ik per 1000iu/ml hebben

Ik dacht dat het bijgeleverde water steriel water is en geen BA water dus dat zou toch minder lang houdbaar zijn ??

Zie foto's voor de HCG en de vial met ba water, ziet dat BA water in een vial altijd zo uit ? Zit niet eens een etiket op ofzo

slqmgo.jpg

szd05s.png
 
Bac water kan er inderdaad zo uit zien. Heb het zo eerder gezien.
 
Goedemiddag people :) Vanmorgen lekker getraind ..

SQUATS
12x50kg
12x80kg
12x110kg
8x140kg
3x150kg
12x80kg

LEG EXTENSION
12x90kg
12x100kg
12x110kg
12x120kg
12x60kg
Dikke pomp, niet normaal :cool:

LEG CURLS
12x30kg
12x35kg
10x40kg
8x40kg

STANDING CALF RAISES
12x30kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

SITTING CALF RAISES
3x12x40kg

LEG PRESS CALF RAISES
12x50kg
12x70kg
12x70kg

BB SHRUGS
12x80kg
12x110kg
10x110kg
12x80kg

DB SHRUGS
3x10x32,5kg

PREACHER CURLS
12x24kg
12x26kg
12x26kg failure op t laatste

EZ BAR CURLS
8x37,5kg
10x32,5kg
10x32,5kg

~1u 45m
BW: 89,4kg


Verder nog 2 buikspier apparaten ff lekker geknald, begin nu langzaam een dikkere pomp erin te krijgen overal. Squats weer 150kg geduwt dus ik denk dat het al een klein beetje aan het werken is. Verder geen last van sides alleen in het begin een beetje onrustig geslapen. Probeer ook met deze kuur mijn kuiten en nek wat meer aandacht te geven zodat die wat dikker worden, de rest is wel redelijk in verhouding.

T3 is binnen, iemand ervaring ermee ? Moet ik hier ook cardio bij doen ?
 
T3, rustig opbouwen vanaf 25 mcg. Ik
Heb zelf human grade. Ik heb 5 dagen 25 genomen toen verhoogd naar 50. 50mcg lijkt voldoende. Vet zakt beduidend na 2 weken en ik doe geen cardio op dit moment door beenblessure. Ik train 4x oer week zwaar en heb een straks dieet. Ik merk beduidend meer honger. Dat is dus goed!

Voor UG t3 zou je wellicht tot 75mcg moeten gaan als ik zo de ervaringen hoor.
 
T3, rustig opbouwen vanaf 25 mcg. Ik
Heb zelf human grade. Ik heb 5 dagen 25 genomen toen verhoogd naar 50. 50mcg lijkt voldoende. Vet zakt beduidend na 2 weken en ik doe geen cardio op dit moment door beenblessure. Ik train 4x oer week zwaar en heb een straks dieet. Ik merk beduidend meer honger. Dat is dus goed!

Voor UG t3 zou je wellicht tot 75mcg moeten gaan als ik zo de ervaringen hoor.

Oke thanks voor de tip, als ik samen met de T3 en goede voeding 4% kan zakken zou wel mooi zijn, dan sta ik rond de 6% :P
 
Ik moet over 2 weken weer meten. Dan weet ik hoeveel ik gezakt ben in %. Ik zal het hier posten dan

4% zou lekker zijn. 6% is wel erg laag btw. Ik heb gehoord van mensen die in 8-10 weken 6-7% gezakt. (Dit waren zeker geen vetzakken om mee te beginnen)
 
Ik moet over 2 weken weer meten. Dan weet ik hoeveel ik gezakt ben in %. Ik zal het hier posten dan

4% zou lekker zijn. 6% is wel erg laag btw. Ik heb gehoord van mensen die in 8-10 weken 6-7% gezakt. (Dit waren zeker geen vetzakken om mee te beginnen)

Boh dat is wel zieke shit dan haha, jaa ik wil deze zomer ook lekker droog zijn. Niet dat ik dat niet ben op 10% maar 6% ziet toch weer wat beter uit. Maar 6-7% zakken is wel facking veel :D
 
Beesten, even niet gelogd omdat ik nog weinig merk .. Heb wel slapeloze zwetende nachten en soms een tikkeltje agressief dat ik me echt moet inhouden :o Het gewicht blijft wel lekker stijgen en ik ga morgen proberen op de squats 155 te gooien dus 5kg meer dan vorige week.

15-03 89,4kg
20-01 91,1kg (1,7+) vp: 11,0

Bijna 2kg in een week dus niet verkeerd en ik denk dat wanneer de tren goed inslaat ik lekker ga knallen :D Morgen post ik de benen training of zondag. Tenminste als er vandaag niet gefeest wordt dan :P
 
Benieuwd naar het eindresultaat.

Ga je die foto's ook nog uploaden tijdens de kuur?
 
Benieuwd naar het eindresultaat.

Ga je die foto's ook nog uploaden tijdens de kuur?
Zodra er wat verschil is te zien, upload ik wat foto's ja :)
Time Traveling?

15 maart naar 20 januari [emoji33]
Ohh foutje :o

Overigens gister met 40mg nolva begonnen voor beginnende gyno wat ik heb (knoppeltje) maar zal waarschijnlijk toch niet werken bij de tren maar ik hoop het wel, anders volgende week aromasin ofzo kopen. Ook mijn gewicht is beetje gedaald, maar of dat door de nolva komt?

Morgen of vandaag ook beginnen met T3 :D Zometteen naar de gym om lekker schouders te knallen, deze week even kijken of ik nog wat leuke foto's kan maken
 
Back
Naar boven