Fitness Seller

Test-e 500 dianabol kick

Bezoekers in dit topic

k0rsakoff

Cool Novice
Lid geworden
13 dec 2014
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ben vorige week vrijdag begonnen met de volgende kuur:

1-10: 500mg testosteron enanthaat Golden Gear
1-4: 40mg dianabol Extreme Power Labs
12-14: 40/20 mg nolvadex

Begin stats:
1.82m
78kg
8-10% vet

Week 1:
Vrijdag avond mn spullen opgehaald en thuis gelijk de eerste injectie gezet van 1ml (250mg) in mijn rechter glute. Geen pijn, ging van eigens.

Zaterdag middag gelijk de 2e injectie gezet, rechter bil een beetje stijf maar valt mee. Vandaag in de linker bil gezet. Weer geen problemen. Vanochtend begonnen met 2 x 10mg dianabol na het ontbijt. Na het avondeten weer 2

Zondag middag begint de stijfheid toch wel flink op te zetten, veel moeite met gaan zitten en opstaan haha, maarja hoort er bij zullen we maar zeggen.

Eind van de week begin ik het al redelijk te merken en te zien. Zweet wel een stuk meer tijdens het trainen en voel ook dat mijn hartslag hoger is. Verder qua kracht wel wat verschil, maar het dat gaat nog veel meer worden.


Week2:
Vorige week 4 kilo aangekomen. Veel vocht van de dianabol natuurlijk, maar echt opgeblazen ben ik niet gelukkig.

Vrijdag avond mijn 3e injectie gezet, deze keer 2ml in 1x gedaan, prikken voelde ik wel meer als voorgaande keren, en bij het uittrekken van de naald bloeide het een beetje, terwijl ik de spuit wel een stuk had teruggetrokken voordat ik injecteerde.

Stijfheid veel minder als vorige keer, misschien dat ik de vorige keren niet helemaal goed geprikt heb?

Veel honger van de dianabol. Lekker aankomen!
 
Dit zou dan mss de kuur zijn ook voor mij.
 
Tja het is een lekker beginners kuurtje, maar ik zou toch in jou geval aanraden om ook in de herfst/winter het trainen door te zetten, al is het maar 2-3 keer per week
 
Ja je heb gelijk..ga het zeker in me achterhoofd houden dankje.
 
Trainen gaat lekker, kracht begint ook steeds meer te komen. Zweten blijft nog wel aanhouden maarja je kunt niet alles hebben he ;) ook weer een kilotje er bij.
 
Je zit nu in week 3? Hoeveel kg heb je er al bij na die 2e week?
 
Nee dit is pas mijn 2e week. Aanstaande vrijdag is einde week 2.
 
< jointje aant roken...Ik moet iets beter lezen..haha
 
Haha, smakelijk ik draai er zo ook lekker een ;)
 
Smoke zuhhh.. en succes nog!
 
In! We lopen bijna gelijk ik volg dezelfde cycle. Hoe zien jou macro¨s eruit?
 
.
 
Waarom in week 1 250mg op vrijdag en 250mg op zaterdag?
Wat is hier het voordeel/nadeel van?
 
Om eerlijk te zijn... Had er gewoon ff zin in hahaha
 
Week2:
Vorige week 4 kilo aangekomen. Veel vocht van de dianabol natuurlijk, maar echt opgeblazen ben ik niet gelukkig.
Veel honger van de dianabol. Lekker aankomen!


Oh jawel hoor 4 kilo op 1 week en je kop word echt wel bol ;) Jij ziet dit niet maar als je iemand tegenkomt die je 2 weken niet gezien hebben.... die zien het echt wel hoor :D


Voor de rest mooie kuur maar wel opletten dat je niet enkel vet en vocht bijkomt met deze combo want dan word de nakuur zwaar :p
 
Ben hard aan het trainen dus komt goed. Kom bijna geen vet aan van mezelf kan echt eten wat ik wil dus als ik van de dianabol af ben gaat het helemaal goed komen. Miss dat de test dan nog naar 750mg ew gaat als ik nog een potje kan bemachtigen :(
 
Oh jawel hoor 4 kilo op 1 week en je kop word echt wel bol ;) Jij ziet dit niet maar als je iemand tegenkomt die je 2 weken niet gezien hebben.... die zien het echt wel hoor :D


Voor de rest mooie kuur maar wel opletten dat je niet enkel vet en vocht bijkomt met deze combo want dan word de nakuur zwaar :p
wat is een nakuur?
 
Lol, dat jij er niet tegen kunt betekend niet dat het rommel is ;) anabolen zijn rommel, dus waar praten we over?
 
Back
Naar boven