XXL Nutrition

Test E 250MG - Tren E 400MG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je libidodip en gyno krijgt tijdens tren/deca moet je je eens gaan verdiepen in Cabergoline (Cabaser/Dostinex) verlaagd je prolactine. Letro kun je dan ook weglaten want die zorgt sowieso voor een limpdick doordat je hele A:E conversie platligt. Heb je toevallig ook al last van je gewrichten? (uitdroging door letro)
 
Als je libidodip en gyno krijgt tijdens tren/deca moet je je eens gaan verdiepen in Cabergoline (Cabaser/Dostinex) verlaagd je prolactine. Letro kun je dan ook weglaten want die zorgt sowieso voor een limpdick doordat je hele A:E conversie platligt. Heb je toevallig ook al last van je gewrichten? (uitdroging door letro)

Ik weet niet zeker of de libido dip door de tren komt. In week 4 van de tren merkte ik gyno op en ben toen begonnen met de letro. Voor de letro leek ik wel een sex machine. Dacht alleen maar aan sex en kon ook blijven gaan, weet niet of dit door de tren komt?
Ik heb verder geen last van droge gewrichten, dat had ik eerst wel maar slik nu veel omega 3 en dit werkt goed. Eerst had ik pijnlijke handen met knijpen bijvoorbeeld.
 
Als je libidodip en gyno krijgt tijdens tren/deca moet je je eens gaan verdiepen in Cabergoline (Cabaser/Dostinex) verlaagd je prolactine. Letro kun je dan ook weglaten want die zorgt sowieso voor een limpdick doordat je hele A:E conversie platligt. Heb je toevallig ook al last van je gewrichten? (uitdroging door letro)

Hier effe op inpikken :p

Men vorige blast werd men gyno (opgezwollen klier) ook groter toen ik met tren starte, ging eigenlijk vrij snel. Toen ook arimidex en daarna letro geslikt maar daar bleef het enkel stabiel mee. Toen de tren er terug uit ging was ik er na 3-4 weken bijna volledig van verlost.

Deze week start ik met een nieuwe blast met een kleine hoeveelheid deca (200 mg/week). Zou ik de cabergoline het beste al in huis halen?

Welke dosis raad je aan? 0.5 mg per week ?
 
Hier effe op inpikken :p Men vorige blast werd men gyno (opgezwollen klier) ook groter toen ik met tren starte, ging eigenlijk vrij snel. Toen ook arimidex en daarna letro geslikt maar daar bleef het enkel stabiel mee. Toen de tren er terug uit ging was ik er na 3-4 weken bijna volledig van verlost. Deze week start ik met een nieuwe blast met een kleine hoeveelheid deca (200 mg/week). Zou ik de cabergoline het beste al in huis halen? Welke dosis raad je aan? 0.5 mg per week ?

0.5mg pw idd, evt 0.5mg E3D als je op extreme doses gaat zitten en je denkt het nodig te hebben.
 
Als je libidodip en gyno krijgt tijdens tren/deca moet je je eens gaan verdiepen in Cabergoline (Cabaser/Dostinex) verlaagd je prolactine. Letro kun je dan ook weglaten want die zorgt sowieso voor een limpdick doordat je hele A:E conversie platligt. Heb je toevallig ook al last van je gewrichten? (uitdroging door letro)


Dit riep ik een paar weken terug ook al maar de meesten zijn er niet bekend mee.
 
0.5mg pw idd, evt 0.5mg E3D als je op extreme doses gaat zitten en je denkt het nodig te hebben.

Extreme doseringen zal ik niet snel zetten maar bij de minste tren heb ik het al zitten, ben héél gevoelig voor gyno.

Wil deze winter eens test/tren/dbol proberen en ik weet nu al dat de gyno dan ook gaat feesten ;)
 
Extreme doseringen zal ik niet snel zetten maar bij de minste tren heb ik het al zitten, ben héél gevoelig voor gyno.

Wil deze winter eens test/tren/dbol proberen en ik weet nu al dat de gyno dan ook gaat feesten ;)

Jij bent op dit moment ook aan het cruisen? Mag ik vragen wanneer je weer gaat blasten? En zo ja, welke blast dan?
 
Tot nu toe nog steeds op 250MG TEST E per week.
Ben nog steeds op zoek naar een volgende kuur. Dat wordt sowieso test en tren, maar misschien nog iets erbij?

Ben een beetje huiverig voor deca, omdat dit libido problemen zou kunnen geven en dat wil ik echt niet meer.
Met test en tren gelukkig totaal geen last van!
 
Tot nu toe nog steeds op 250MG TEST E per week. Ben nog steeds op zoek naar een volgende kuur. Dat wordt sowieso test en tren, maar misschien nog iets erbij? Ben een beetje huiverig voor deca, omdat dit libido problemen zou kunnen geven en dat wil ik echt niet meer. Met test en tren gelukkig totaal geen last van!

spreek je uit ervaring? hoeveel heb je uiteindelijk gegained met je kuur tot nu toe?
 
spreek je uit ervaring? hoeveel heb je uiteindelijk gegained met je kuur tot nu toe?

Helaas wel, heb letro geslikt tegen gyno. 0,0 libido en als je net aan het begin van een relatie staat is dat niet fijn.

sinds vorig jaar zomer tot nu toe 13kg en een stuk droger. Sta nu op 9/10%
 
Back
Naar boven