Fitness Seller

Test E 500 (kuurlog) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week 6

Ik de groei gaat gestaag, het vetpercentage blijft nagenoeg het zelfde en de weegschaal gaf vanmorgen 83,8, start was 74 aan. Ik merk dat ik groei en zie het in de spiegel. Qua sides gelukkig nergens last van, ook mijn ballen krimpen niet verder en zijn voor mijn gevoel bijna het zelfde als voor het kuur. Op een enkel puisje na in mijn hals, geen acne.

De kerstdagen in de ochtend rekening gehouden zodat ik ‘a avonds iets extra’s kan eten. De famillie en schoonfamilie zijn gelukkig niet te beroerd om rekening te houden met mij, dus ook stondt er kip op het menu.

Keep om going!
 
Volgen
Week 6

Ik de groei gaat gestaag, het vetpercentage blijft nagenoeg het zelfde en de weegschaal gaf vanmorgen 83,8, start was 74 aan. Ik merk dat ik groei en zie het in de spiegel. Qua sides gelukkig nergens last van, ook mijn ballen krimpen niet verder en zijn voor mijn gevoel bijna het zelfde als voor het kuur. Op een enkel puisje na in mijn hals, geen acne.

De kerstdagen in de ochtend rekening gehouden zodat ik ‘a avonds iets extra’s kan eten. De famillie en schoonfamilie zijn gelukkig niet te beroerd om rekening te houden met mij, dus ook stondt er kip op het menu.

Keep om going!
Ben je van plan om progress pics te delen?
 
Inmiddels zijn we al twee weken verder, ik heb niet echt de tijd gehad om verder te loggen.

Inmiddels geeft de weegschaal in de ochtend (leeg) 87,1 aan. Qua kracht is er niet echt veel meer veranderd, ik merk alleen dat ik soms een extra rep kan maken en ben wel sterker geworden. Ik ben zichtbaar groter geworden terwijl mijn vetpercentage het zelfde blijft. Ik heb sinds vroeger al zichtbare aderen, maar dit is nu degelijk meer zichtbaar geworden. Ik ben benieuwd wat de aankomende 6 weken nog gaan brengen! Qua Sides is er niets bij gekomen behalve wat puistjes op mn rug, echter niet veel.
 
Dus 13kg gewonnen al? Lekker je gear is real :D
 
Erg mooie resultaten! :cool:. En wat betreft Tren. Waarom zou je direct overgaan op het zwaarste middel als je nog zo veel kunt bereiken op middelen die minder sides hebben? Bewaar die shit voor later. Je hebt alle tijd toch.
 
Heel erg benieuwd naar de foto’s. Als je die nog wilt delen dan!
 
Ik ben zichtbaar groter geworden terwijl mijn vetpercentage het zelfde blijft.
Eerste deel kan wel kloppen, tweede deel absoluut niet.
 
Eerste deel kan wel kloppen, tweede deel absoluut niet.
In principe wel. Als je vetvrij massa stijgt, en je vetmassa ook, kan je perfect nog hetzelfde vetpercentage hebben. VVM is niet enkel spier natuurlijk. In theorie lijkt het me mogelijk.
 
En? Hoe is het afgelopen?
 
Excuses… heb het echt totaal niet meer bijgehouden haha😅
 
Nu in de cruise. Kuur geëindigd ca. 4 weken geleden. Wel iets wat vet te pakken, maar dit gaat vanzelf straks weer weg😁 filmpje is van een 2/3 tal weken geleden.
 

Bijlagen

  • video.mp4
    3,6 MB
En deze nog.
 

Bijlagen

  • IMG_4644.png
    IMG_4644.png
    1,1 MB · Weergaven: 206
Zeer netjes hoeveel kilo te pakken
 
Sinds begin trainen, ruim 20kg :)
 
Nog last van sides gehad
 
Nopee, alleen een paar rode bultjes op m’n rug:)
 
Back
Naar boven