MuscleMeat

Test E 250MG - Tren E 400MG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou je dan niet juist wat lager gaan met je cals als je je vet% wilt verlangen? 12% is niet heel bijzonder, toch? Ik zit nu zelf op 11% en ben daar echt niet tevreden mee [emoji19]

Nee ben ook zeker nog niet tevreden, kan nog lager, denk dat ik wel rond de 8 wil uitkomen.

Lees veel verhalen van mensen die aan de tren zitten en dan op onderhoud eten, en zo toch vet afvallen en spier massa behouden/aankomen. Ik ga dus even kijken wat voor mij werkt.
 
Nee ben ook zeker nog niet tevreden, kan nog lager, denk dat ik wel rond de 8 wil uitkomen.



Lees veel verhalen van mensen die aan de tren zitten en dan op onderhoud eten, en zo toch vet afvallen en spier massa behouden/aankomen. Ik ga dus even kijken wat voor mij werkt.


Ok, ik ben benieuwd! Ik begin zelf over een paar welen met dezelfde kuur, als het goed is.
 
Ok, ik ben benieuwd! Ik begin zelf over een paar welen met dezelfde kuur, als het goed is.

Ja ik kijk het even aan voor twee weken hoe het uitpakt.
Mocht het vet percentage niet zakken of te langzaam gaan, ga ik weer zakken in me kcal.
 
Waarom niet test ook verdelen in twee maal 125?
 
Waarom niet test ook verdelen in twee maal 125?

Waarom? Heeft dat nog voordelen?

Ik verdeel het nu op maandag 3ml en donderdag 2ml(tren only).
Vond 5ml in ene keer een beetje teveel :P
 
Zondag me laatste clen, en dan kap ik er ook direct mee.
Het is echt een onwijs goede fat burner, dat is zeker waar. Maar heb het gevoel dat alles kleiner wordt.
Had zelf al het idee dat me schouders minder waren, maar nu zei een maatje in de sportschool het ook al, dat het leek alsof me schouders kleiner waren geworden.

Top spul dat clen! Maar liever wat meer schouders en dan maar geen groeve op me buik..
 
Hoeveel clen nam je? En hoe lang?

Geen slaap problemen?
 
dubbel post

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

[/COLOR]
Hoeveel clen nam je? En hoe lang?

Geen slaap problemen?

Zit op 3 tabs van het bekende stieren merk. Zit nu in me tweede week.
Zondag neem ik de laatste.

Slaap problemen heb ik zeker wel, vooral het in slaap komen.
Je voelt constant je hart bonzen.

Nog ook even een update.
Trainingen gaan nog steeds super goed!
Me libido is wel op een dieptepunt denk ik. Gebeurt niks meer mee, wordt zelfs niet meer wakker met een ODOL.
Is dit iets om me zorgen over te maken? Of trekt dit weer weg na de letro/tren?
 
Donderdag gaat de laatste 200mg tren erin (eindelijk), zodra de tren eruit is kan ik ook stoppen met de letro. Hopelijk komt dan snel me libido weer terug...

Test blijf ik doorspuiten op 250mg per week en ga in december een nieuwe blast starten.
Iemand tips wat ik mee zal laten lopen tegen de gyno? Is nolva voldoende of aromasin beter?
En wat zal ik tijdens de volgende blast doen?

Dan nu de resultaten tot nu toe.
Schommel tussen de 90 en 92 kg, sta op 9%.
Heb ik mijn doel behaald? Jazeker, op papier wel.. Mijn doel was 90kg op 10%
Echter is me fysiek nog niet zoals ik het hebben wil, wil nog een stuk droger en iets groter mag ook wel :P
Vandaar dus de bridge en volgende blast.

Jullie nog adviezen?
 
Donderdag gaat de laatste 200mg tren erin (eindelijk), zodra de tren eruit is kan ik ook stoppen met de letro. Hopelijk komt dan snel me libido weer terug...

Test blijf ik doorspuiten op 250mg per week en ga in december een nieuwe blast starten.

Dan nu de resultaten tot nu toe.
Schommel tussen de 90 en 92 kg, sta op 9%.
Heb ik mijn doel behaald? Jazeker, op papier wel.. Mijn doel was 90kg op 10%
Echter is me fysiek nog niet zoals ik het hebben wil, wil nog een stuk droger en iets groter mag ook wel :P
Vandaar dus de bridge en volgende blast.

Jullie nog adviezen?

Lijkt een mooi resultaat man.
Ja je gaat jezelf nooit groot genoeg vinden, daar hebben meer BB'ers last van denk :p kan altijd een beetje beter.

Ik weet niet wat voor kuur je als blast wilt doen? als je weer op tren gaat kan je gyno verwachten. Dan kan je denk ik het beste aromasin mee laten lopen, maar hier heb ik niet super veel verstand van eerlijk gezegd.
 
Ik zou nolva blijven nemen en dan zou het tijdens je test cruise denk ik wel weg moeten gaan, hoop ik dan. Want dat ben ik ook van plan.
 
Donderdag gaat de laatste 200mg tren erin (eindelijk), zodra de tren eruit is kan ik ook stoppen met de letro. Hopelijk komt dan snel me libido weer terug...

Test blijf ik doorspuiten op 250mg per week en ga in december een nieuwe blast starten.
Iemand tips wat ik mee zal laten lopen tegen de gyno? Is nolva voldoende of aromasin beter?
En wat zal ik tijdens de volgende blast doen?

Dan nu de resultaten tot nu toe.
Schommel tussen de 90 en 92 kg, sta op 9%.
Heb ik mijn doel behaald? Jazeker, op papier wel.. Mijn doel was 90kg op 10%
Echter is me fysiek nog niet zoals ik het hebben wil, wil nog een stuk droger en iets groter mag ook wel :P
Vandaar dus de bridge en volgende blast.

Jullie nog adviezen?

Ga je serieus 5 maanden cruisen om in december pas weer te blasten??? :eek:
 
Lijkt een mooi resultaat man.
Ja je gaat jezelf nooit groot genoeg vinden, daar hebben meer BB'ers last van denk :p kan altijd een beetje beter.

Ik weet niet wat voor kuur je als blast wilt doen? als je weer op tren gaat kan je gyno verwachten. Dan kan je denk ik het beste aromasin mee laten lopen, maar hier heb ik niet super veel verstand van eerlijk gezegd.

Opzich een mooi resultaat idd, maar in de spiegel is het toch niet zoals ik verwacht had helaas.
Hahaha nee, je ziet het niet bij jezelf dat je groot bent. Hoe vaak mensen wel niet zeggen, zo je bent aardig gegroeid he? En dat ik dan bij mezelf denk, dat valt toch wel mee???

Me blast ben ik nog niet over uit, misschien wel weer tren ja, vind het geweldig spul! Op de gyno na dan :(
Hoor dus verschillende verhalen over aromasin en nolva.

Donderdag heb ik dus me laatste prik tren en laat dan nog 2 weken letro en nolva mee lopen.
Daarna ga ik over op alleen de nolva, hopen dat de gyno dan volledig weg trekt.

Dat 0,0 libido frustreert me aardig op het moment....

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ik zou nolva blijven nemen en dan zou het tijdens je test cruise denk ik wel weg moeten gaan, hoop ik dan. Want dat ben ik ook van plan.

Oke, thanks for the tip.
Heb je ook nog gedachten over aromasin?

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ga je serieus 5 maanden cruisen om in december pas weer te blasten??? :eek:

Ben er nog niet geheel over uit...
Blijf iig tot na de zomer op 250mg test E pw zitten.

Ben sowieso nog aan het uitzoeken wat die blast wordt. Ideeën?
 
Je gaat echt geen 5 maanden cruisen.... trust me.
 
Je gaat echt geen 5 maanden cruisen.... trust me.

Hahaha, nu ik het zo bedenk...
No change idd :P

Maar volgende kuur moet ik dus idd nog bedenken, maar dat komt nog.

Wat raden jullie me aan tijdens de cruise voor de gyno? Gewoon nolva op 20mg per dag?
 
Als de gyno niet verdwijnt 3 weken na je laatste tren inject zou ik nolva proberen op 10-20 mg/dag. Maar we weten natuurlijk niet hoe je gyno eruit ziet nu...
 
Ga je serieus 5 maanden cruisen om in december pas weer te blasten??? :eek:


Ik dacht precies hetzelfde :)

Je volgende blast zal wel weer tren worden denk ik als je het nu geweldig vond en je de sides goed kon hebben. Anders misschien NPP / deca, zou ik zelf nog overwegen. Als het toch winter is.

Ik ben eind juli klaar met mijn tren en ga ook nog even door met cruise 250 test erna tot eind aug / begin sept. Om gains goed vast te houden en mocht er na-nakuur acne komen dan is de zomer al voorbij.
 
Als de gyno niet verdwijnt 3 weken na je laatste tren inject zou ik nolva proberen op 10-20 mg/dag. Maar we weten natuurlijk niet hoe je gyno eruit ziet nu...

Wel de letro blijven doorslikken of die ook stoppen na de laatste tren injectie?

De gyno is nu nog een heel klein miniscuul knobbeltje, je moet
Echt je best doen om hem te vinden. Bijna geheel weg dus...
 
Wel de letro blijven doorslikken of die ook stoppen na de laatste tren injectie?

De gyno is nu nog een heel klein miniscuul knobbeltje, je moet
Echt je best doen om hem te vinden. Bijna geheel weg dus...

Als je gyno miniscuul is dan zou ik de letro stoppen 1 week na je laatste tren inject en verder gaan op 10 mg nolva per dag voor 14 dagen en dan stoppen met de nolva.

Zo zou ik het doen he. Er zijn waarschijnlijk nog andere oplossingen.
 
Ik dacht precies hetzelfde :)

Je volgende blast zal wel weer tren worden denk ik als je het nu geweldig vond en je de sides goed kon hebben. Anders misschien NPP / deca, zou ik zelf nog overwegen. Als het toch winter is.

Ik ben eind juli klaar met mijn tren en ga ook nog even door met cruise 250 test erna tot eind aug / begin sept. Om gains goed vast te houden en mocht er na-nakuur acne komen dan is de zomer al voorbij.

Ja de sides kon ik zeer goed hebben. Ben niet agressief van mezelf en werd dat van de tren ook totaal niet.
Verder heb ik alleen "last" van nacht zweten, maar dat is te overzien.
Ik ben wel een beetje huiverig voor deca, omdat dit ook nadelig zou kunnen zijn voor je libido?
Dat wil ik echt niet meer, heb het nu meegemaakt met de letro hoe dat is... En het is geen pretje.

Ik was eerst ook van plan om door te spuiten na de zomer zodat ik me gains goed vast te houden. Maar toen dacht ik waarom niet gelijk een andere kuur erachteraan? Ben toch nog niet waar ik zijn wil...

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Als je gyno miniscuul is dan zou ik de letro stoppen 1 week na je laatste tren inject en verder gaan op 10 mg nolva per dag voor 14 dagen en dan stoppen met de nolva.

Zo zou ik het doen he. Er zijn waarschijnlijk nog andere oplossingen.

Oke top, ik ga dit even aanhouden. Heb verder nergens anders een goed voorstel gelezen.
Ben echt zo blij als ik kan stoppen met de letro:D

Heb je een idee wat ik met me volgende kuur ernaast zal laten lopen? Als ik weer tren pak? Aromasin?
 
Back
Naar boven