Fitness Seller

Test E 250MG - Tren E 400MG

Bezoekers in dit topic

Zit momenteel aan het zelfde kuurtje. Tren kan je idd vermoeien. Slecht slapen niet echt last van, maar wel korte nachtjes.

Beetje cardio zorgt wel dat je fitter voelt.
 
Welk merk test gebruikt gre?

Ik gebruik GS.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Zit momenteel aan het zelfde kuurtje. Tren kan je idd vermoeien. Slecht slapen niet echt last van, maar wel korte nachtjes.

Beetje cardio zorgt wel dat je fitter voelt.

Cardio heb ik idd toegevoegd sinds kort, even kijken of het helpt.

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Sorry gasten! al even geen update van mijn kant, dit omdat ik het druk had en vaak erg moe na me werk en trainingen.

Maar het trainen gaat perfect, merk echt dat ik veel meer kracht heb. Momenteel sta ik op 93kg met 14%. Ben er niet ontevreden over.

Heb wel een probleem ontdekt sinds vanochtend.... GYNO :'(
Al even niet op gecontroleerd en vanochtend toch even gevoeld... Voelde vlak naast me linkertepel een keihard knobbeltje en het deed echt pijn als k er op drukte.

Nu heb ik Nolva liggen en Letro, wat raden jullie aan om te doen? Moet er echt vanaf, voel me er gelijk depressief door...
 
Tamoxifen (nolva). Je bent uiteindelijk geen t3 gaan gebruiken toch?
 
Tamoxifen (nolva). Je bent uiteindelijk geen t3 gaan gebruiken toch?

Nee klopt, ik gebruik geen t3.
Dus gewoon nolvadex Is voldoende?
 
Vandaag dus begonnen met letro en nolva.
Ik neem een halve letro in de ochtend met 20mg nolva en in de avond de andere helft letro met weer 20mg nolva.
Hoop dat het hiermee weg gaat. Als het minder wordt halveer ik de doseringen en blijf daarna nog als het weg is, preventief nolva erbij slikken. Moet dus alleen nog kijken wat ik ga doen met me nakuur.
Iemand suggesties?

Volgende week gaan we al de 5e week in! Resultaten zijn goed te zien in de spiegel, ben er blij mee.
Vanaf maandag komt er waarschijnlijk ook nog Clen bij, is dit te doen icm letro?
 
Meteen letro en nolva erboven op? Letro zou de job alleen al meer als voldoende moeten doen..

Eerste tren kuur was ook net 250 test 400 tren

vanaf week 4 gyno ontwikkeld, geen AI genomen, gewoon tren blijven doornemen.
Na droppen van tren nam de gyno stuk af, en tijdens pct met arofixen gereduceerd tot 95%

Net 2de tren kuur 250 test 600 tren, zelfde verhaal, vanaf week 4 gyno linker tepel.
Wederom tijdens blast niets genomen van AI, na droppen van de tren en ingaan van de cruise slonk de gyno wederom.
Heb nu 2 weekjes 3 x per week 1 tab aromasin genomen en wederom gyno volledig weg.

ALs het je toch zo stoort zou ik idd een AI nemen, maar voorkeur gaat uit naar Aromasin.
Kans zit er uiteraard in dat het gewoon wegtrekt na droppen van de tren, zoals bij mij.
 
Meteen letro en nolva erboven op? Letro zou de job alleen al meer als voldoende moeten doen..

Eerste tren kuur was ook net 250 test 400 tren

vanaf week 4 gyno ontwikkeld, geen AI genomen, gewoon tren blijven doornemen.
Na droppen van tren nam de gyno stuk af, en tijdens pct met arofixen gereduceerd tot 95%

Net 2de tren kuur 250 test 600 tren, zelfde verhaal, vanaf week 4 gyno linker tepel.
Wederom tijdens blast niets genomen van AI, na droppen van de tren en ingaan van de cruise slonk de gyno wederom.
Heb nu 2 weekjes 3 x per week 1 tab aromasin genomen en wederom gyno volledig weg.

ALs het je toch zo stoort zou ik idd een AI nemen, maar voorkeur gaat uit naar Aromasin.
Kans zit er uiteraard in dat het gewoon wegtrekt na droppen van de tren, zoals bij mij.

Ik hoop natuurlijk dat het dalijk na de tren gewoon wegtrekt. Maar wil het zekere voor het onzekere.
Ga nu de 5e week in, dus het duurt nog wel even voordat de tren eruit gaat.
 
Weer even een vraagje!!

Omdat ik niet heel erg last heb van de sides van tren (op een beetje zweten en sneller buiten adem na).
Zal ik daarom me tren verhogen naar 600? Of is dit heel erg nadelig voor de gyno?
 
Weer even een vraagje!!

Omdat ik niet heel erg last heb van de sides van tren (op een beetje zweten en sneller buiten adem na).
Zal ik daarom me tren verhogen naar 600? Of is dit heel erg nadelig voor de gyno?
Zou je tren niet verhogen gewoon omdat je amper sides ervaart. Ga je nog steeds goed vooruit? Houden zo..

Aangezien je je zo druk maakt in je gyno vind ik het raar dat je denkt aan de tren te verhogen. Je neemt nolva en letro maar tegelijk zou je de tren willen verhogen.. beetje tegenstrijdig gezien je gyno situatie
 
Zou je tren niet verhogen gewoon omdat je amper sides ervaart. Ga je nog steeds goed vooruit? Houden zo..

Aangezien je je zo druk maakt in je gyno vind ik het raar dat je denkt aan de tren te verhogen. Je neemt nolva en letro maar tegelijk zou je de tren willen verhogen.. beetje tegenstrijdig gezien je gyno situatie

Niet echt het gevoel meer dat ik vooruit ga, gewicht blijft hangen, kracht blijft ook hetzelfde.

Ik dacht daar wel aan, maar omdat het er nu toch al zit, zou het verhogen het dan erger maken?
 
Niet echt het gevoel meer dat ik vooruit ga, gewicht blijft hangen, kracht blijft ook hetzelfde.

Ik dacht daar wel aan, maar omdat het er nu toch al zit, zou het verhogen het dan erger maken?
2 dagn geleden was je al best tevreden over de spiegel enzo. Probeer eventueel eerst iets anders meer voeding aangezien je ook meer weegt nu. Spelen met je set en rep range. Kans zit er zeker in dat je gyno erger wordt als je de tren upped
 
2 dagn geleden was je al best tevreden over de spiegel enzo. Probeer eventueel eerst iets anders meer voeding aangezien je ook meer weegt nu. Spelen met je set en rep range. Kans zit er zeker in dat je gyno erger wordt als je de tren upped

Dan hou ik me tren nog even zo!
 
Dan hou ik me tren nog even zo!
Goede beslissing! Zeker met je gyno. Tren is bij mij optimaal rond week 6/7 zelfs op 600mg per week.
 
Wat was je gewicht en bf% vóór je 1e kuur test 500mg 12 weken?

was volgens mij rond de 77/80 kg en bf weet ik niet precies, maar was wel richting de 10
 
Weer even een update.
6e week tren gaat in!
Aders poppen er goed uit tijden de trainingen, merk ook dat ik goed droog aan het worden ben.
Blokken op me buik komen eindelijk tevoorschijn. Sinds deze week ook met Clen begonnen. Wereldspul!

Mijn gewicht is nog steeds rond de 90kg en me vet 12%.
Me eten heb ik wel iets verhoogd qua kcal. Wat meer eiwitten erbij gedaan.

Over de gyno dan nog even, het is wel en stuk kleiner geworden maar nog niet geheel weg. Zit nog steeds met de letro en nolva.
Merk wel dat de letro een grote impact heeft op me libido. Tijdens de daad wordt die gewoon slap. Of soms gebeurd er gewoon helemaal niks.
Waar ik eerst heel de dag aan niks anders dacht dan sex, heb ik dat nu totaal niet meer...
 
Welk merk letro heb je? Mag in PM

Letro is idd dodelijk voor je dick. Maar ik had dat pas bij 4 mg per dag en dan wou hij bijna niet meer klaar komen, bleef wel hard. Letro eruit gegooid en na een dikke week alles weer normaal.
 
Weer even een update.
6e week tren gaat in!
Aders poppen er goed uit tijden de trainingen, merk ook dat ik goed droog aan het worden ben.
Blokken op me buik komen eindelijk tevoorschijn. Sinds deze week ook met Clen begonnen. Wereldspul!

Mijn gewicht is nog steeds rond de 90kg en me vet 12%.
Me eten heb ik wel iets verhoogd qua kcal. Wat meer eiwitten erbij gedaan.

Over de gyno dan nog even, het is wel en stuk kleiner geworden maar nog niet geheel weg. Zit nog steeds met de letro en nolva.
Merk wel dat de letro een grote impact heeft op me libido. Tijdens de daad wordt die gewoon slap. Of soms gebeurd er gewoon helemaal niks.
Waar ik eerst heel de dag aan niks anders dacht dan sex, heb ik dat nu totaal niet meer...


Dus nu voeding verhoogd? Zat je eerst ook al boven onderhoud of op onderhoud?

Hoe is het met de night sweats en slapeloosheid?

Edit: ik lees net in je begin post dat je bij begin van de kuur al op 90kg en 14% zat. Nu nog steeds 90kg en 12%.

Gaat alles wel volgens plan? Je zou wat meer resultaat verwachten na 6 weken naar alleen 2% eraf. Of lees ik het verkeerd?
 
Laatst bewerkt:
Welk merk letro heb je? Mag in PM

Letro is idd dodelijk voor je dick. Maar ik had dat pas bij 4 mg per dag en dan wou hij bijna niet meer klaar komen, bleef wel hard. Letro eruit gegooid en na een dikke week alles weer normaal.

Je hebt PM!

Raar dat ik het dan al op 1mg heb...
Hij wordt wel hard, maar halverwege kapt die opeens...
En met kamagra lukt het wel, maar ja, om nou voor elk potje sex dat te gaan slikken.... zie ik ook niet zo zitten.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Dus nu voeding verhoogd? Zat je eerst ook al boven onderhoud of op onderhoud?

Hoe is het met de night sweats en slapeloosheid?

Edit: ik lees net in je begin post dat je bij begin van de kuur al op 90kg en 14% zat. Nu nog steeds 90kg en 12%.

Gaat alles wel volgens plan? Je zou wat meer resultaat verwachten na 6 weken naar alleen 2% eraf. Of lees ik het verkeerd?

Ja voeding verhoogd idd, ik zat eerst iets eronder. Daarna op onderhoud gaan eten. En nu dus 200 boven onderhoud.

Slapeloosheid is er zeker nog en lijkt met de clen erbij wel erger geworden.
Zweten heb ik niet altijd last van. Maar als ik er last van heb, ben ik ook echt zeikesnat.

Ik vind alles goed gaan! Mijn doel was niet om veel meer massa te pakken, maar wel alles wat ik had te behouden en me vet percentage zo ver naar beneden te krijgen. Misschien dat nu, na het verhogen van de voeding nog wat massa erbij komt? Het heeft bij mij geen prio nu om massa aan te komen.
 
Zou je dan niet juist wat lager gaan met je cals als je je vet% wilt verlangen? 12% is niet heel bijzonder, toch? Ik zit nu zelf op 11% en ben daar echt niet tevreden mee [emoji19]
 
Back
Naar boven