AndroidHealthClinic

Test e 500 cutkuur

Bezoekers in dit topic

Merry1986

Novice
Lid geworden
25 apr 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
hallo

Ik ben nieuw hier train ongeveer een jaar en wil nu aan mijn eerste kuur beginnen (cutkuur) 500 test e om de 5 dagen voor 12 weken. Ik zit eraan te denken winstrol erbij te pakken inject maar zit niet te er niet op te wachten om nog eens elke 2 dagen te injecteren.
leeftijd 31
194 cm
102 kg
vp 25.

Sinds de laatse 10 weken ben ik op mijn voeding aan het letten. Ben nu al 4,5 kg kwijt.

Mijn voeding ziet er zo uit.
7 uur
200 ml yoghurt mager
40 gram havermouth
20 gram whey isolaat
9 uur
1 appel
30 gram whey isolaat
12 uur 5x eiwit 2 boterhammen
3 uur 5x eiwit
6 uur
150 gram zilvervliesrijst
200 gram kip gekruid sambal
8 uur
200 ml yoghurt mager
40 gram havermouth
20 gram whey

Na de training pak ik altijd nog een shake van 30 gram

Trainingsdagen zijn
Ma rust
Di borst tricpeps
Wo schouders benen buik
Do rug biceps
Vrij rust
Za borst triceps buik
Zo schouders benen
En dan dinsdag weer rug biceps doorlopend.
Ik train alles 4 oefeningen en 4 sets 12,10,8,6

Nu wil ik tijdens de kuur 4 dagen trainen 1 dag rust en dan weer 4 dagen trainen.
Zodat als de spuit eringaat mijn eerste trainingsdag is. Nu heb ik een paar vragen nog

Hoe zit het met mijn voedingschema heb 200 gram eiwitten per dag.
Moet ik mijn trainingschema aanpassen?
Wat kan ik verwachten van deze kuur.
Mijn doel is om op 15 procent uit te komen en rond de 105 te wegen is dit realistisch?
Ik begin 30-4.
 
Het is niet realistisch om op jouw gewicht 10% in vet te willen dalen en tegelijk 3kg lichaamsgewicht te winnen. Dat zou ongeveer 12-13kg spiermassa zijn die je wil winnen, terwijl je 10kg vet verliest.

Op jouw vp moet je gewoon naturel gaan cutten en wanneer je op +-12% staat kan je een eerste kuur gaan overwegen. Een eerste kuur doe je sowieso best altijd in een bulk, dan kan je optimaal spiermassa aanzetten.

Maw: wat jij voor ogen hebt is niet mogelijk.
 
Zo veel dingen die mis zijn, echt niet normaal dit.
 
Nee, jij moet niet kuren.
 
Merry1986 , je kunt wel posts in dit topic gaan rapporteren omdat de antwoorden je niet aan staan, ze hebben wel gelijk.
Dus zou het met de nodige aandacht lezen, dan heb je er nog iets aan.

tenor.gif
 
Laatst bewerkt:
cutten op dat vetpercentage en met die stats op 500mg per week. Hoezo.
A je kan een heel stuk zakken zonder ook maar risico te lopen op spierverlies, en zelfs als je al droog bent is cutten op dusdanige doseringen echt zonde van je blast/kuurtijd
 
Back
Naar boven