XXL Nutrition

Test-e 300mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heiligboontje18

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2012
Berichten
151
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Beste lezers,

Graag advies, mijn laatste kuur was z’n 5 jaar geleden en daarna ben ik over gegaan op TRT, nu zit ik weer na te denken om een wat extra massa te pakken.

01 - 10: 300mg test-e (naast m’n TRT)

Daarbij wil ik roacutane nemen en eventueel nolva mocht ik gyno klachten krijgen.

Wat raden jullie aan qua roa? Hg of ug

Gewicht zit nu rond de 96 kg op 10%bf

Misschien ook zinvol om te vermelden, in het verleden eigelijk wel alle kuur varianten geprobeerd,

Test-e 500mg (eerste kuur)
Test-e 1000mg
Test-e 1500mg / hgh 6iu (doorlopend)
Test-e 500mg / tren-e 400
Test-e 500mg / deca 400
Test-e 500mg / mast-e 600
Test-e 500mg / bold 600
 
Laatst bewerkt:
Als je de keuze hebt waarom niet voor HG gaan?
 
Voornamelijk prijs technisch, is het dat waard tov ug bijv?

Qua dosering zat ik op 20mg pd te denken, was in het verleden voldoende voor mij
 
Beste lezers,

Graag advies, mijn laatste kuur was z’n 5 jaar geleden en daarna ben ik over gegaan op TRT, nu zit ik weer na te denken om een wat extra massa te pakken.

01 - 10: 300mg test-e (naast m’n TRT)

Daarbij wil ik roacutane nemen en eventueel nolva mocht ik gyno klachten krijgen.

Wat raden jullie aan qua roa? Hg of ug

Gewicht zit nu rond de 96 kg op 10%bf

Misschien ook zinvol om te vermelden, in het verleden eigelijk wel alle kuur varianten geprobeerd,

Test-e 500mg (eerste kuur)
Test-e 1000mg
Test-e 1500mg / hgh 6iu
Test-e 500mg / tren-e 400
Test-e 500mg / deca 400
Test-e 500mg / mast-e 600
Test-e 500mg / bold 600
na deze kuren zou ik de 300mg Test E als Cruise zien.
Wat zijn je bloedwaarden eigenlijk nu ?
Gyno op 300mg E lijkt me sterk. Waarom ben je niet doorgegaan met HGH(op 2iuED)
 
na deze kuren zou ik de 300mg Test E als Cruise zien.
Wat zijn je bloedwaarden eigenlijk nu ?
Gyno op 300mg E lijkt me sterk. Waarom ben je niet doorgegaan met HGH(op 2iuED)
Hgh heb ik denk z’n 2 jaar gebruikt, rond 4iu / 6iu pd. En af en toe met insuline ernaast. Bloedwaarden zal ik er even bij zoeken, liggen ergens in de la

Jij zou zeggen 500mg minimum?
 
Hgh heb ik denk z’n 2 jaar gebruikt, rond 4iu / 6iu pd. En af en toe met insuline ernaast. Bloedwaarden zal ik er even bij zoeken, liggen ergens in de la

Jij zou zeggen 500mg minimum?
Wat is je doelstelling, of wat verwacht je ervan ?
Wat is je TRT-dose btw ?
 
Wat raden jullie aan qua roa? Hg of ug
Je wilt al roa gaan slikken voordat je überhaupt een pukkeltje ziet verschijnen?
Lijkt me wat enthousiast persoonlijk als je bekijkt hoe belastend dat spul is.
Natuurlijk als je een flinke acne achtergrond hebt is het handig om te hebben liggen.
 
Jij zou zeggen 500mg minimum?
Nee je hebt al vijf jaar niet meer gekuurd en sindsdien trt.
Je wilt die 300mg test e nemen bovenop je trt dose dus dan zit je waarschijnlijk al richting de 400mg totaal. Wat prima is!

Aangezien je toch al een tijd niet gekuurd hebt en mogelijk gevoelig voor acne en gyno bent, zou ik kiezen voor een slome opbouw.

Ervanuitgaande dat je 125mg test per week krijgt zou ik het volgende doen:

-Begin je cycle door test te verdubbelen, voeg 125mg toe tot een totaal van 250mg.
-Indien progressie afvlakt voeg 50mg test toe.
Ik zou elke verhoging minimaal 4 weken uitproberen.
Zo kun je in meerdere verhogingen opbouwen naar 400 totaal, melk je elke dosering volledig uit en kun je de blast ook langer doortrekken.

Op die manier kun je makkelijk een half jaar door zolang vertering en bodyfat op een goede plek blijft.
 
Niet moeilijk doen, gewoon kuur van 500mg (2x pw 250mg)
TS reageert niet meer, maar was wel online.
 
Ja niet moeilijk doen. De meeste bodybuilders kunnen natuurlijk alleen maar rekenen met hele milliliters.
Denk dat hier bijna niemand rekening houd met verlies wat achter blijft. Dus als je .5ml optrek krijg je veelal geen .5ml binnen;)
Verder maakt het ook weinig uit of je de ene keer .45ml injecteert en de volgende keer .55, of .5.
 
  • Like
Waarderingen: Aal1
Denk dat hier bijna niemand rekening houd met verlies wat achter blijft. Dus als je .5ml optrek krijg je veelal geen .5ml binnen;)
Verder maakt het ook weinig uit of je de ene keer .45ml injecteert en de volgende keer .55, of .5.
Hetgene dat je verliest is ook niet interessant.
Als je verhoogt van bijvoorbeeld 0.5 naar 0.7ml dan blijft het gedeelte dat achterblijft in je naald hetzelfde.
Met zulke hoeveelheden zou ik sowieso werken met slin pins en daar blijft zga niets in achter.
 
Hetgene dat je verliest is ook niet interessant.
Als je verhoogt van bijvoorbeeld 0.5 naar 0.7ml dan blijft het gedeelte dat achterblijft in je naald hetzelfde.
Met zulke hoeveelheden zou ik sowieso werken met slin pins en daar blijft zga niets in achter.
9 van de 10 gebruiken nog 40-50mm 21G voor in hun bil. Verder weet ik wel wat het verlies is, of wanneer er amper tot geen verlies is.
Dan kun je dat beter toelichten is je antwoord aan TS, ook ivm met je 50mg verhoging
 
9 van de 10 gebruiken nog 40-50mm 21G voor in hun bil. Verder weet ik wel wat het verlies is, of wanneer er amper tot geen verlies is.
Dan kun je dat beter toelichten is je antwoord aan TS
, ook ivm met je 50mg verhoging
Ja en nu licht ik iets toe en is het weer niet goed😂 Je bent gewoon een ouwe zeikerd
 
9 van de 10 gebruiken nog 40-50mm 21G voor in hun bil. Verder weet ik wel wat het verlies is, of wanneer er amper tot geen verlies is.
Dan kun je dat beter toelichten is je antwoord aan TS, ook ivm met je 50mg verhoging
Wat lul jij niemand gebruikt meer zo een naald tegenwoordig ouwe graftak
 
Wat lul jij niemand gebruikt meer zo een naald tegenwoordig ouwe graftak
Volgens mij leef jij onder een steen met je creatine caps onder je tong
 
Back
Naar boven