Fitness Seller

Test E 500 ew

Bezoekers in dit topic

Houd je vetpercentage en bloeddruk wel in de gaten. denk dat je nu op ~16% zit qua vetp.
Zou de 3800 prima zijn om niet te ver omhoog te gaan in vet?
Bloeddruk nog niet gemeten, nooit hoge bloeddruk gehad, wel goede om op te letten.

Bedankt voor de adviezen!
 
Je BMR is ~2000Kcals, zonder toeslag van beweging. met 4x trainen ~2800 zonder werk/studie gerekend. zou eerder uitgaan van wat je nu/vooraf at, en dat verhogen met 500Kcals op trainingsdag.
Maar je ziet het zelf in de spiegel wat er na dag of 12 gebeurt. Meet ook je buikomtrek op ruimte punt.
 
Zou de 3800 prima zijn om niet te ver omhoog te gaan in vet?
Bloeddruk nog niet gemeten, nooit hoge bloeddruk gehad, wel goede om op te letten.

Bedankt voor de adviezen!
Je komt standaard vet aan, maar waarom had je niet eerst nog paar weken een stevige cut gedaan om droger te beginnen. Momenteel zit je al op een eind punt van een bulk en je begint net.

Indien je gevoelig bent voor acne, vaker prikken = minder ellende met acne.
 
Je komt standaard vet aan, maar waarom had je niet eerst nog paar weken een stevige cut gedaan om droger te beginnen. Momenteel zit je al op een eind punt van een bulk en je begint net.

Indien je gevoelig bent voor acne, vaker prikken = minder ellende met acne.
Wat droger geweest was beter geweest, ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Ik prik nu 2x per week 1ml 250mg. 500 per week totaal.
 
Wat droger geweest was beter geweest, ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Ik prik nu 2x per week 1ml 250mg. 500 per week totaal.
2 x prikken is denk ik wel prima. Hou gewoon je acne in de gaten, anders zou je eventueel 4 x kunnen prikken. Rouleer je glutes met delts en quads. Uiteraard moet je dan wel vanuit een vial werken😁
 
Je kunt gewoon een spuit optrekken en ‘vol’ wegleggen. plunjer doortrekken en nieuwe naald er op en klaar.
 
2 x prikken is denk ik wel prima. Hou gewoon je acne in de gaten, anders zou je eventueel 4 x kunnen prikken. Rouleer je glutes met delts en quads. Uiteraard moet je dan wel vanuit een vial werken😁
“Denk ik prima”, dat zijn de juiste antwoorden 🫡

Vaker prikken = minder pieken = minder ellende met je hormonen op oa acne.

Vial of ampul maakt niks uit, kunt je voorbereiden syringe gewoon bewaren en zo ook net 1ml ampullen 7x pw prikken indien je dit durft, aangezien vaker prikken zodat je dosis verspreid is over een week is altijd beter, wat men ook aangeeft.
 
“Denk ik prima”, dat zijn de juiste antwoorden 🫡

Vaker prikken = minder pieken = minder ellende met je hormonen op oa acne.

Vial of ampul maakt niks uit, kunt je voorbereiden syringe gewoon bewaren en zo ook net 1ml ampullen 7x pw prikken indien je dit durft, aangezien vaker prikken zodat je dosis verspreid is over een week is altijd beter, wat men ook aangeeft.
Ik begin met 2x per week, zal wel ff extra letten op acne, tot nu toe is het nog niet anders dan anders.
Word de acne erger dan ga ik vaker moeten prikken.
Ik zou evt een log kunnen starten gedurende mn cycle hoe de vooruitgang gaat per week, mochten mensen daar geintresseerd naar zijn.
 
Het is geen sust dus eod helpt niet veel tov 2x per week. Overdrijven is ook aan vak zeg, vroeger zette men Test E EW. vanuit de groep die net als ik al 20-25 kuurt is het ontstaan van E5D en E3.5D en kortere dunnere naalden. Ik zet ook EOD en heb nog steeds acne, en verschilt niks met 2x per week. Volgens mijn zette Vypaw ook EOD, en heeft weinig geholpen tegen zijn acne. Ook met ED kun je acne krijgen. Hormonale acne veroorzaken veranderingen in de hormonen oestrogeen, progesteron en testosteron. Dit gebeurt ook als je in de pubertijd komt, waar je Testosteronwaarde op natuurlijke wijze flink gaat stijgen, dat gebeurd nu door toediening van synthetische testosteron. beter is de dosis verlagen naar 375mg, zodat de ´bijwerkingen' minder zijn.
 
“Denk ik prima”, dat zijn de juiste antwoorden 🫡

Vaker prikken = minder pieken = minder ellende met je hormonen op oa acne.

Vial of ampul maakt niks uit, kunt je voorbereiden syringe gewoon bewaren en zo ook net 1ml ampullen 7x pw prikken indien je dit durft, aangezien vaker prikken zodat je dosis verspreid is over een week is altijd beter, wat men ook aangeeft.
Zo bedoel ik het natuurlijk niet, maar je snapt vast waar ik op doel!😜 meer mijn manier van spreken haha!

Succes met je kuur man, ik volg!
 
Ik kan vanavond gewoon 2ml erin knallen en een uur later legday doen?
Die 2ml gewoon rustig injecteren, als ik daar minuut ongeveer over doe zal wel goed zijn toch?
Tuurlijk. Pip heb je meestal pas de dag erna of uren later. Als je direct pip krijgt ligt het echt aan je gear of de manier hoe je hebt geïnjecteerd maar dan moet je wel ERG slecht prikken als in naald half in dan helemaal erin (aspireren) veel bewegen etc. Ga er maar niet vanuit. Durf te wedden dat je na twee keer prikken in beide glutes (beide twee keer dus) je zo goed als geen pip meer ervaart. 2ml in 1 minuut kan makkelijk maar ook dat ligt aan je olie, grootte naalden en spuitjes (2ml gewoon 2ml spuit gebruiken).

Test e geeft echt geen flinke pip dan heb je gewoon slechte gear. Gebruik ook test, sust en test c wat zwaarder weegt en nooit last van pip. Ja ze doen allemaal hun werk.
 
Zo bedoel ik het natuurlijk niet, maar je snapt vast waar ik op doel!😜 meer mijn manier van spreken haha!

Succes met je kuur man, ik volg!
Ik niet. wat bedoel je dan met Vial ipv Ampule ?
 
Tuurlijk. Pip heb je meestal pas de dag erna of uren later. Als je direct pip krijgt ligt het echt aan je gear of de manier hoe je hebt geïnjecteerd maar dan moet je wel ERG slecht prikken als in naald half in dan helemaal erin (aspireren) veel bewegen etc. Ga er maar niet vanuit. Durf te wedden dat je na twee keer prikken in beide glutes (beide twee keer dus) je zo goed als geen pip meer ervaart. 2ml in 1 minuut kan makkelijk maar ook dat ligt aan je olie, grootte naalden en spuitjes (2ml gewoon 2ml spuit gebruiken).

Test e geeft echt geen flinke pip dan heb je gewoon slechte gear. Gebruik ook test, sust en test c wat zwaarder weegt en nooit last van pip. Ja ze doen allemaal hun werk.
Test-e geeft tegenwoordig juist pip.
 
Tuurlijk. Pip heb je meestal pas de dag erna of uren later. Als je direct pip krijgt ligt het echt aan je gear of de manier hoe je hebt geïnjecteerd maar dan moet je wel ERG slecht prikken als in naald half in dan helemaal erin (aspireren) veel bewegen etc. Ga er maar niet vanuit. Durf te wedden dat je na twee keer prikken in beide glutes (beide twee keer dus) je zo goed als geen pip meer ervaart. 2ml in 1 minuut kan makkelijk maar ook dat ligt aan je olie, grootte naalden en spuitjes (2ml gewoon 2ml spuit gebruiken).

Test e geeft echt geen flinke pip dan heb je gewoon slechte gear. Gebruik ook test, sust en test c wat zwaarder weegt en nooit last van pip. Ja ze doen allemaal hun werk.
Heb 1ml gezet, zo goed als geen pip.
Ook iets lager in de glutes gezet dan vorige keer, toen had ik hem echt best hoog gezet, dit zal dan wel de sweetspot zijn voor mij :D


Wat betreft die log,
Moet daar ik daar een nieuw topic voor maken?
Ik zal dan wekelijks een update geven.

Nog dingen die jullie hier graag in terugzien?
 
Heb 1ml gezet, zo goed als geen pip.
Ook iets lager in de glutes gezet dan vorige keer, toen had ik hem echt best hoog gezet, dit zal dan wel de sweetspot zijn voor mij :D


Wat betreft die log,
Moet daar ik daar een nieuw topic voor maken?
Ik zal dan wekelijks een update geven.

Nog dingen die jullie hier graag in terugzien?
Een LOG is voor jzelf om alles bij te houden, en voor geïnteresseerden om te lezen, leren en adviseren. misschien kan een MOD dit wijzigen in LOG
 
Een LOG is voor jzelf om alles bij te houden, en voor geïnteresseerden om te lezen, leren en adviseren. misschien kan een MOD dit wijzigen in LOG
Als het kan , mag die gewijzigd worden naar een LOG.
 
Test-e geeft tegenwoordig juist pip.
Gelukkig geen last van. Gebruikte sust op recept en test e en c gewoon UG.
Stats staan in mn profiel.
183 op 93kg. vet% weet ik niet. ik ga geen natte vinger werk doen. maar niet moddervet iig.
Bloedwerk vooraf gedaan, waardes waren goed.

Verder eet ik op dit moment bijna 3796 kcal
460gr koolhydraten
220gr eiwit
113 gr vet.

Weeg mezelf wekelijks, als ik niet hard genoeg omhoog ga knallen we er nog wat kcals bij.
Doel is om uiteindelijk de 100kg aan te tijken.

Verder slik ik Multivit, omega 3, zinc en magnesium, glucosamine
Waarvan zinc op 55mg in de hoop dat het de mogelijke acne (wel al wat gevoelig voor) wat tegengaat
Hij begint op eind bulk look zeg je ak ?

Kerel heeft een beter fysiek dan menig botje die er even veel meer tegenaan knalt. Gewoon een prima fysiek om te kuren niet iedereen hoeft op stage te staan.

Gewoon je kuur afmaken, 1 x per 5 dagen injecteren (niet moeilijk doen). Voeding in de gaten houden en je bent klaar. Veel mensen zijn een beetje extreem hier. Je zit verdomme aan 500mg test daarvan ga je echt niet in vet aankomen als je voeding on point is. Eerder andersom je raakt wat vet kwijt en bouwt wat massa op. Echt zo moeilijk doen voor een simpel kuurtje. Dat vet zal eerder vocht zijn en vet als je voeding ruk is. Dat hele bulken en cutten is sowieso voor HELEMAAL NIEMAND nodig als je geen influencer bent of stage doeleinden hebt.

Mijn vraag aan jou.
Heb jij stage doelen? Influencer? Model? Pro? Of wil je er gewoon er goed bij staan en het kuren zo verantwoord mogelijk doen?

De mensen die kuren voor een bulk of cut en dat niet hebben... tja ga er geen woorden aan vuil maken. Verantwoord is in mijn optiek totaal geen extreme dalingen of verhoging van je vp. Oftewel je ontwikkelt een patroon waardoor dat hele bulken en cutten niet meer nodig is terwijl je geleidelijk aan toch mooie kwaliteit gains neerzet ipv een ballon die straks weer leegloopt.
 
Hij begint op eind bulk look zeg je ak ?

Kerel heeft een beter fysiek dan menig botje die er even veel meer tegenaan knalt. Gewoon een prima fysiek om te kuren niet iedereen hoeft op stage te staan.
Ik zeg toch niet dat ie een slecht fysiek heeft, maar optimaal zijn de regels:
Bulk tot 15% bf
Cut tot 10% bf

Wat men zelf doet moet men zelf weten, maar voor maximaal/efficiënts resultaat is bovenstaand onvermijdelijk. Kuren met +15%bf is in mijn ogen gewoon dat je niet de discipline hebt om natty/cruise te cutten naar 10/12% en de “easy raod” kiest met gear gebruik, wat overigens ook dom is aangezien on/off de regels idem dito zijn.
 
Back
Naar boven