AndroidHealthClinic

Test E 2x pw zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mittarrr

Cool Novice
Lid geworden
2 jun 2012
Berichten
80
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
84kg
Beste DBB'ers,

ik had een vraag of iemand ervaring heeft met test e 2 keer per week zetten. ben namelijk erg gevoelig voor acne en heb gehoord dat je met 2 keer zetten daar veel minder last van hebt en de waardes veel stabieler zijn.
 
oké euhm Whait................... What?
 
Test-E 2xpw zetten maakt je waardes idd een heel klein beetje stabieler. Let wel het is enanthaat, dus een groot verschil kan dit simpelweg niet gaan maken lijkt me.

Ik doe Test-E ook altijd 2xpw (vind prikken helemaal niet erg, en loop dan toch met het idee in me kop rond dat ik het allemaal zo goed mogelijk tracht te doen).
 
Hoger dosering = meer sides (oa meer acne)
 
vaker prikken is beter ja ,ook voor sides vanwegen bloed waardes maar dit heeft niks met acne te maken !
 
Ik prik me 500mg ook 2x per week, heb totaal geen last van acne gewoon 0. Ik heb geen vergelijkings materiaal hoe dat zou zijn met 1x in de week. Ik doe het gewoon vanwege betere bloedwaarde. En 1x of 2x in de week is wel degelijk een verschil met enanthaat. Wanneer je 1x prikt danzit er tussen je hoogste en laagste dag ruim 60% verschil in AAS wat in je bloed zit. Met 2x in de week is dit verschil velen malen kleiner.
 
Hmm oke jammer dat het van de acne niet waar is , maar dan gaan ik hem sowieso 2x pw zetten voor de waardes. bedankt iedereen ;)
 
Back
Naar boven