XXL Nutrition

Test E 250MG - Tren E 400MG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drippy

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2011
Berichten
214
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Hallo beesten!

Ik ga hier proberen mijn kuur te loggen.
Maandag 06-04-2015 gestart met mijn 2e kuur, Test E met Tren E.

Mijn eerste kuur was 12 weken 500MG Test E met Winny kickstart.
Daar heb ik 88kg met 15% aan overgehouden uiteindelijk.

Nu dan me tweede kuur Test E met Tren E.
Op dit moment ben ik 90kg met 14%, mijn doel is om naar de 10% te gaan.
Zondag voor de eerste prik had ik me gewogen op 86kg. Nu precies een week later zit er 4kg bij ???

Ik prik op maandag 250MG Test E met 200MG Tren E, op donderdag gaat de 2e helft Tren E erin (200MG).

Wat ik nu al merk bij de trainingen (Placebo???) is dat ik meer pomp heb en vooral me aderen eruit springen.
Slapen is ook nog een dingetje, als ik me omdraai wordt ik wakker. Dus echt veel slaap krijg ik niet...
Overdag ben ik wel gewoon opgewekt op me werk, en me trainingen pompen nog beter als voorheen.

Voor ik met deze kuur begon heb ik eerst een kleine cut ingelast van -500 calorieën.
Nu ik met de kuur begonnen ben, zit ik op onderhoud, dat is +-3500kcal per dag.
Mocht ik vastlopen, of te veel vet aankomen dan wordt dit uiteraard aangepast. Wil zo droog mogelijk worden.

Ben reuze benieuwd naar de resultaten.

Als er genoeg interesse is, blijf ik door loggen. Foto's volgen nog!
 
Laatst bewerkt:
in. Ga een gelijkwaardig logje/kuur doen als ik gedropt ben in vet%
 
in. Ga een gelijkwaardig logje/kuur doen als ik gedropt ben in vet%

Wordt het je eerste? En tot welk percentage wil je komen voordat je begint?
 
Succes, zit aan hetzelfde + T3. Gaat wel lekker tot nu toe, 6e week net begonnen.
 
Wordt het je eerste? En tot welk percentage wil je komen voordat je begint?

Niet mijn eerste, wel mijn eerste sinds 2 jaar. Ik ben aggresief aan het cutten richting 15% en heroverweeg dan wanneer ik ga beginnen. Ligt er een beetje aan hoe alles loopt. Ik zit zelf te denken aan Test-2 250mg met tren-e 300mg (eventueel 400mg als ik goed reageer op de tren).
 
in! Succes bro!
 
Succes, zit aan hetzelfde + T3. Gaat wel lekker tot nu toe, 6e week net begonnen.

Is dat T3 wat? Het zorgt ook voor extra honger toch?

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

in! Succes bro!

Thanks!

Als er mensen geïnteresseerd zijn, kan ik ook wel mijn voedingsschema posten?
 
Is dat T3 wat? Het zorgt ook voor extra honger toch?

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------



Thanks!

Als er mensen geïnteresseerd zijn, kan ik ook wel mijn voedingsschema posten?

Doen. Verder ben ik ook benieuwd naar progressie foto's. :lifter:
 
Is dat T3 wat? Het zorgt ook voor extra honger toch?

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------



Thanks!

Als er mensen geïnteresseerd zijn, kan ik ook wel mijn voedingsschema posten?


Eerlijk gezegd niks gemerkt van meer honger, zelfs nu ik 400kcal onder onderhoud zit.
 
Doen. Verder ben ik ook benieuwd naar progressie foto's. :lifter:

Ik zal vanavond even me schema in een mooi overzicht zetten zodat het wat duidelijker is.
Foto's ga ik ook nog maken/laten maken. Me avatar is trouwens hoe ik eruit zag voor me bulk.

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Eerlijk gezegd niks gemerkt van meer honger, zelfs nu ik 400kcal onder onderhoud zit.

Oke, misschien dat dan ook maar overwegen. Zat nog te twijfelen over clen, maar hoor daar niet veel goeds over. En de tren zou me droog genoeg moeten krijgen. Mja, beetje extra hulp is nooit weg...


Ik zal vanavond even een update posten, zo benen trainen en daarna me derde pin.
Keep you updated!
 
Wel leuk dat je na je eerste kuur nog 2 kg gepakt hebt en een procent gezakt in vet :) Ik heb zo mijn vermoeden dat je de eerste kuur gedaan had terwijl je nog niet heel lang aan het trainen was?

Die 'sides' zit denk ik wat tussen de oren nog. Hoor niet vaak dat ze na 1 inject al slaapprobleempjes hebben op tren e.
Ik slaap gelukkig redelijk goed op ace op het moment, wel vaak wakker 's nachts maar lig niet uren te draaien gelukkig.
Veel succes met je kuur gast!
 
Allereerst, even me eetschema:
23tk0b8.png


Maaltijd 3 & 5 zijn een indicatie. Ik eet natuurlijk niet altijd precies hetzelfde voor lunch en avondeten. Het is wel vaak rijst met kip, maar kan de ene keer ook een stukje vis of biefstuk zijn.

Zojuist de 3e prik gehad. Heb het bekende "tren hoestje" gekregen. Ik had er gelukkig al een aantal keren over gelezen, dus wist wat me te wachten stond. Maar toch blijft het aardig benauwd :o

Vandaag stond benen op de planning, was een lekkere training.
Train nu op veel herhalingen in plaats van zo zwaar mogelijk.
Begonnen met squats, laatste setje 20x 110 gedaan. Ging wel erg lekker. Daarna nog Leg press, lunges, leg extension, leg curl en de kuiten + buik nog even gedaan.
Morgen borst en bicep!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Wel leuk dat je na je eerste kuur nog 2 kg gepakt hebt en een procent gezakt in vet :) Ik heb zo mijn vermoeden dat je de eerste kuur gedaan had terwijl je nog niet heel lang aan het trainen was?

Die 'sides' zit denk ik wat tussen de oren nog. Hoor niet vaak dat ze na 1 inject al slaapprobleempjes hebben op tren e.
Ik slaap gelukkig redelijk goed op ace op het moment, wel vaak wakker 's nachts maar lig niet uren te draaien gelukkig.
Veel succes met je kuur gast!

Ik was wel al een aantal jaar aan het trainen, maar ongeveer 2 jaar echt serieus. Na me eerste kuur ben ik veel meer gaan eten om de behaalde spiermassa zoveel mogelijk te behouden.
En misschien ben ik idd te vroeg begonnen. Maar mijn doel is ook niet om zo groot mogelijk te worden...
Ik wil gewoon een mooi fysiek, dat nog wel atletisch is. Het lichaam wat ik mooi vind is zoals van Jaco en Lazar (oke, misschien niet meer zo heel atletisch:p) Maar ik zie anabolen dus als een shortcut om sneller bij mijn doel te komen, inplaats van jaren naturel trainen en het fysiek wat ik wil op me 30ste te bereiken.

Wat de sides betreft.. Tsja het zou kunnen dat het tussen me oren zit idd, maar het slapen gaat echt niet makkelijk. Ik hoop vanavond op een betere nacht wat afgelopen nacht was het ook weer drama.
 
Lazar is aardig groot hoor :)

Je moet eens melatonine proberen als het slapen een probleem is.
 
Lazar is aardig groot hoor :)

Je moet eens melatonine proberen als het slapen een probleem is.

Ja klopt, maar dat is ongeveer wat ik wil, niet groter.

Melatonine ga ik idd even halen, kijken of het werkt. Alhoewel, vannacht heb ik prima geslapen, werd vanochtend alleen wel heel moe wakker...

Zojuist borst getraind. Was opzich een lekkere training met een goeie pomp.
Einde van de training was ik wel helemaal gesloopt. Hoop dus dat ik vanavond weer goed slaap.

donderdag alweer de 4e prik, heb er zin in!
 
Ik heb sinds mijn tweede week ook echt slaapproblemen door de tren, ben er intussen wel gewend aan geraakt maar het word er niet makkelijker op.
 
Melatonine is slechts een inslaper he ;)

In m'n eerste weken tren dacht ik er ook door van te slapen, na twee uur had ik echter weer plafond dienst
 
In, ben benieuwd.
Heb nog nooit gekuurd, maar wat ik heb gehoord is dit een goede kuur volgens mij :P

Veel success man,
 
Moet zeggen, afgelopen twee nachten gewoon weer goed geslapen. Maar ben nu na het trainen ook echt moe, heb moeite met wakker blijven. Hopelijk blijft dit gewoon zo.

Sinds vanochtend een akelig pijntje in me schouder, had dit al met trainen, maar het blijft nu gewoon de hele tijd. Hoop niet op een slijmbeurs ontsteking...
Kijk het nog even aan.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

In, ben benieuwd.
Heb nog nooit gekuurd, maar wat ik heb gehoord is dit een goede kuur volgens mij :P

Veel success man,

Ja, schijnt dat je hier goeie droge massa mee kan pakken. Dat willen we hebben natuurlijk!
 
In.

Ga dezelfde kuur doen over 6 weken maar wel een clean bulk. Jij doet het meer voor een vetdaling begrijp ik?
 
Back
Naar boven