MuscleMeat

Test E 500 ew (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon je kuur afmaken, 1 x per 5 dagen injecteren (niet moeilijk doen). Voeding in de gaten houden en je bent klaar. Veel mensen zijn een beetje extreem hier. Je zit verdomme aan 500mg test daarvan ga je echt niet in vet aankomen als je voeding on point is. Eerder andersom je raakt wat vet kwijt en bouwt wat massa op. Echt zo moeilijk doen voor een simpel kuurtje. Dat vet zal eerder vocht zijn en vet als je voeding ruk is. Dat hele bulken en cutten is sowieso voor HELEMAAL NIEMAND nodig als je geen influencer bent of stage doeleinden hebt.
Ook hier ga je de fout in, vaker prikken is gewoon beter voor je gezondheid.
500mg test is ook niet bepaald een “simpel kuurtje”, uiteraard noemen sommige hier 1000mg nog een starters kuur. Geen vet aankomen is ook onzin, voeding bepaald alles. Vreet je teveel, wat men al snel doet in een bulk als je op gevoel eet dan word je 100% vet. Dat de weegschaal over x weken aangeeft +10/15kg is leuk, maar mag blij zijn als je daar 3kg spiermassa van overhoud, rest is vet/vocht/maaginhoud/etc.

Mensen onderschatten gear en denken dat dit geen kwaad kan, vooral met opmerkingen die jij maakt. TS heeft duidelijk te weinig research vooraf gedaan en neemt niet eens de moeite om een gezondheid check vooraf te doen, laat staan on cycle. Dit is typisch een kuur om snel “denkend” wat massa te winnen zonder vooraf jezelf goed voor te bereiden en reacties zoals jou stimuleren andere alleen maar om ook random gear te gebruiken aangezien het overkomt dat het allemaal “geen kwaad kan”.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik zeg toch niet dat ie een slecht fysiek heeft, maar optimaal zijn de regels:
Bulk tot 15% bf
Cut tot 10% bf

Wat men zelf doet moet men zelf weten, maar voor maximaal/efficiënts resultaat is bovenstaand onvermijdelijk. Kuren met +15%bf is in mijn ogen gewoon dat je niet de discipline hebt om natty/cruise te cutten naar 10/12% en de “easy raod” kiest met gear gebruik, wat overigens ook dom is aangezien on/off de regels idem dito zijn.
Maar dit bezoek ik dus. Cut tot 10%.. Waarom???? Waarom moet dat steeds? Het is prima mogelijk om rond de 12% te blijven als je op je voeding let dat zeg ik toch (voeding)????? En waar zeg ik dat test 500 niks voorstelt? Het is een simpele kuur zelf zit ik momenteel aan 125mg test per week. Vaker prikken is beter voor je bloedwaarden dat klopt. Laat jij mij eens studies zien waar 2x per week prikken ZOVEEL beter is dan eens in de 5 dagen? Zoveel verschilt dat niet. We hebben het hier over lange Esthers. Op doktersrecept krijg ik sust voor eens in de twee weken!

Ik wil niet zeggen dat je er geen verstand van hebt maar iedereen praat elkaar maar een beetje na.

TS had aangegeven dat die bloedwaarden had gecheckt toch? Waar heb je het toch over man.
10% in de cut 15% bulk. Leuk als jij dat steeds doet. NERGENS voor nodig als je er gewoon goed uit wilt zien en verantwoord wilt kuren zo nu en dan. Het is op langer termijn ook nog eens vooral beter voor je gewrichten om niet zo laag te staan in vp. 1000mg voor starters?? Jezus ja ok man, je zegt een hoop in het algemeen waarmee je indirect uiteraard naar mij verwijst. Al dat cut en bulk met zoveel vp verschil is gewoon bullshit als je de ambities die ik hierboven heb genoemd totaal niet hebt. Dat is gewoon een feit. En als er een ding belangrijk is dan is dat voeding. Ik zei dat je door test geen vet aan zou komen omdat je eerder zei je komt toch wel in vet aan (HOEFT NIET). Je kunt op test 500 gainen en wat vet inleveren als je voeding op orde is. Steeds maar weer elkaar napraten met broscience van 10 jaar terug is gewoon bleghh..
 
Laatst bewerkt:
Maar dit bezoek ik dus. Cut tot 10%.. Waarom???? Waarom moet dat steeds? Het is prima mogelijk om rond de 12% te blijven als je op je voeding let dat zeg ik toch (voeding)????? En waar zeg ik dat test 500 niks voorstelt? Het is een simpele kuur zelf zit ik momenteel aan 125mg test per week. Vaker prikken is beter voor je bloedwaarden dat klopt. Laat jij mij eens studies zien waar 2x per week prikken ZOVEEL beter is dan eens in de 5 dagen? Zoveel verschilt dat niet. We hebben het hier over lange Esthers. Op doktersrecept krijg ik sust voor eens in de twee weken!

Ik wil niet zeggen dat je er geen verstand van hebt maar iedereen praat elkaar maar een beetje na.

TS had aangegeven dat die bloedwaarden had gecheckt toch? Waar heb je het toch over man.
10% in de cut 15% bulk. Leuk als jij dat steeds doet. NERGENS voor nodig als je er gewoon goed uit wilt zien en verantwoord wilt kuren zo nu en dan. Het is op langer termijn ook nog eens vooral beter voor je gewrichten om niet zo laag te staan in vp. 1000mg voor starters?? Jezus ja ok man, je zegt een hoop in het algemeen waarmee je indirect uiteraard naar mij verwijst. Al dat cut en bulk met zoveel vp verschil is gewoon bullshit als je de ambities die ik hierboven heb genoemd totaal niet hebt. Dat is gewoon een feit. En als er een ding belangrijk is dan is dat voeding. Ik zei dat je door test geen vet aan zou komen omdat je eerder zei je komt toch wel in vet aan (HOEFT NIET). Je kunt op test 500 gainen en wat vet inleveren als je voeding op orde is. Steeds maar weer elkaar napraten met broscience van 10 jaar terug is gewoon bleghh..
Wat een onzin in 1 post. "als je er gewoon goed uit wilt zien". Daar heb je 't al, op 15+ % zie je dat al gauw niet meer. Daarnaast is het een gegeven dat je op een hoger vetpercentage gevoeliger bent voor sides, ook van 500 mg test. Dat is betekent niet dat je 100% last krijgt, de kans is wel flink groter.

Tevens is 't door bloedwerk van ik weet niet hoeveel mensen inmiddels duidelijk dat ED zetten, ook met lange esters, om de 1 of andere reden estro levels veel lager houdt dan wanneer je EW zet. Kijk maar eens op buitenlandse fora. 't staat er vol mee.

Verder praat je alsof 10% bizar laag is wat voor een beetje sportman natuurlijk bullshit is. Dit alles maakt me wel erg benieuwd naar hoe je er zelf uit ziet.
 
Wat een lappen tekst zeg godsamme haha.
Eens met ak en Ano_09_01_24.
10% is idd ook niet zo absurd laag
 
  • Like
Waarderingen: ak
Wat een lappen tekst🤣

Ik weet dat ik iets aan de hoge kant zit aan vet, maar denk dat dit prima kan.
Ik heb geen stage doeleinden, ik ben geen influencer. Ik wil hiermee kennis maken, zien hoe ik erop reageer en wie weet hoe de toekomst uitpakt.

Als de meerderheid gaat zeggen je kan beter wat droger worden maar wel verder gaan, dan doe ik dat....
Ik ga iig niet meer stoppen nu.
 
Ook hier ga je de fout in, vaker prikken is gewoon beter voor je gezondheid.
500mg test is ook niet bepaald een “simpel kuurtje”, uiteraard noemen sommige hier 1000mg nog een starters kuur. Geen vet aankomen is ook onzin, voeding bepaald alles. Vreet je teveel, wat men al snel doet in een bulk als je op gevoel eet dan word je 100% vet. Dat de weegschaal over x weken aangeeft +10/15kg is leuk, maar mag blij zijn als je daar 3kg spiermassa van overhoud, rest is vet/vocht/maaginhoud/etc.

Mensen onderschatten gear en denken dat dit geen kwaad kan, vooral met opmerkingen die jij maakt. TS heeft duidelijk te weinig research vooraf gedaan en neemt niet eens de moeite om een gezondheid check vooraf te doen, laat staan on cycle. Dit is typisch een kuur om snel “denkend” wat massa te winnen zonder vooraf jezelf goed voor te bereiden en reacties zoals jou stimuleren andere alleen maar om ook random gear te gebruiken aangezien het overkomt dat het allemaal “geen kwaad kan”.
Het zou fijn zijn eerst de topic te lezen voor je reacties plaatst....
Bloedwerk is gedaan, alles valt keurig binnen de waardes. mijn huisarts was er tevreden mee.
 
Het zou fijn zijn eerst de topic te lezen voor je reacties plaatst....
Bloedwerk is gedaan, alles valt keurig binnen de waardes. mijn huisarts was er tevreden mee.
En welke waardes heeft jou huisarts allemaal getest 😀
 

Bijlagen

  • 31B40B97-C434-439D-B0A6-7E28287A8368.jpeg
    31B40B97-C434-439D-B0A6-7E28287A8368.jpeg
    110,4 KB · Weergaven: 85
Dat bedoel ik dus 🫡
Wat bedoel je dus? OA = onder andere, als in dit is niet alles.
Moet ik overal bewijzen van sturen waar ik op getest ben?
Als dat graag is hoe je t ziet zet ik ze hier straks nog ff in
 
Wat bedoel je dus? OA = onder andere, als in dit is niet alles.
Moet ik overal bewijzen van sturen waar ik op getest ben?
Als dat graag is hoe je t ziet zet ik ze hier straks nog ff in
Je hoeft geen verantwoording af te leggen aan mij, ik reageer alleen met feiten waardoor je jou gezondheid een gunst verleend. Wat je ermee doet of naar wie je luistert moet je zelf weten.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Je hoeft geen verantwoording af te leggen aan mij, ik reageer alleen met feiten waardoor je jou gezondheid een gunst verleend. Wat je ermee doet of naar wie je luistert moet je zelf weten.
Ik wil er zoveel mogelijk uithalen, als er adviezen gegeven worden waar ik wat mee kan doe ik dat zeker.
M'n bloedwaardes zijn keurig netjes van tevoren gedaan via m'n huisarts met een mooi verhaal eromheen.
'T enige waar ik nu mee zit te tobben is, mijn VP is iets te hoog (ik denk dat het prima kan). Wat kan ik dan nu het beste doen?
 
Ik wil er zoveel mogelijk uithalen, als er adviezen gegeven worden waar ik wat mee kan doe ik dat zeker.
M'n bloedwaardes zijn keurig netjes van tevoren gedaan via m'n huisarts met een mooi verhaal eromheen.
'T enige waar ik nu mee zit te tobben is, mijn VP is iets te hoog (ik denk dat het prima kan). Wat kan ik dan nu het beste doen?
Je algemene kennis is gewoon beneden peil en icm met gear loop je daardoor onnodig risico op allerlei ellende die je met meer kennis vooraf (deels) kon voorkomen. Je start een kuur nooit op 15% bf indien je optimaal spiermassa wil aanmaken en tevens hoor je jou voeding oa kcal/macros al te weten voordat je een kuur/blast start zodat je vanaf dag 1 vol gas kunt gaan zonder eerst onnodig tijd te verliezen aan je kcal onderhoud etc
Trainingen idem dito, zou al adviseren om een split te hebben waarin je jezelf goed bij voelt en natty/cruise al heel eind rpe9 elke sessie haalt, wederom zonde als je een nieuwe split pakt icm met een kuur en dus de eerste tijd alles weer moet “aanvoelen”.

Adviezen die hier worden gegeven zijn niet altijd correct en vaak verre van waar (wat ook wetenschappelijk bewezen kan worden).

Lang verhaal kort, je bent gewoon te dik om optimaal profijt te hebben van een kuur, wat andere ook reageren is allemaal onzin hierop. Dat je “misschien” gains gaat maken kan beste maar nogmaals “optimaal”.
 
Het is beter en gezonder om onder de 18% te blijven, als je al iets hoger start zit je daar zo op.'bijwerkingen' zijn dan ook sterker waardoor je herstel langer duurt en je meer verliest achteraf.
Aangezien je net begonnen bent kun je stoppen en iets cutten naar 12%(echte waarde), of je voeding en training aanpassen en op 375mg EW je kuur afmaken. Als je 2 kilo pakt en wat droger bent is ook een mooi resultaat. Wat je ook doet, het is je eigen keuze en wij geven advies, je leert er zelf alleen maar van.
 
Wat een onzin in 1 post. "als je er gewoon goed uit wilt zien". Daar heb je 't al, op 15+ % zie je dat al gauw niet meer. Daarnaast is het een gegeven dat je op een hoger vetpercentage gevoeliger bent voor sides, ook van 500 mg test. Dat is betekent niet dat je 100% last krijgt, de kans is wel flink groter.

Tevens is 't door bloedwerk van ik weet niet hoeveel mensen inmiddels duidelijk dat ED zetten, ook met lange esters, om de 1 of andere reden estro levels veel lager houdt dan wanneer je EW zet. Kijk maar eens op buitenlandse fora. 't staat er vol mee.

Verder praat je alsof 10% bizar laag is wat voor een beetje sportman natuurlijk bullshit is. Dit alles maakt me wel erg benieuwd naar hoe je er zelf uit ziet.
Wat had je anders verwacht 10 verschillende posts. Ik zeg nog heel duidelijk dat door de arts zelf 1x per twee weken sust wordt voorgeschreven. Ideaal? Nee.

Ik zit altijd rond de 12% tot max 16%. Dikke BDD ofzo? Op 15% zie je niks? Wat is een gezonde VP? Gemiddeld 12%. Jullie doen net alsof het een vet varken is. Met 500 test kun je toch verdomme prima kuren met zijn vp? Dan stel je doelen bij om wat af te vallen of moeten we daarvoor volgens jou aan de tren clen en noem het maar op. Vind jouw redenatie wat betreft elke dag prikken eerder bullshit. Maar hey ga je gang volg de broscience en zet lekker elke dag een spuitje met je lange esthers. Heb je iets betere bloedwaarden waar JE NIKS van merkt maar met je Amerikaanse forums opmerking weet ik in ieder geval al genoeg.

Elke dag de spuit erin jongens. Wat een tenenkrommend advies. Los van alles kan hij met deze kuur prima wat droppen in VP. 12% moet mogelijk zijn. Dus voeding en training daarop aanpassen.
 
Je kunt gewoon heel rustig lean bulken.
Zou als je off gaat dan wel aan het einde van je cycle nog een aantal weken wat bodyfat proberen kwijt te raken.

Of je begint met cutten en daarna rebounden met gear voordat je off gaat.

Probleem is dat je cycle dan waarschijnlijk wel een stuk langer gaat duren
 
Trek je kuur iets langer door en start op 250mg in de week en cut de eerste 6 weken, daarna verder op 500mg voor 10 tot 12 weken.

Probleem opgelost.
 
Trek je kuur iets langer door en start op 250mg in de week en cut de eerste 6 weken, daarna verder op 500mg voor 10 tot 12 weken.

Probleem opgelost.

Bam dit is een betere optie.
 
Trek je kuur iets langer door en start op 250mg in de week en cut de eerste 6 weken, daarna verder op 500mg voor 10 tot 12 weken.

Probleem opgelost.
Dit klinkt als een goede middenweg.

Bedankt voor alle tips, Ik zal later vandaag ff een update geven met de macro's, foto fysiek, en hoe ik de kuur verder ga doen.
 
Back
Naar boven