XXL Nutrition

Test-E 250mg + Tren E 400mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke thanks, zal eens kijken of ik het hiermee stabiel kan houden en zo niet ga ik overwegen om letro te nemen want ik wil niet het risico lopen om een knobbeltje over te houden.. Rest van de kuur eigenlijk geen problemen gelukkig alleen snachts vaak wakker worden.

Morgenvroeg chestworkout, kijken hoevaak ik deze x de 45kgs krijg geduw incline


Letro helpt zeker tegen gyno als je goede letro hebt.
 
Letro helpt zeker tegen gyno als je goede letro hebt.

Als de gyno toeneemt dan zet ik bij de volgende prik 125mg test en ga ik letro overwegen, jammer dat het al zo vroeg in de kuur begint want begin net lekker te knallen
 
Vanmorgen woog ik 93,6kg op de weegschaal maar ik weeg al een week op de 93 dus moet maar eens de kcals omhoog schroeven, qwa kracht gaat ook wel lekker denk ik.

Incline dumbel press 3x8x45kg~ , morgen gaat de 5e inject erin maar ben nog aan het twijfelen of ik 250mg test of 125mg test doe ivm de gyno .. Nog steeds knobbeltje maar ik kan niet zeggen of het erger is geworden of niet, wat zouden jullie doen ? Wil ook geen gains moeten inleveren eigenlijk als het na de kuur ook zou wegtrekken

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Bump
 
Vanmorgen woog ik 93,6kg op de weegschaal maar ik weeg al een week op de 93 dus moet maar eens de kcals omhoog schroeven, qwa kracht gaat ook wel lekker denk ik.

Incline dumbel press 3x8x45kg~ , morgen gaat de 5e inject erin maar ben nog aan het twijfelen of ik 250mg test of 125mg test doe ivm de gyno .. Nog steeds knobbeltje maar ik kan niet zeggen of het erger is geworden of niet, wat zouden jullie doen ? Wil ook geen gains moeten inleveren eigenlijk als het na de kuur ook zou wegtrekken

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Bump

je levert geen gains in hoor. (vocht wel)
je moet nog een redelijke tijd in deze kuur zie ik dus zou het zeker eens overwegen !
 
je levert geen gains in hoor. (vocht wel)
je moet nog een redelijke tijd in deze kuur zie ik dus zou het zeker eens overwegen !

Ik heb net 250test en 400tren gezet, wordt het nu echt erger dan verlaag ik de testosterone naar 125 en slik momenteel 10mg nolvadex per dag met 25mcg T3. Vanmorgen 94,4kg maar weet niet zeker of dit klopt !! Straks benen trainen mits dat gaat met mijn knie, hoop het wel !! Denk dat ik niet te zwaar ga en puur op de pomp ga trainen is misschien beter voor mijn knie ipv 160 te squatten
 
Je gewicht schiet omhoog want je bent gestart op 87 kilo toch? Als dat zo is zou ik toch iets van nolva/ari/letro nemen...
 
Je gewicht schiet omhoog want je bent gestart op 87 kilo toch? Als dat zo is zou ik toch iets van nolva/ari/letro nemen...

Ik slik nolva op 10mg per dag maar volgens mij werkt het niet echt en merk ook dat gewrichten wat stroefer zijn. Jij raad dus echt letro aan ? Ik heb wel totaal geen puffy nips alleen knobbeltjes, anders is het misschien een idee om inderdaad ari/letro te pakken maar ik weet niet of ari gaat werken dus dan zou ik letro al moeten pakken. Het idee dat ik een knobbel heb is niet fijn maar heb er ook niet vertrouwen in als ik letro of ari pak dat die weg gaat als ik dat bij andere zie.

Training ging wel lekker !! Helaas niet kunnen squatten maar wel andere dingen.
Paar highlights:

Leg Extension
20x70
20x90kg
15x100
12x110
Ff lekker op de pomp trainen

Dumbells shoulder press
12x27,5kg
12x32,5kg
11x35kgkg
2x42,5kg FIRST TIME EVER!!PR

SHOULDER BARBEL PRESS
12x40kg
12x50kg
12x60kg
12x70kg
8x75kg

Gewicht schiet lekker omhoog inderdaad en vanavond nog flink vreten en zal ik morgen weer wat gewicht erbij hebben, HEEEERLIJK!! :D
 
Ari of letro slikken bro anders gaat die knobbel alleen maar groter en groter worden.
 
Ari of letro slikken bro anders gaat die knobbel alleen maar groter en groter worden.

Kan beter beter eerst ari pakken he, zou alleen jammer zijn als dat niet werkt en alsnog letro moet pakken. Is toch weer f 50 euro voor zo potje. Arimidex dus ? Geen Aromasin toch ??

Ga het denk dan deze week maar halen

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Want had gelezen dat Armidex de oestroegeen levels omlaag haalt dus de gyno niet erger zou worden maar het doet het ook niet verminderen. Dan zou letro al beter zijn maar zitten ook sides aanvast. Heb jij ook gyno gekregen van tren en wat heb jij gedaan ? Alvast bedankt voor de reacties ;)

Ben het er wel mee eens dat het niet erger moet worden, maar als het na de kuur kan weg trekken zou Ari genoeg kunnen zijn om de groei voor nu te stoppen en na de kuur hopelijk weg trekt?
 
Kan beter beter eerst ari pakken he, zou alleen jammer zijn als dat niet werkt en alsnog letro moet pakken. Is toch weer f 50 euro voor zo potje. Arimidex dus ? Geen Aromasin toch ??

Ga het denk dan deze week maar halen

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Want had gelezen dat Armidex de oestroegeen levels omlaag haalt dus de gyno niet erger zou worden maar het doet het ook niet verminderen. Dan zou letro al beter zijn maar zitten ook sides aanvast. Heb jij ook gyno gekregen van tren en wat heb jij gedaan ? Alvast bedankt voor de reacties ;)

Ben het er wel mee eens dat het niet erger moet worden, maar als het na de kuur kan weg trekken zou Ari genoeg kunnen zijn om de groei voor nu te stoppen en na de kuur hopelijk weg trekt?


Ik heb gyno gekregen tijdens het beroemde cools kuurtje test/primo. 8 jaar geleden mocht ik kuren met wat ik wou en nergens last van. Toen had ik zelfs nog nooit gehoord van ari of letro...

Maar ik zit er nu mee en heb ook eerst aangekloot met nolva dan aromasin dan arimidex en nu dus letro. Ik had toen beter gewoon direct arimidex geslikt of letro genomen.

Arimidex gaat het zeker kleiner maken dan dat het nu is.
 
Ik heb gyno gekregen tijdens het beroemde cools kuurtje test/primo. 8 jaar geleden mocht ik kuren met wat ik wou en nergens last van. Toen had ik zelfs nog nooit gehoord van ari of letro...

Maar ik zit er nu mee en heb ook eerst aangekloot met nolva dan aromasin dan arimidex en nu dus letro. Ik had toen beter gewoon direct arimidex geslikt of letro genomen.

Arimidex gaat het zeker kleiner maken dan dat het nu is.

Oke man thanks, ik heb 1 potje besteld dit is voorlopig genoeg ?? Welke dosis zou ik moeten pakken ?
Net een paar foto's geschoten maar zo heel veel verschil zie je nog niet volgens mij op de foto's, jammer dat ik geen goede belichting heb maar dit komt nog wel ! Volgende keer laat ik ze door iemand anders maken dan kan ik betere poses maken :) Zodra ik de 96kg bereik komt er sowieso paar fatsoenlijke ;)

FOTO'S - 94,4kg
2vma39x.jpg

b96hxc.jpg

Morgen staat rug en biceps op de planning, moet 180kg gaan deadliften om meer dan de vorige keer te doen dus ben benieuwd ! Vorige x preacher curls met 32,5kg gedaan dus in principe zou ik nu 34 moeten proberen :D
 
Ziet er toch goed uit bro!


Arimidex op 1 mg/dag starten de eerste 10 dagen. Je zal dan wel snel merken of het aanslaagt of niet.
 
Ziet er toch goed uit bro!


Arimidex op 1 mg/dag starten de eerste 10 dagen. Je zal dan wel snel merken of het aanslaagt of niet.

Thanks !! Morgen eens de 52,5kg incline dumbels proberen maar dan moet ik wel echt een goede dag hebben ..

Binnenkort naar een festival, daydream .. Nu is de keuze tussen alcohol of beetje mdma maar wat is verstandiger ? Alcohol valt weer zwaarder op de lever en aangezien ik nu al kuur en mdma val je weer wat van af wat ook niet ideaal is:(
 
Ik heb arimidex nu thuis liggen, nolva gestop wan mijn blessure aan me knie werd hierdoor ook duidelijk erger .. Kon niet meer squatten maar arimidex gaat hier ook voor zorgen, is 1 tablet per 3 dagen niet voldoende?
 
Thanks !! Morgen eens de 52,5kg incline dumbels proberen maar dan moet ik wel echt een goede dag hebben ..

Binnenkort naar een festival, daydream .. Nu is de keuze tussen alcohol of beetje mdma maar wat is verstandiger ? Alcohol valt weer zwaarder op de lever en aangezien ik nu al kuur en mdma val je weer wat van af wat ook niet ideaal is:(

Kuren is "clean" blijven.

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

Ik heb arimidex nu thuis liggen, nolva gestop wan mijn blessure aan me knie werd hierdoor ook duidelijk erger .. Kon niet meer squatten maar arimidex gaat hier ook voor zorgen, is 1 tablet per 3 dagen niet voldoende?

Dit gaat iets zijn dat je zelf gaat moeten ondervinden door te proberen.
 
Kuren is clean blijven

Mee eens, maar als je dan toch iets wil pakken pak dan alcohol. Mocht je fout gaan dan weet de hulpverlener niet wat je nog meer gebruikt.
 
Oke duidelijk ;) Eerst eens de paasdagen doorkomen maar paar dagen beetje cheaten is niet zo erg :D
Vandaag weer een prik gehad, de 6e namelijk .. Jammer dat mijn gym morgen dicht is maar misschien toch maar ergens anders trainen.

Vandaag kan de HCG niet gezet worden, normaal wordt deze op de zondag/woensdag gezet. Wat is hier de beste oplossing voor ? Gewoon morgen zetten en dan ook de woensdag ?
 
ik ga hoogstwaarschijnlijk hetzelfde doen.
alleen wat het is verschil tussen 2ml test met 2ml tren.. of 1ml test met 2ml tren..
hou je met de eerste optie minder vocht vast of?
 
ik ga hoogstwaarschijnlijk hetzelfde doen.
alleen wat het is verschil tussen 2ml test met 2ml tren.. of 1ml test met 2ml tren..
hou je met de eerste optie minder vocht vast of?
Iets lager in test ga je idd wat minder vocht vasthouden. Tren komt beter tot zen recht. Heb zelf 250 test met 600 tren gedaan super kuur. Geen vocht echte tren look en geen tren sides buiten lichte gyno
 
Iets lager in test ga je idd wat minder vocht vasthouden. Tren komt beter tot zen recht. Heb zelf 250 test met 600 tren gedaan super kuur. Geen vocht echte tren look en geen tren sides buiten lichte gyno

Ik heb ook een lichte knobbel inderdaad maar slik nu arimidex 1mg per dag maar maak me hier niet meer zo zorgen om, zal wel wegtrekken na de kuur :) Vandaag borst getraind en triceps echt een goede pomp! Morgen benen als dat gaat met biceps en nek.

Morgenvroeg zal ik me wegen maar zal wel rond de 95 zitten dus tot nu toe 7kg erbij :)
 
Back
Naar boven