XXL Nutrition

Test E 500 ew (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ijzervreters

Novice
Lid geworden
23 nov 2022
Berichten
25
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
93kg
Goedemiddag ijzervreters,

Ik ben begonnen aan m'n 1e cycle test e. (test only)
Hierbij injecteer ik met 0,6x25.
2ml 1x per week in de glutes

Ik heb mijn eerste injectie afgelopen zaterdag gezet, aardig wat last van gehad, lopen deed enorm pijn, kon ook niet op die kant van mn glutes zitten/liggen.
Ik had het ook aardig snel geinjecteerd mogelijk dat dat de pijn veroorzaakt had, wel wat gemasseerd maar dit waarschijnlijk te kort.

Nu wil ik morgen m'n 2e gaan zetten, weer 2ml (500mg) en ik heb morgen dan ook leg day.
Hierbij ga ik sowieso ff de glazen vials wat opwarmen, en langzamer erin zetten.
Kan ik voordat ik ga trainen dit gewoon zetten, of beter niet in de spier die je gaat trainen?
 
Vaker prikken pw. Niet 1x 2ml wekelijks, maar 4x 0.5ml.
 
Vaker prikken pw. Niet 1x 2ml wekelijks, maar 4x 0.5ml.
Ik heb dus glass vials, eenmaal geopend = geopend. elke vial is 1ml, dus moet minimaal 1 ml zetten. Als ik voor die 1ml ga per 3 dagen, dan lijkt me het best om dan in de glutes en quads te zetten om en om?
 
Ampule denk ik . en je kunt Test E/C prima 2x per week zetten. .5ml 4x is niet EOD dat is 4x de 1e week en de 2e week 3x, dus 3.5keer
 
Gewoon niet alles injecteren en die syring met 0.5ml rest bewaren en 2 dagen later prikken met een nieuwe naald.
 
Ampule denk ik . en je kunt Test E/C prima 2x per week zetten. .5ml 4x is niet EOD dat is 4x de 1e week en de 2e week 3x, dus 3.5keer
Dan hou ik 2x per week aan ( om de 3 dagen )
Morgen legday, kan ik gewoon voor of nadat ik getraind heb die 1ml erin zetten?
 
Dan hou ik 2x per week aan ( om de 3 dagen )
Morgen legday, kan ik gewoon voor of nadat ik getraind heb die 1ml erin zetten?
Als je er geen last van hebt wel. je kunt ook 1ml in je schouders zetten. met 25G(oranje) 16mm.
 
Als je er geen last van hebt wel. je kunt ook 1ml in je schouders zetten. met 25G(oranje) 16mm.
Dan ga ik het proberen in mn glutes te zetten voor m'n training en zien hoe dat uitpakt.

Bedankt voor de hulp!
 
Wel ff goed gaan staan als je in je bil prikt, dus op je voorvoet gaan staan/leunen en op de juiste plek.

Is liggen voor hem als beginner niet makkelijk? Sinds ik dat ooit heb gedaan doe ik bijna nooit anders. Lekker liggen op bed ff je rug kraken zodat je wat flexiberer bent in mijn geval 🤣 en hop die naald erin.

Ijzervreters

Eerste keren heb je gewoon vaak flink pip. Ik weet nog dat ik mank in de sportschool liep destijds samen met een maatje, in de reet met bezem zonder glijmiddel leek het wel na dag 1. Het kan altijd voorkomen (is dan echt de manier van prikken en vaak de gear zelf.
2: in jouw geval. Eerste keer ever altijd last van.

Gewoon 1x prikken per 5 dagen is overigens prima.
 
Laatst bewerkt:
Is liggen voor hem als beginner niet makkelijk? Sinds ik dat ooit heb gedaan doe ik bijna nooit anders. Lekker liggen op bed ff je rug kraken zodat je wat flexiberer bent in mijn geval 🤣 en hop die naald erin.

Ijzervreters

Eerste keren heb je gewoon vaak flink pip. Ik weet nog dat ik mank in de sportschool liep destijds samen met een maatje, in de reet met bezem zonder glijmiddel leek het wel na dag 1. Het kan altijd voorkomen (is dan echt de manier van prikken en vaak de gear zelf.
2: in jouw geval. Eerste keer ever altijd last van.

Gewoon 1x prikken per 5 dagen is overigens prima.
Ik kan vanavond gewoon 2ml erin knallen en een uur later legday doen?
Die 2ml gewoon rustig injecteren, als ik daar minuut ongeveer over doe zal wel goed zijn toch?
 
Het kan virgin muscle zijn of gewoon de test-e, test-e geeft veel problemen de laatste jaren.
 
Heb net 250mg / 1ml gezet in mn andere glute. De pip van de vorige is zo goed als weg.
Heb de glute ook iets lager geprikt deze keer, me been tintelt en er kwam klein beetje bloed terug toen ik de naald eruit had gehaald, kan geen kwaad toch?

Hopelijk is de pip deze keer minder erg, en hou t dan voorlopig ff op 1ml
 
Heb net 250mg / 1ml gezet in mn andere glute. De pip van de vorige is zo goed als weg.
Heb de glute ook iets lager geprikt deze keer, me been tintelt en er kwam klein beetje bloed terug toen ik de naald eruit had gehaald, kan geen kwaad toch?

Hopelijk is de pip deze keer minder erg, en hou t dan voorlopig ff op 1ml
Puur uit nieuwsgierigheid;
hoe is je voeding, kcal/macros?
Vooraf bloedwaardes laten testen, bloeddruk?
Supps?
Misschien een fysiek “start kuur”’foto?
 
zenuw geraakt, en bloeddruppel maakt niets uit
 
Puur uit nieuwsgierigheid;
hoe is je voeding, kcal/macros?
Vooraf bloedwaardes laten testen, bloeddruk?
Supps?
Misschien een fysiek “start kuur”’foto?
Stats staan in mn profiel.
183 op 93kg. vet% weet ik niet. ik ga geen natte vinger werk doen. maar niet moddervet iig.
Bloedwerk vooraf gedaan, waardes waren goed.

Verder eet ik op dit moment bijna 3796 kcal
460gr koolhydraten
220gr eiwit
113 gr vet.

Weeg mezelf wekelijks, als ik niet hard genoeg omhoog ga knallen we er nog wat kcals bij.
Doel is om uiteindelijk de 100kg aan te tijken.

Verder slik ik Multivit, omega 3, zinc en magnesium, glucosamine
Waarvan zinc op 55mg in de hoop dat het de mogelijke acne (wel al wat gevoelig voor) wat tegengaat
 

Bijlagen

  • 6747859F-037A-4E4F-876A-285FF34CA1FB.jpeg
    6747859F-037A-4E4F-876A-285FF34CA1FB.jpeg
    65,9 KB · Weergaven: 184
Houd je vetpercentage en bloeddruk wel in de gaten. denk dat je nu op ~16% zit qua vetp.
 
Back
Naar boven